Diskuze: 2D pole , změna barvy na přejetí
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ty čtverečky by měli mít nastavitelný nějaký listener pro najetí
myší. V něm můžeš měnit barvu.
Snad jsem si to domyslel správně, hodně informací v tvé otázce chybí.
Predpokladam, ze pod pojmom "2D pole", myslis mriezku (grid), ktoru mas
vizualne zobrazenu.
Zavisi, ako si tu mriezku vykreslil. Ak si ju spravil pomocou zvislych a
vodorovnych ciar, tak odporucam si radsej vytvorit objekty typu Rectangle (alebo
Rectangle2D) a tie potom ulozit do 2D pola (napr. MojeStvorce[][] mriezka = new
MojeStvorce[10][10], pricom MojeStvorce je trieda ktora extenduje Rectangle
(alebo Rectangle2D)).
Ked uz mas pole, kazdy prvok (cize stvorec) ma svoj x a y index, takze ked vies
identifikovat na ktory stvorec z pola sa kliklo (resp "najelo") mysou.
Samozrejme plati to, co uviedol Matej, ze potrebujes mouseListener, ktory
spracuvava eventy spojene s pohybom mysi cez mriezku.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.