Kritika webu http://virtualcompany.8u.cz/

HTML a CSS Kritika webů - ukažte se! http://virtualcompany.8u.cz/ American English version English version

Jak se ti líbí web?
Celkové hodnocení (2 hlasů):
44444
Přejít na web:
http://virtualcompany.8u.cz/
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Čaute. Už tu o tomhle byl topic, ale rozhodl jsem se dát to ještě na kritiku webu, kde bych se snad mohl dočkat nějakých tipů na zlepšení :) Už delší dobu vyvíjím online browser hru, ve které má hráč vlastní firmu a obchoduje s jinými hráči. Do hry stále nabírám vývojáře. Tudíž pokud tady je někdo, kdo by se rád podílel na vývoji a umí Nette, nebo by prostě jenom chtěl pomoct s balancem, nebo vytvořením nového craft listu apod. tak mi napište buď na email: jandemel98@gmail.com a nebo zde na ITntw. Příjmám veškerou kritiku, připomínky.

Ohledně hostingu - web je celkem složitý, takže to občas padá. To se ale vyřeší na nový rok, kdy hodlám zaplatit nějaký slušný hosting u nejmenované firmy.

Projekt je stále v betě, tak na to prosím berte ohled.

Editováno 8.11.2014 22:22
Odpovědět  +2 8.11.2014 22:21
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
BlugW
Redaktor
Avatar
BlugW:

Proč mu to minusujete proboha?

PS: Nebylo by špatný dát sem nějaké přihlašovací údaje (které nemohou mazat, upravovat, atd..) protože takhle nemáme co hodnotit.

Editováno 8.11.2014 23:09
Nahoru Odpovědět  +1 8.11.2014 23:07
Pořiď si mac na www.appletrh.cz. Novinky a zajímavosti ze světa Apple na https://www.applemagazin.eu
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na BlugW
Jan Demel:

Nejde mi moc o kritiku designu. Jde mi spíš o hodnocení jakési hratelnosti a funkčnosti hry :) Účet si každý může vytvořit sám, nic tím neztratí :)

Nahoru Odpovědět 8.11.2014 23:17
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
BlugW
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
BlugW:

Nemyslel jsem design.

Spiš jsem myslel že to je ještě skryte, jak to bylo do nedávna a nechtělo se mi zbytečně registrovat :D

Nahoru Odpovědět  +1 8.11.2014 23:23
Pořiď si mac na www.appletrh.cz. Novinky a zajímavosti ze světa Apple na https://www.applemagazin.eu
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
tomasmanhal:

Vlož sem screeny z administrace a toho prostředí...já se určitě nikam registrovat nechci a nebudu

Nahoru Odpovědět  ±0 8.11.2014 23:29
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
d4rkw34v3r
Člen
Avatar
d4rkw34v3r:

Když posílám zprávu neexistujícímu uživateli, tak ti nette zahlásí pětistovku :P

 
Nahoru Odpovědět  +1 8.11.2014 23:31
Avatar
Martin Konečný (pavelco1998):

Líbí se mi nápad, ale myslím, že je tam ještě hodně moc práce a je trochu předčasné nechat si to zkritizovat.

 
Nahoru Odpovědět  +2 8.11.2014 23:33
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Štěpánek:

Nevím, co je to poslední dobou za módu, dělat česko-anglické weby. Něco je česky, něco je anglicky... Kurňa to je to takový problém, udělat ty názvy česky?

"Username", "Password", "Potvrď password" a tlačítko s názvem "Odeslat"

Nahoru Odpovědět  +2 9.11.2014 10:11
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
Jiří Gracík:

Dost možná používá nějaké komponenty, které už jsou takto nadepsané. Každopádně si myslím, že jazyková dokonalost není u nějaké alfa verze nutností. Na tu bych se zaměřil při dokončování hry a tvorbě jazykových verzí.

Nahoru Odpovědět  +2 9.11.2014 10:14
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
Jan Demel:

Jde vidět, že sis ani nezašel na ty stránky té hry ;) Na obrázku co jsem tu vložil byla ještě původní anglická verze z Nette. Počeštil jsem jí a to je už celkem dávno.

Nahoru Odpovědět  +1 9.11.2014 11:18
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
GiXi
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
GiXi:

Ale on nepsal o přihlašování ale o registraci kterou tedy vidím stejně jako michal štěpánek..

Nahoru Odpovědět  +1 9.11.2014 11:42
‘I am the one who knocks.’ Heisenberg
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GiXi
Jan Demel:

Jojo omlouvám se... špatně jsem přečetl

Nahoru Odpovědět 9.11.2014 11:59
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
mmartinssedlacek:

Mal by si na úvodnú stránku napísať čo to vlastne za stránku je, tlačítko registrovať a prihlasovací formulár mi nič nepovedal. Určite by som sa neregistroval keby som na tú stránku prišiel náhodne. Ďalej nie je responzívna, hrateľnosť som ani neskúšal.

 
Nahoru Odpovědět  +1 9.11.2014 13:18
Avatar
Silvinios
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Silvinios:

Nápad mi přijde zajímavý, ale nepřišel jsem na to, jak to hrát.

