Diskuze: Machr na algoritmy - Krokový 3D engine

Java Java Machr na algoritmy - Krokový 3D engine

Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ahoj programátoři, s malým zpožděním tu máme programátorskou minisoutěž na tento týden. Jako vždy je ve hře placka (Machr na algoritmy, případně dle výběru Machr na Javu nebo Machr na C#) a nějaké samolepky.

Kdo z vás někdy hrával dungeony, má výhodu. Vytvořte formulářovou aplikaci, která podle pozice na 2D mapě (jednoduché pole zdí a volných míst) vykreslí 3D scénu. Nebojte, nejedná se o pravý 3D engine. Scéna zobrazuje jen 3 políčka dopředu a to tak, že na formulář vykresluje připravené obrázky podle pozice zdí okolo hráče. Když se hráč posune, celá scéna "poskočí" o jedno políčka, otáčení skáče o 90 stupňů. Obrázky níže určitě řeknou více, než 1000 slov. Na form dále umístěte 4 tlačítka pro otáčení a pohyb dopředu a dozadu.

Archiv se sadou obrázků pro 3 zdi máte v příloze, nic tedy nemusíte kreslit. Archiv: https://dl.dropboxusercontent.com/…/dungeon.zip

Kdysi jsem psal tuto aplikaci na střední a stihl jsem to za odpoledne, tak se nenechte odradit, není to tak složité a výsledek je velmi působivý.

Hinty:

Z 2d pole si vyřízněte malé pole 5x4 políčka, které rotujte podle směru hráče (viz screenshot).
Rotaci pole uděláte jednoduchém prohozením souřadnic X a Y, případně vynásobením -1 (záleží na jakou stranu).

Deadline je opět v neděli 16.6. ve 3 hodiny :)

Editováno 10.6.2013 17:51
Odpovědět  +2 10.6.2013 17:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

zkusím, při troše štěstí budu sám. :D Nicméně bych byl rád kdybych viděl i výsledek někoho jiného, na jak před 14 dny.

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 17:51
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
David Čápka:

Ono to není tak těžké jak to vypadá :P

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 17:52
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michal Žůrek (misaz):

slon by taky jednoduchý (až moc) a nakonec jsem byl jediný.

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 17:55
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Asi mi nedovolíš použít můj 3D XNA engine, který má bezmála 5 tisíc řádek i s generátorem terénu, objektů a síťovým propojením klientů přes server :-D Asi by nesplňoval pohyb po jednom políčku, ale...

 
Nahoru Odpovědět 10.6.2013 18:19
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 10.6.2013 18:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Mám napsat i ten generátor pozic zdí? Nebo to vše může být křižovatka? :D

 
Nahoru Odpovědět 10.6.2013 18:31
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Čápka:

Mapu si vymysli, ale když dáš všude křižovatku, tak nepoznáš, jestli se ti kreslí dobře okolní zdi.

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 18:32
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
GreenMan
Redaktor
Avatar
GreenMan:

Ak som to dobre pochopil tak nejde o plynulé otáčanie do rôznych smerov, takže by som to mohol urobiť aj v PHP, že?

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 18:43
Zelená zostane zelenou, aj keď na ňu vyleješ modrú. - Satik64
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

jak jsem koukal, tak ani perspektivu nemusíme řešit. Vše si udělal za nás (y)
:-)

 
Nahoru Odpovědět 10.6.2013 19:42
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na GreenMan
David Čápka:

Ano, soutěž není vázaná na jazyk, šlo by to i v PHP pomocí formuláře a obrázku co server generuje :) Byla by to docela pěkná onlinovka, ještě jsem nic takového neviděl :D

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 19:50
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Čápka:

Ano, textury nejsou moc kvalitní, vzal jsem je z toho mého dosového enginu, ale nemůžu po vás chtít abyste dělali ještě grafiku, přeci jen je to za placku a nemělo by to zabrat věčnost :D

Nahoru Odpovědět 10.6.2013 19:51
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Může to být přes javascript a canvas ?

