Diskuze: JOGL - nahrání obrázku, komprese obrazu
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, JOGL jestli se nepletu není na porovnávání obrázku ale na 3d a 2d aplikace.
Ahoj, díky za odpověď... ten projekt je zadaný normálně jako 2D úloha z OpenGL, takže by to asi mělo jít ne? Nahrát tam obrázek a aplikovat na něj kompresi
Jo to by mělo, pamatuju si že sem něco takového dělal když jsem chtěl implementovat textury do svých objektu bez "slick-util". Našel jsem link na ty textury, ale jsou pro LWGL to by neměl být takový rozdíl obě dvě knihovny používají openGL . ten začátek toho kódu by tě měl zajímat ten zbytek je potom je aplikovat textury... Dál už fakt nevím jak ti pomoc promiň neznám zas tak dobře openGL , doufám že ti to pomůže.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.