Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Mojango
Neregistrovaný
Avatar
Mojango:16.2.2014 14:34

Doporučuji lwjgl( Ne jen proto, že je v něm Minecraft ;) )
Ja: Přesně-uč se Javu když ji umíš.
A od tématu: Převládají ,,programátoři'' v Unity nebo klasické programování?

 
Odpovědět
16.2.2014 14:34
Avatar
Odpovídá na
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 14:59

Co to je za otázku od tématu? Buď sem úplně mimo nebo nedává smysl... Mimochodem: GunSpawn pokud chceš pracovat v Unity na Javu zapomeň. JavaScript (UnityScript) nemá s Javou nic společného. Stejně tak C# (Mono). Z toho plyne že: Buď se naučíte C# (JavaScript nedoporučuju - později můžete narazit na problémy), nebo se na Unity rovnou vykašlete a najděte si nějaký Java engine. V C++ můžete v Unity programovat ale jen od verze PRO - 1,140 €. Já si tu radost s Unity Pro o vánocích udělal a musím říct že přinejmenším na výkonu her je to poznat opravdu brutálně.

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 14:59
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Benjibs
GunSpawn:16.2.2014 15:00

To jsem neřekl, jenom že časté měnění enginů není dobré, prodiskutujem to dnes a uvidíme.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 15:00
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 15:01

Teď už to vím taky, a proto to dnes musíme s týmem vyřešit.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 15:01
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 15:08

Dobrý nápad ;) . Pokud ale máte oba zkušenosti s Javou neměl by pro vás být problém na C# v pohodě přejít. Jsou to podobné jazyky.

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 15:08
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Benjibs:16.2.2014 15:15

Tam už záleží, či to naozaj veľmi chcú/potrebujú/mu­sia mať v Unity a nie v ničom inom.
Ak nie, potom je blbosť prechádzať na iný jazyk, keď ten už obaja vedia.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 15:15
1 + 1 = 2
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 15:46

Blbost je jako ("relativní") začátečník přecházet na Engine, který neznám, jenom kvůli tomu, že umí jazyk který se už nějakou chvilku učím. Je snazší jen změnit jazyk (který je ještě k tomu podobný tomu co už umí), než se učit nějaké neznáme enginy, o kterých nikdo neví jak dlouho tu budou....

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 15:46
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Benjibs:16.2.2014 16:00

Máš pravdu v prípade, ak je naozaj začiatočník (nikde to nezmieňoval, pokial viem).
Každopádne ani u Unity nemáš 100% istotu, ako dlho tu bude.

Editováno 16.2.2014 16:01
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:00
1 + 1 = 2
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:04

Unity je hodně známé a čím dál víc využívané (Web, Android...)

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:04
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 16:04

Musíme to dnes vyřešit. Buď vyměníme engine nebo programovací jazyk

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:04
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
GunSpawn:16.2.2014 16:05

A hlavně podporuje spoustu platforem a má vřelý přístup k indie vývojářům + super komunita + tutoriály + asset store, tohle mál který engine nabídne

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:05
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:31

Hlavní je, že poskytli vybraným vývojářům Source Code (Vyšší verze Premium) čili, i kdyby jej Unity Technologies zavrhli (o čemž se dá dost dobře pochybovat), stále je tu komunita díky které může zůstat na nohou...

PS: Pokud zůstanete u Unity nebojte se mě ohledně čehokoli kontaktovat... Mám sice opravdu málo času ale vždycky rád pomohu...

Editováno 16.2.2014 16:34
 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:31
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:33

Mimochodem Unity Technologies mají závaznou smlouvu se Sony a Microsoftem o softwarové a technické jistotě pro vývojáře minimálně po dobu 4 let od vydání Next-Gen konzolí. (Zdroj: Soukromé jednání s týmem Unity Tech.)