Nahoru Odpovědět 11.6.2013 10:00
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 10:46
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Je nutné zobrazit stěny otočené o 90 stupňu, pokud na daném políčku není zeď? Stačí pouze prázdné pole? :`

 
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 20:54
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Čápka:

Teď nevím jak to myslíš. Jak to má přibližně fungovat máš v tom obrázku nahoře :)

Nahoru Odpovědět  +1 11.6.2013 21:20
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Jakože když chybí na daném místě zeď -> jde projít, tak jestli tam musí být jakože už vidět další cesta == ta zeď bude orotovaná

 
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 21:26
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Teď koukám na ten kód, a takovou prasárnu jsem už dlouho nenapsal :-D. To vykreslování s určováním pozice to jsou samé cykly a dokonce jsem musel použít switch :O :-D Zítra to zkusím upravit. Dnes už konec.

Editováno 11.6.2013 22:05
 
Nahoru Odpovědět 11.6.2013 22:04
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

Navrhoval bych vytvořit soutěž, kde by bylo za úkol, vytvořit soutěž s tak jasnými podmínkami, že by se už soutěžící nemuseli dál na nic ptát... :)

Nic ve zlém...

Nahoru Odpovědět  +2 11.6.2013 23:11
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Hynek
TomBen:

Vždycky se budou ptát. :-)

Nahoru Odpovědět  +1 11.6.2013 23:22
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Čápka:

Stejně nevím na co se ptáš. Určitě jsi někdy chodil v místnosti, tak nějak tak to má vypadat :D Případně video z podobné hry: http://www.youtube.com/watch?…

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 9:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak už mám hotový chození skrz rovnou chodbu :D
Teď už nastávají problémy :D

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 17:06
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Čápka:

Ono to chce dobře promyslet a vyzkoušet, kolikrát jsem zjistil, že mám někde díru :D

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 17:08
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Jenkings:

já právě přemejšlím jak bude asi nejlepší otáčet tu postavu... ale asi to udělám tradičně tou nejsložitější a nejnáročnejší metodou jako vždy :D :D

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 17:18
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Čápka:

Máš napsané v zadání jak to udělat :)

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 17:28
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Jenkings:

no, já to mám připravený trochu jinak :D ale nevadí :)

Jen nevím jestli budu generovat mapu, nebo tam vytvořím jednu natvrdo :D

Editováno 12.6.2013 17:31
Nahoru Odpovědět 12.6.2013 17:30
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michael Olšavský:

Nevím, jestli to nebude moc velká nápověda, i když už mám i svůj způsob, ale jak se dá vykreslovat správná pozice. Mě se vůbec nelíbí to počítání přes cykly. :-/

 
Nahoru Odpovědět 12.6.2013 19:41
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Jenkings:

teď jsem jaksi ne-úplně pochopil ten dotaz ;( kdyžtak napiš SZ

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 19:54
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michael Olšavský:

:D asi se neumím vyjadřovat :D Jsi už druhý :D

 
Nahoru Odpovědět 12.6.2013 19:56
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Jenkings:

jak říkám.. napiš SZ.. určitě se časem nějak domluvíme :D

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 19:59
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Tak jsem si až teď všiml, že tenhle Machr není Machr, ale Mach. :D
Takže navrhuji změnu vzhledu placky, viz příloha.

Nahoru Odpovědět  +4 12.6.2013 20:07
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
TomBen:

Hm, tak mám smůlu, už je to opravené. ;(

Nahoru Odpovědět 12.6.2013 21:22
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
 
Nahoru Odpovědět  +2 12.6.2013 22:43
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak, zatím to u mně vypadá takhle, a funkčnost cca 92% :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 9:51
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Čápka:

Dej si tam ještě místnost třeba 4x4 a zkus se v ní projít. Na úzkých chodbách si nevyzkoušíš všechny zdi.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 10:00
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Jenkings:

to je právě ten problém :D místnosti to ještě neumí :D

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 10:01
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Tak jeste nakreslim nejaky textury, doresim mapu, omezim pohyb na skoky po ctvereckach a otaceni jen o 90° a zadani uz snad bude splneno.

Jo a kdo dokaze spravne prelozit nazev aplikace, ma u me male bezvyznamne plus :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 10:45
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
David Čápka:

Saťasi, ty jsi postrach místních soutěžících :D Nebojte se ho, asi bude mít jako vždy když soutěží zvláštní kategorii s cenou :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 10:52
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Běhounek (Satik):

Se mi ještě včera večer nechtělo jít spát, no :)

A zrovna pseudo 3D engine jsem si vždycky chtěl zkusit napsat (už jsem to kdysi zkoušel, ale nějak jsem se v tom zamotal).

