Programujeme Android hru

Java Android Programujeme hru

Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

1. díl - Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

Úvodní díl - podíváme se, co to LIBGDX je a jaké má možnosti. Tuto knihovnu pak využijeme k tvorbě naší hry.
Zdarma 55555 Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

2. díl - Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

V tomto díle nainstalujeme všechno potřebné, abychom mohli začít vyvíjet.
Zdarma 55555 Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

3. díl - Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

V dnešním díle se podíváme na vestavěné třídy a metody knihovny LIBGDX, pohrajeme si trošku s barvami.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

4. díl - Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

V dnešním díle si vysvětlíme základní pojmy render, delta a FPS.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

5. díl - Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

V tomto díle se podíváme na vykreslování základních geometrických tvarů a další zajímavé základní třídy.
Zdarma 33333 Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

6. díl - Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

Další díl programování hry pro Android. Dnes se zamyslíme nad tím, jak vyřešit problém se zobrazením naší aplikace na mnoha různých obrazovkách.
Zdarma 55555 Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

7. díl - Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

V tutoriálu začneme s implementací tříd Android hry v Javě v libGDX, vyplníme kódem třídy Chicken a TurnManager.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

8. díl - Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

V tutoriálu pokračujeme v implementaci tříd Android hry v Javě v libGDX. Implementujeme ObjectManager, GameManager, InputManager a Renderer().
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Assets load

9. díl - Programujeme Android hru - Assets load

Tutoriál i pro začínající programátory, programujeme hru pro Android pomocí herní knihovny libGDX, opakujeme základy jazyka Java, dnes nahrajeme zdroje.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Grafika I

10. díl - Programujeme Android hru - Grafika I

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Zdarma 55555 Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Grafika II

11. díl - Programujeme Android hru - Grafika II

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Krmení I

12. díl - Programujeme Android hru - Krmení I

Tvoříme hru pro Android, v dnešním tutoriálu přidáme třídu, která vytvoří instanci našeho krmiva a třídu pro vyhledání volné pozice na obrazovce
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Krmení II

13. díl - Programujeme Android hru - Krmení II

Tvoříme hru pro Android, dnes si popíšeme přidané třídy z předchozího dílu a promítneme krmení na obrazovku.
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Collision detection

14. díl - Programujeme Android hru - Collision detection

Tvoříme hru pro Android, dnes se budeme zabývat kolizí našeho hloupého kuřete s krmením, promítáním skóre, rychlosti a "životnosti" krmiva .
Zdarma Nehodnoceno Napsal Jaroslav Polívka