Avatar
ttkk
Člen
Avatar
ttkk:

Ahoj, potřeboval bych poradit - vůbec si nevím rady.

Vytvářím hru - klon AZ Kvízu. Potřeboval bych poradit, jak naprogramovat to, že jsou všechny 3 strany trojúhelníku propojené souvislou cestou z jedné barvy. Momentálně jsem se zastavil u kroku, kdy ani nevím, jak naprogramovat hledání sousedících čísel v trojúhelníku. Zatím to vytvářím ve VBA, (zároveň se ale učím Javu)... Díky moc za případnou pomoc

 
Odpovědět 15.7.2014 17:21
Avatar
Silvinios
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ttkk
Silvinios:

Vyhledávání sousedů závisí na tom, jak vypadá reprezentace hracího plánu. K testování propojení lze použít algoritmus vlny
http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti

 
Nahoru Odpovědět  +1 15.7.2014 20:41
Avatar
ttkk
Člen
Avatar
ttkk:

Diky za radu, zkusím to nějak použít...

 
Nahoru Odpovědět 16.7.2014 20:19
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.