Diskuze: game programing

Java Java game programing

Avatar
James
Člen
Avatar
James:

No ovládám na docela slušné úrovni javu ale i c# ale nevím nad kterým se mám rozhodout(de mi hlavně o grafiku ve hrách ale i o výkon(fps(ale ne typ her)))
no a chťel bych se v nějakém rozhodnou v kterém se mám zdokonalovat. :)

Odpovědět 7.7.2013 21:44
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Nebo doporučte jiný jazyk času mám dost :)

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 21:45
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Honza Bittner:

Jestli zkoušíš oba dva, tak si vyber ten, který ti nejvíce vyhovuje.

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 21:54
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

No to je ten problém jeden den to a druhý den zase to druhý kdyby to takhle nerozhodně se mnou nešlo tak bych to nepsal :)

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 21:55
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Kit:

Tak si vyber podle cílové skupiny aplikace. Pokud to chceš jen pro Windows, zvolíš asi C#. Bude to ve Windows fungovat nativně. Pokud to chceš multiplatformní, tak asi Javu. Jinak si ty jazyky dohromady nemají co závidět.

Za sebe bych zvolil Javu. Podle mne nesvádí tolik k neobjektovému programování.

Nahoru Odpovědět  ±0 7.7.2013 22:04
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na James
Luboš Běhounek (Satik):

Pokud hodlas ty hry psat jen pro Windows, tak bych se priklanel spise k C#, pokud i pro jine platformy, tak spise Javu.

U C# pak muzes pouzit frameworky/vy­kreslovaci enginy/knihovny XNA, Mogre, SharpDX nebo SlimDX.

U Javy ti tu ty nejpouzivanejsi knihovny napise nekdo jiny, ja je moc neznam.

Pokud by ti slo opravdu hlavne o vykon, tak jazyk C++, ale priprav se na opravdu spoustu casu, pokud jsi zacatecnik v programovani, tak ti nejspise i nekolik dni bude trvat jen nez se prokouses zacatkem a pochopis i obycejne vykresleni barevneho trojuhelniku na formular.

Ale dobre si to rozmysli, ten rozdil ve vykonu neni zase tak drasticky.

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 22:14
:)
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek (Satik):

V cem svadi c# k neobjektovemu programovani vice nez Java? :)

Nahoru Odpovědět  ±0 7.7.2013 22:15
:)
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Kit:

V C# je o něco pohodlnější psát aplikace, které nejsou OOP nebo jsou jen částečně. Navíc k tomu běžná IDE dost navádí a je těžké se těmto svodům bránit.

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 22:20
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

ďekuji ale v c++ fakt ďelat nebudu a jo chci ďelat pouze pro platformu win...
takže asi c# ale xna se na 20 procentech počítačů nespustí(není to můj pc)čím to je???

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 22:24
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Odpovídá na James
Homo:

Treba protoze dotycne PC nemaji XNA nainstalovany.

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 22:39
1010011 1000101 1011000
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Tím ne já měl netbook a chťel jsem si zahrat jednoduchou hru xna jsem měl .net také a něslo to error si nepamatuju ale házelo ho to :(

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 22:55
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
TomBen:

Nějak se mi nechce věřit, že je možné, aby se někdo kdo podle vlastních
slov ovládá dva jazyky na slušné úrovni neuměl mezi nimi rozhodnout.
Jinak na to existují dva způsoby řešení:

  • sofistikovaný

    shromáždíš plusy i mínusy, oceníš je podle důležitosti,

    výsledky sečteš a porovnáš

  • rychlý

    vezmeš minci, určíš význam stran, hodíš si

    a když je ti líto udělat to, co ti padlo, udělej to druhé

Nahoru Odpovědět  +2 7.7.2013 22:57
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Jiří Gracík:

Tvůj netbook měl integrovanou grafickou kartu :)

Nahoru Odpovědět 7.7.2013 23:03
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek (Satik):

Porad me nenapada duvod, proc je v C# pohodlnejsi psat aplikace, ktere nejsou OOP.

V tomhle ohledu mi prijdou oba jazyky stejne, muzes mi to popsat konkretne?

Nahoru Odpovědět  -1 7.7.2013 23:19
:)
Avatar
Odpovídá na James
Luboš Běhounek (Satik):

XNA neni zpetne kompatibilni, takze pro program napsany v XNA 3.1 ti nestaci mit nainstalovane XNA 4, ale musis mit i XNA 3.1 (netusim, proc to MS udelal takhle blbe), mozna to bylo tim.

Jinak knihoven pro 3D je v C# spousta, viz muj drivejsi prispevek.

Nahoru Odpovědět  ±0 7.7.2013 23:21
:)
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  -1 7.7.2013 23:21
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:

Vždycky se uvádí takové to velké procento Windows na trhu, ale když vezmete lidi, kteří to budou ochotni hrát, nebo alespoň zkusit, tak vám vyjde jiné číslo

 
Nahoru Odpovědět  +1 7.7.2013 23:54
Avatar
CutThroat
Člen
Avatar
CutThroat:

Tady bude někdo "profesionál" na slovo vzatý :`

 
Nahoru Odpovědět 8.7.2013 0:13
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na James
David Čápka:

C# a Java jsou konkurenční jazyky, je jedno který si vybereš, umí to samé. Na hry mi přijde lepší C# kvůli komunitě.

Nahoru Odpovědět  +1 8.7.2013 11:50
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 19 zpráv z 19.