Diskuze: Aký som? :)

Java Java Aký som? :)

Avatar
purity00
Člen
Avatar
purity00:

Zdravím vás,

učím sa programovať v Jave. Zbúchal som program s užívateľským rozhraním (JavaFX).
Chcel by som počuť váš názor na môj skill. Nešetrite kritikou.
Napríklad:

  • si dobrý, uživíš sa
  • na amatéra to ujde
  • nič moc, máš čo robiť
  • choď radšej krumple predávať

Link:
https://www.ulozto.sk/…d-parser-zip

 
Odpovědět 22. června 21:30
Avatar
Atrament
Člen
Avatar
Odpovídá na purity00
Atrament:

No a kde jsou zdrojáky? Tohle je programátorská stránka, takže jsem čekal, že tě bude zajímat jak si stojíš jako programátor.

Z uživatelského hlediska máš ještě hodně na čem zapracovat. Intuitivnost je prakticky nulová, musel jsem si přečíst Help abych vůbec věděl co dělat, a i tak jsem požadovaný výsledek dostal, až na druhý pokus :) Proč se hledaný výraz nezadává do nějakého normálního textboxu a proč se výsledek nezobrazí nějakým způsobem rovnou v aplikaci?

 
Nahoru Odpovědět 23. června 0:09
Avatar
Atrament
Člen
Avatar
Atrament:

Řekl bych že jsi někde mezi na amatéra to ujde a nič moc, máš čo robiť.

Z hlediska objektového návrhu nic moc. Když už tam pracuješ s filmy, tak by tam rozhodně neměla chybět třída Film.

Parser bych změnil na třídu, která by byla statická a měla by akorát jednu statickou metodu parse(), co by dostala jako parametr URL a vrátila by rovnou Film, se kterým bys pak dále pracoval v UI. O UI už jsem se vyjadřoval výše, to bych kompletně změnil - výsledky by se měli nějak zobrazit přímo v aplikaci, možnost exportu do xml bych nechal jako bonus :) Tím pádem bych si tam ale dodělal další třídu třeba Exporter, klidně opět statickou s jedinou metodou export() co by jako parametr dostala instanci Filmu a tu by exportovala do xml.

 
Nahoru Odpovědět 24. června 14:03
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.