18. díl - Poznámkový bloček pro Android - Přidání poznámky

Java Android Poznámkový bloček pro Android - Přidání poznámky

V minulém dílu našeho Android seriálu jsme si upravili MainActivity pro změnu fragmentu. Nyní se začneme věnovat jednotlivým fragmentům.

MainActivity – Navigation Drawer – Fragmenty

Jak jste jistě pochopili, v metodě onNavigationDra­werItemSelected() je konstrukce switch – case, která na základě pozice vykresluje určitý fragment. Třída pro takový fragment vypadá:

public class menu1_Fragment extends Fragment {
    View rootview;
    @Nullable
    @Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, Bundle savedInstanceState) {
        rootview = inflater.inflate(R.layout.menu1_layout, container, false);
        return rootview;
    }
}

Pro všechny tři fragmenty bude téměř stejná třída. Jediné, co se mění, je první parametr inflater.inflate, tedy xml layout, který se má vykreslit.

Přidání poznámky

Zaměříme se na aktivitu pro přidání poznámky. Nejprve přidáme několik instančních proměnných, které budeme využívat při přechodu z aktivity pro soubory.

public class PridatPoznamku extends Activity {
    public String PrichoziNadpis;
    public String PrichoziZprava;
    public boolean pruchod;
}

Nyní dodáme další metody.


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornější články, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tutoriálu implementujeme Java kód aktivity přidání poznámky. Pokračujeme v tvorbě poznámkového bloku pro Android.
Pro přístup k článku potřebuješ 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo za 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal Jiří Hlavík
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS