Diskuze: 3D bez knihoven

Java Java 3D bez knihoven

Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Fugiczek:

Zajímalo by mě jak si napsat vlastní jednoduchý 3D engine bez jakékoliv další knihovny navíc. Takže jen pomocí 2D API co je k dispozici. Ano vím že je to zbytečně složité a použití už vytvořených bude o 120% rychlejší a výhodnější, jenže já chci dopodrobna pochopit jak to vůbec funguje. Je mi jasné, že budu nejspíš muset ovládat matice, vektory a kdo ví co ještě. Zajímalo by mě co všechno potřebuji umět a znát, a pokud by byla nějaká dobrá knížka, nebo materiál na internetu, který tuto problematiku vysvětluje tak bych byl rád :-)

EDIT: stačí úplně když budu mít 3D čtverec, který si budu moct otáčet :-D

Editováno 7.1.2013 18:24
 
Odpovědět 7.1.2013 18:22
Avatar
Odpovídá na Fugiczek
Luboš Běhounek (Satik):

Můžeš zkusit kouknout na můj C++ 3D renderer, který jsem sem házel nedávno
http://www.itnetwork.cz/…derer-3d-cpp
sice je to v C++, ale třeba z toho něco pochopit půjde :D

Hodně stručně je to třeba tady:
http://uloz.to/…ve-sceny-pdf

Nahoru Odpovědět 7.1.2013 18:35
:)
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Fugiczek:

No, ten tvůj 3D render v C++ bude asi záživnější než to krátký cosi :-D díky :-)

 
Nahoru Odpovědět 7.1.2013 18:46
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.