V obchodu koupím vysokou pec a železnou rudu, vyrobím ocel a co pak dál?
Mám proklikat všechny hráče a každému jednotlivě nabídnout k prodeji ocel?
Co se stane, když vyrobím auto? Kdo ho ode mne koupí?
Jak se dá vydělávat?

 
Nahoru Odpovědět 9.11.2014 21:57
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Silvinios
Jan Demel:

No budu k tomu muset ještě udělat nějaký tutoriál nebo tak něco :D Je to takové nepřehledné ... No hele. Jde o to, že hráč se snaží dosáhnout nějakého obchodu z obchodních nabídek. K tomu, aby ten obchod uzavřel potřebuje suroviny. Teď tam ještě není žádný takový obchod, kde by spolu hráči museli obchodovat... Ale například když bude obchodní nabídka na výrobu převodovky, tak ty třeba vyrobíš hřídel a na nějakém fórum (které plánuju udělat) se dohodneš s člověkem, který například sestavuje už celou převodovku, že mu prodáš tvou hřídel za blablabla$. On to buď vezme, nebo dostane lepší nabídku. On potom vyrobí převodovku a udělá ten obchod ;)

Nahoru Odpovědět 9.11.2014 22:03
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Hlavní problém je, že když chci něco "ucraftit", tak to musím dělat po jednom kuse jako pitomec.. když chci třeba 100 řetězů, tak se uklikám, a hlavně i zátěž serveru ti tím bude stoupat.. proč neudělat 100 stejných předmětů zároveň ? :)

Nahoru Odpovědět 9.11.2014 22:05
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Jan Demel:

Tak už to od včerejška není ;) Opravil jsem to.

Nahoru Odpovědět 9.11.2014 22:08
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Silvinios
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Silvinios:

Toto chápu, ale kdo nakonec koupí můj finální výrobek - auto?
Proč by ho někdo z hráčů vůbec kupoval, když z něho už nic vyrobit nelze? Co tím získá?
Pokud se mi nepodaří s nikým uskutečnit žádný obchod, hra pro mě končí :(

 
Nahoru Odpovědět 10.11.2014 7:28
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Silvinios
Jan Demel:

Právě k tomu tam jsou ty obchodní nabídky :P Ty obchodní nabídky nejsou tvořeny hráči, ale robotem. A právě tam se sem tam může objevit auto

Nahoru Odpovědět 10.11.2014 13:31
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
d4rkw34v3r
Člen
Avatar
d4rkw34v3r:

Nebo by bylo dobrý pro tyhle ultra finální výrobky vymyslet nějakej bonus pro hráče.

 
Nahoru Odpovědět 10.11.2014 17:25
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na d4rkw34v3r
Jan Demel:

To nás taky napadlo :) Napadlo nás, že za finální výrobek, nebo třeba za nějakou random obchodní nabídku by člověk dostal předmět, díky kterému by mohl vyrobit třeba něco jiného, co s ničím jiným nejde :)

Nahoru Odpovědět 10.11.2014 18:46
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Silvinios
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Silvinios:

Díky za vysvětlení. Zde je pár postřehů:

  • Výroba předmětů by mohla trvat nějakou dobu v závislosti na vyráběném množství a kapacitě výroby.
  • Prodej a nákup by mohly trvat nějakou dobu v závislosti na rychlosti dopravy.
  • Když kupuji, prodávám nebo vyrábím, chybí mi informace o množství předmětů v mém inventáři.
  • Nevěřím, že někdo bude psát do fóra aby prodal hřídel. Prodávání by mělo být maximálně jednoduché. Pokud vytvořím nabídku, měla by být dostupná všem hráčům, neurčím-li jinak.
  • Hráči by mělo být umožněno vytvářet nabídky i poptávky.
  • Předměty bych rozdělil na suroviny, výrobky a vybavení. Vybavení se při výrobě nespotřebovává, zatímco suroviny a výrobky ano.
  • Pokusil bych se vymyslet trochu intuitivnější terminologii. Např. v "crafting listu" se píše o surovinách, ale v inventáři jsou předměty. "Přijmout" obchodní nabídku znamená prodat. Samozřejmostí je používat spisovnou češtinu ("přihlas se", nikoliv "přihlaš se") a nemíchat ji s angličtinou.
  • Obchodní nabídky obsahují pouze celkovou cenu. Chybí mi cena za kus.
  • V menu jsou drobné nekonzistence - Mé obchody > Moje obchody. Inventář > Tvůj inventář.
  • Bylo by fajn přidat nějakou grafiku, ale předpokládám, že to je v plánu až později.
Editováno 11.11.2014 7:27
 
Nahoru Odpovědět  +1 11.11.2014 7:27
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Silvinios
Jan Demel:

Neplánoval jsem tady někomu dát tu fajfku, ale ty jsi mi tady napsal opravdu dost věcí, které mi pomohou :) Tak ti teda moc děkuju. V příštím updatu zkusím něco z toho opravit.

Nahoru Odpovědět  +2 11.11.2014 17:36
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Člen
Člen
Avatar
Člen:

Drobný postreh:
Nebolo by dobré zjednotiť označovanie peňazí (napr. 3.000 alebo 3 000) ? Pretože tam je trochu chaos

Editováno 11.11.2014 18:21
Nahoru Odpovědět  +2 11.11.2014 18:20
...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 24 zpráv z 24.