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 11:13
:)
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Luboš Běhounek (Satik):

Jeste ted koukam, ze me google prekladac podrazil a slovo "vlčí" prelozil do rustiny jako ljupin, i kdyz ti zadne takove slovo nemaji.

Tady je zatim polofunkcni verze:
http://leteckaposta.cz/228850692

(Je to hodne pomale, budu muset optimalizovat :D )

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 11:24
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
David Čápka:

A není pomalé jen to vykreslování? Pokud to máš třeba na PictureBoxu, tak ten je velmi slabý co se týče performance.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 13:56
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Běhounek (Satik):

Na ten picturebox právě kreslím už svojí optimalizovanou třídou, takže to je docela rychlé, tady to brzdí hlavně samotné vykreslování, je tam spousta floatů, které se interpolují pořád dokola, i když by je třeba stačilo vypočítat jednou (pro začátek to bylo jednodušší řešení), takže budu optimalizovat hlavně to.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 14:20
:)
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Zdeněk Pavlátka:

Neošetřená výjimka když se jde moc daleko.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 14:44
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Luboš Běhounek (Satik):

Vím o tom, dokončoval jsem to narychlo ráno asi ve čtyři hodiny, protože jsem už chtěl jít spát :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 14:48
:)
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak, už se mi skoro vykreslují i ty místnosti... ale na satika fakt nemám :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 17:26
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

tam musí bát jen tři tlačítka, že? Dopředu, otočit vpravo, otočit vlevo. Krok dozadu přeci ten ňouma nepotřebuje.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 20:56
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak vykreslování je už kompletně hotové a víceméně vše šlape jak má
Teď už potřebuju jen upravit ten "prasekód" na něco přijatelného (zatím netuším jak) :( ale svůj účel to plní.

Misaz -> ono to tlačítko je tak děsivě náročné že se nevyplatí dělat že ? :D :D

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 21:02
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek (misaz):

není složité, to je pro mě otázka jednoho řádku kódu, ale spíš nevidím důvod ho dělat.

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 21:06
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Jiří Gracík:

Jednou někdo položil logický dotaz, to tlačítko zpět je opravdu hloupost :)

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 21:10
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

vím...myslel jsem to ironicky..ale to couvání se může hodit například když přejdeš odbočku aby ses tam nemusel motat, tak jen o políčko couvneš

Nahoru Odpovědět 13.6.2013 21:12
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 21:24
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
TomBen:

Mívaly i úkroky stranou, aby člověk nebyl v nevýhodě proti nepříteli čekajícímu za zatáčkou.

Nahoru Odpovědět  +1 13.6.2013 22:30
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak se trápím s tím jak to optimalizovat, ale nějak mi to při každém pokusu začne bugovat tak se vrátím zpět na verzi prasekódu a zase pěkně odznova :D

(v prasekódu má HTML+JS 513 řádků :D)

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:42
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Michael Olšavský:

Nakonec zkouším něco jako Luboš Běhounek (Satik). Tamto pozicování mě dohánělo k šílenosti :D

 
Nahoru Odpovědět 14.6.2013 22:58
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Zkompilovaná spustitelná verze:
https://www.dropbox.com/…fijrok3D.zip

Celý MSVS projekt s veškerým bordelem, kód není úplně ideální, ale zbytek víkendu už tu nebudu, tak jsem trochu spěchal a teď už se mi to čistit nechce :)
https://www.dropbox.com/…t/_3dXeEL-9Z

Nahoru Odpovědět  +2 15.6.2013 4:01
:)
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
TomBen:

Docela slušná práce.
Ale nemělo to náhodou chodit po kroku velkém jedno celé pole?
Teď ti stejně u zdi poskakuje textura..

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 9:56
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Luboš Běhounek (Satik):

Pridano skakani na prani - pri startu si muzete vybrat.

Ze textura hodne zblizka se chova divne vim, ale zatim jsem to moc nezkoumal, tak nevim, jestli je to bug nebo "vlastnost" toho zpusobu, jak to vykresluju (je to vlastni pseudo3D algoritmus, nechtelo se mi kopirovat zadny existujici).