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:33
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:16.2.2014 16:39

To iste sa da povedat o prakticky kazdom open source engine. A podpora ? Naco ? Kazdy vyvojar, ktory si trufne na vyvoj hry, by mal uz byt dostatocne skuseny na to, aby vedel preluskat problemy sam, pripadne s pomocou kolegou.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:39
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 16:40

Právě proto se snažíme udržet u Unity, proto měním původní inzerát na C# programátora.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:40
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Old Account
GunSpawn:16.2.2014 16:54

To ano, ale já jako herní vývojář nemám žádné zkušensti, takže komunita přijde vhod.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:54
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:56

Na to založ nové vlákno a tohle nech uzavřít. A hlavně napiš všechno, co by mohlo někoho zajímat.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:56
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 16:57

Ano dá, ale jinak by to asi vypadalo u Enginu s komunitou 100 lidí a jinak u Enginu s komunitou 100 000 lidí....
EDIT:// A věz, že podpora se hodí právě třeba v případě, že pracuješ na rozšíření enginu s kódem pohybujícím se v milionech řádků a ve stovkách ssouborů....

Editováno 16.2.2014 16:59
 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:57
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Old Account:16.2.2014 16:58

Prave preto si myslim, ze by bolo rozumne zvazit vyvoj hry, kedze herny vyvoj urcite nie je najlepsia volba pre to, ako sa naucit zaklady.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:58
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Zdeněk Pavlátka:16.2.2014 16:59

Naopak, hra je úžasná motivace.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 16:59
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:01

Je to motivace, ale těžko se pak divit, že je dnes rozšířenější GameMaker než Unity/UDK/Cry­Engine. Lidi jsou líní. A začátečníci hlavně. Vidí stovky znaků nebo 50 ikonek... Co si asi vyberou?

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:01
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
GunSpawn:16.2.2014 17:03

Já třeba Unity :D

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:03
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Odpovídá na Old Account
Luboš Běhounek Satik:16.2.2014 17:04

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na hře se toho člověk naučí většinou nejvíc , samozřejmě to chce umět základy programování (nemusí to být nutně ani stejný jazyk) a ideálně mít ve vedení někoho, kdo má alespoň nějaké zkušenosti :)

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:04
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:04

Jako jeden z mála. Máš můj obdiv (v) .

Editováno 16.2.2014 17:04
 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:04
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
GunSpawn:16.2.2014 17:10

Právě proto jdem do vytváření hry. Navíc naše nápady nejsou špatné, takže by z toho mohlo i něco být.

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:10
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:10
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:16.2.2014 17:17

Rozsirovat engine ? To najskor treba mat pristup k licencii, ktora zahrnuje zdrojove kody, a ta neni lacna (viem to z vlastnej skusenosti, nasa firma ma licencovany CryEngine), az potom je mozne rozsirovat skutocny engine, a v pripade, ze uz licenciu mate, predpokladam ze mate aj vyssie znalosti nez nejaky student strednej skoly. K tym riadkom, alebo suborom - v dobrej dokumentacii vzdy najdes, kde je aky kod, a co ma na starost, mimo to, stovky suborov niesu problem, a milion riadkov tiez nie je nic nezvladnutelne (opät hovorim z vlastnej skusenosti).

Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:17
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:16.2.2014 17:40

Počty byli čistě teoretické... Samozřejmě je to mnohem víc... Mimochodem Source Code licencovaný mám (po extréééémně zdlouhavé domluvě s několika lidmi) jako studenskou licenci. Ovšem jako podmínka pro její získání bylo kupříkladu zakoupení Unity Pro (+-35 000) a Unity Mobile Export Pro (+-20000 {po opravdu velkééé slevě}) což je finanční rána ze které se budu pravděpodobně zotavovat ještě poměrně dlouho. A právě vzhledem k tomu, že Unity má Source code prakticky nedostupný mají dostupnou jen interní dokumentaci která je řekněme - no trošičku nepřehledná.

 
Nahoru Odpovědět
16.2.2014 17:40
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 28 zpráv z 78.