Kritika webu https://www.towns.cz/

HTML a CSS Kritika webů - ukažte se! https://www.towns.cz/ American English version English version

Jak se ti líbí web?
Celkové hodnocení (4 hlasů):
4.54.54.54.54.5
Přejít na web:
http://https://www.towns.cz/
Avatar
Pavol Hejný
Redaktor
Avatar
Pavol Hejný:

Ahoj,
https://www.towns.cz/ - Jde o www hru, kterou tvořím a spravuju...
Už jsem ji tady několikrát prezentoval. Od té doby jsem ale hodně pokročil. :)
Budu rád za jakýkoliv názor ohledně hry, optimalizace, designu, UX. Zajímá mě Tvé zhodnocení.

Zatím je to víc sandbox než hra. To je jedna z věcí, na které bych rád do budoucna zapracoval

Také posílám stránku s projekty, jedná se o vize do budoucna, a pokud budeš mít čas a chuť, můžeš je zhodnotit a říct, na čem bych měl zapracovat:
https://www.towns.cz/app/projects/

Nabízím možnost připojit se k vývoji. Můžu nabídnout účast v zajímavém projektu a budoucí podíl.
Jde zatím o nevýdělečný projekt - to bych ale postupně rád měnil.

Testovací přihlašovací údaje jsou test a heslo test, ale testovacímu uživateli nefungují všechny funkce. Pokud chceš hru vyzkoušet hned od začátku, tak se zaregistruj.
(Stačí přes FB nebo vyplnit cokoliv@towns.cz)

Díky moc

Odpovědět 17.3.2015 22:57
http://pavolhejny.cz/
Avatar
Pavol Hejný
Redaktor
Avatar
Pavol Hejný:

Potřeboval bych změnit /…ww.towns.cz/ na http://www.towns.cz/ - omylem jsem zadal adresu i s http.

Díky moc

Ben Žour (Jeremy)
Honza Bittner
Jiří Gracík

Nahoru Odpovědět 17.3.2015 23:05
http://pavolhejny.cz/
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Adam Ježek:

pokaždé když se to tu objeví tak ji zkusim, ale tentokrát už opravdu nemam co vytknout.
Jen mi po chvilce přijde otravná ta lítající šipka( ale to je asi věc názoru) a možná by to chtělo po nějaké době pročistit testovací svět.

Nahoru Odpovědět 17.3.2015 23:44
Programátor dělá co může. Počítač co chce. | Pokud mi dáš mínus, tak prosim, napiš proč!
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavol Hejný
Honza Bittner:

Změnu url bohužel nemáme v kompetenci - pokud tedy něco nepřehlížím... :(

Nahoru Odpovědět 18.3.2015 0:12
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavol Hejný
Honza Bittner:

Líbí se mi tvůj nápad, ale zpracování je poněkud slabé...

UI ani UX na tom nejsou moc dobře a pomohlo by ti, kdyby jsi si našel nějakého grafika do týmu. Grafika světa jako takového je poměrně ucházející - hlavní je, že to má víceméně ucelený vzhled, ale to prostředí okolo by chtělo hodně propracovat. :)

Každopádně přeji hodně zdaru - držím palce. :)

Nahoru Odpovědět 18.3.2015 0:20
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavol Hejný
Jiří Gracík:

Tu adresu nemůžeme změnit. David Čápka by se na to měl už mrknout :D

Nahoru Odpovědět  +1 18.3.2015 9:41
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Pavol Hejný
Redaktor
Avatar
Pavol Hejný:

Honza Bittner:
Díky moc za Tvé hodnocení,
Co se týká UI (Ikonek a designu naokolo), vím, že jsou hodně nevyladěné - vzniklo to tím, že jsou z mnoha zdrojů a pro nižší verze Towns. Tenhle problém už řeším.

Co se týká UX rád bych se zeptal konkrétněji, co je problém? Je to velmi důležitá oblast a často mnohem důležitější, než samotný nápad. Jde o rychlost, přehlednost, texty, absence 'příběhu' (Na tom se mimo jiné také pracuje :) ), až příliš mnoho možností, nesjednocenost designu?
Budu rád za Tvůj názor.

Adam Ježek:
Díky, jinak zkus si herní svět, ten testovací je momentálně využívaný jako "tankodrom" pro roboty a chaos. Pokud sis už udělal nějaké pěkné město, můžu ti ho duplikovat.

Jiří Gracík:
Díky moc. Btw. omlouvám se za tyhle zmatky, ale nějak mě vůbec nenapadlo nenapsat tam http.

Editováno 18.3.2015 11:55
Nahoru Odpovědět 18.3.2015 11:54
http://pavolhejny.cz/
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Pavol Hejný
Honza Bittner:

UX je v podstatě o přehlednosti, o tom, jak to všechno funguje.

Všechno by tedy mělo býti intuitivní. Chci postavit baráček -> to bude určitě tady.
Například ta točivá šipka je úplně retardovaná, jelikož ukazuje střídavě i na více položek...
Inspiruj se spíše u nějakých webových aplikací, které mají nějakou lištu s vyjíždějícím menu. :)

Obecně také platí, že čím méně zdlouhavých refreshování, tím lépe. U tvé hry je IMHO hlavní ten svět, tedy mapa. Tudíž bych ji nechal jako hlavní funkci a případné nabídky bych nerefreshoval na nové stránky, ale nechal bych třeba na půlku (nebo i přes celou) obrazovku vyjet nějakou nabídku. (nejsem si teď jistý, jak to máš)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 18.3.2015 14:39
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Pavol Hejný
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Pavol Hejný:

Díky moc za hodnocení,...

A ještě poslední otázka, kdyby ses zaměřil pouze na UX a UI Úvodní stránky, co bys změnil?

S tou šipkou mám dost dilema, to že je retardovaná vím, zas na druhou stranu to hodně(víc než 2x) zvyšuje ochotu jít dál tutoriálem a dál hrát :) Je to praštěné, ale hodně to zvyšuje konverzi.

Nahoru Odpovědět 21.3.2015 11:31
http://pavolhejny.cz/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.