Nahoru Odpovědět  +3 15.6.2013 11:00
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
David Čápka:

No je to fakt pecka, jen když jdu blízko u zdi, tak si připadám jako ožralej :D

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 11:11
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Luboš Běhounek (Satik):

Proto ten ruskej nazev Vlci skaly, moc vodky... :D

Editováno 15.6.2013 11:18
Nahoru Odpovědět  +1 15.6.2013 11:18
:)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

Je to opravdu epic ! :) ALe asi jsem našel chybku :P Není to nijak velká chybka ale po dohrání muziky se to začne sekat :D

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 11:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Luboš Běhounek (Satik):

Zajimavy, pouzivam na prehrani MIDI muziky winapi, me to nedela, zacne to kousat presne v tu chvili, kdy dohraje muzika? nebylo to jen treba ze ses otocil a zacal koukat na slozitejsi scenu?

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 11:27
:)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

Ihned jakile dohraje a stál jsem zrovna v rohu a koukal jsem na malou zeď. FPS to ukazuje stále 65 ale je to prakticky kouslý

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 11:31
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

chlapy to jste nikdy nehráli Dungeon Master?
http://www.retrogames.cz/…_457-DOS.php
Tady je online verze, ale dejte si to na klávesy, myš jim tam nefunguje...

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 11:40
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Hynek
TomBen:

No, Dungeon Master je celkem známá klasika. A co tím chceš říct?
Nemyslíš si snad, že by někdo napsal Dungeon Mastera jen z legrace
za týden do soutěže o placku, nebo snad ano?

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 12:41
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Tak, tady máte mojí verzi ať vidíte jak se to NEMÁ dělat :D
Asi to už do odpolene nestihnu opravit tak to sem radši dám teď ;)

http://uloz.to/…/dungeon-zip
Heslo: devbook

Nahoru Odpovědět  +3 16.6.2013 8:42
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Hynek:

Dobrý :)

Ale dej tam jako čtvrtou zadní stěnu černý pruh, jako by to bylo v nedohlednu. Podlaha je tam vidět, ale stěna ne.

Ale líbí se mi to :)

Editováno 16.6.2013 9:26
Nahoru Odpovědět 16.6.2013 9:26
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Hynek
Jenkings:

dobrej nápad ;)
udělat tam černej stín jako že dál není vidět ;) to snad ještě do tří zvládnu :D

Nahoru Odpovědět  +1 16.6.2013 9:28
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
David Hynek:

ono bude stačit dát do pozadí pevnou tmavou stěnu. Posílám upravené pozadí. :)

Nahoru Odpovědět  +1 16.6.2013 10:51
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Michael Olšavský:

Na mě nečekejte. Nestíhám to dodělat :-/ :-)

 
Nahoru Odpovědět 16.6.2013 14:38
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

no já jsem tento týden měl hodně nabity. Navíc konkurovat profesionálům se nedá.

Nahoru Odpovědět 16.6.2013 14:53
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

To sice ne, ale je dobrý to aspoň zkusit (jako já ;) )

Editováno 16.6.2013 14:56
Nahoru Odpovědět 16.6.2013 14:56
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Takže tady to máme poměrně jednoduché, vítězí Luboš Běhounek (Satik) se svým pseudo3D enginem, doufáme, že přijme naši skromnou cenu :D Jenkings to zpracoval moc pěkně a dle původního zadání, takže placku získává také.

Napište jakou chcete spolu s adresou x do PM. Díky za účast :)

Nahoru Odpovědět  +1 16.6.2013 15:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Hartrik
Redaktor
Avatar
Hartrik:

Gratuluji vítězům :)

Původně jsem se chtěl také zúčastnit, ale asi jsem si to udělal zbytečně složité a nějak se mi to znechutilo... Teď budu mít alespoň více času a jestli se někdy donutím to dokončit tak to sem dám.

 
Nahoru Odpovědět  +1 16.6.2013 17:18
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Koukal jsem ted, jak vykreslovani resi Wolfenstein3D, asi to zkusim podle toho prepsat, oni pro kazdy sloupec raycastem zjistuji, kterou zed zasahli, a podle toho ten sloupec vykresli, zajimave je, ze to scalovani textury v sloupci maji pro prakticky kazdou vysku zdi napsanou fixni funkci, takze maji stovky funkci pro ruzne vysoke zdi, ale evidentne je to rychle... :D

Mimochodem nechtel by se nekdo schopny pridat (C#), ze bysme udelali celou pseudo3D hru, vcetne grafiky, zvuku a nepratel ? :D

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 1:24
:)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 77 zpráv z 77.