//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj,
potreboval bych pomoct s navrhem kontroly tahu u damy.
Pro predstavu jak vypada spustena hra:
||||||||||||||| 7| |||||||||||||| | 6| || |||||||||| || | 5| || || || || || || || | 4| || || || || || || || | 3| || ||+||+||+||+|| || | 2| ||+||+||+||+||+||+|| | 1|+||+||+||+||+||+||+||+| A B C D E F G H Chcete-li ukoncit hru zmacknete 1 chcete-li pokracovat zmacknete 2: 2
hraje bily
Odkud chcete hrat(napr.A1):a1 [[D, 4, A, 2], [], [], []] Kam chcete hrat(napr.A1): a2 ||||||||||||||| 7| |||||||||||||| | 6| || |||||||||| || | 5| || || || || || || || | 4| || || || || || || || | 3| || ||+||+||+||+|| || | 2|+||+||+||+||+||+||+|| | 1| ||+||+||+||+||+||+||+| A B C D E F G H hraje cerny .....
Takze, hra zatim probiha tak, ze zadam souradnici kterou chci hrat pro ni si zjistim vsechny mozne tahy,skoky.
Muzete videt i u vypisu [[D, 4, A, 2], [], [], []], kde prvni seznam obsahuje obyc tahy,druhy obyc skoky,treti pohyb damou ,ctvrty skoky damou.
Mam problem s tim jak kontrolovat tahy.
Doposud jsem to psal takto:
List skok = (List) seznamSouradnic.get(1); List pohyb = (List) seznamSouradnic.get(0); if (skok.size() > 0 && (c1 != skok.get(0) && i1 != skok.get(1))) { while (c1 != skok.get(0) && i1 != skok.get(1)) { System.out.print("Musis skakat"); s1 = kam(); c1 = s1.charAt(0); i1 = Character.digit(s1.charAt(1), 10); c1 = Character.toUpperCase(c1); } } else if (pohyb.size() > 0 && !najdi(c1, i1, pohyb)) { while (!najdi(c1, i1, pohyb)) { System.out.print("Zadal si nepovoleny tah,zkus znovu:"); s1 = kam(); c1 = s1.charAt(0); i1 = Character.digit(s1.charAt(1), 10); c1 = Character.toUpperCase(c1); } }
tim ale neosetruji ze skoky maji prednost pred obyc. tahama atd.
Byl bych rad za nejakou radu,uz jsem se do toho zamotal a nevim si rady.
dekuji za jakouko-li pomoc s navrhem
Kdybys použil tagy pro vložení zdrojového kódu, tak by ti na to někdo i něco napsal, ale takhle ten příspěvek nejde číst.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.