Diskuze: Machr na OOP - Lodě

Java Java Machr na OOP - Lodě

Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ahoj kluci, minule bylo poznat, že je tady potřeba objektový návrh ještě procvičovat. Proto budeme v pravidelné minisoutěži na tento týden hrát o placku Machr na OOP a nálepky. Naprogramujte známou a poměrně jednoduchou hru lodě (anglicky najdete pod názvem BattleShip game). Hra může být klidně v konzoli, jde hlavně o objektový návrh. Hra nemusí obsahovat umělou inteligenci počítače (může být tedy pro 2 hráče), ale návrh by měl být udělaný tak, aby se tam dal počítačový hráč jednoduše přidat. Můžete použít libovolný programovací jazyk.

Čas si dejme do neděle 8.9. do 18:00.

Editováno 2.9.2013 19:21
Odpovědět  +1 2.9.2013 19:20
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Ondrca:

Jaké budou typy lodí?

*
**
***
****
*****
Nahoru Odpovědět 3.9.2013 17:13
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Michael Olšavský:

Takže dohromady pro dva a více hráčů? Nebo jak jako přidat?

Editováno 3.9.2013 17:15
 
Nahoru Odpovědět 3.9.2013 17:14
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.9.2013 17:21
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

já jestli se zapojím tak to udělám přes síť :) Tím budu mít vyřešen počet hráčů.

Nahoru Odpovědět 3.9.2013 17:54
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondrca
David Čápka:

Na typech příliš nezáleží, klidně ty co jsi jmenoval.

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 11:22
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Čápka:

Pro 2 hráče na 1 PC, kteří se střídají. Prostě tak, jak se ta hra hraje :)

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 11:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Ondrca:

Mají být vykresleny obě desky?

Nahoru Odpovědět  -1 4.9.2013 14:16
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Ondrca:

Musí být v té hře pravidlo loď na desce se nesmí dotýkat lodě?
Pozor!!! Dotýkat ne překrývat :)

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 16:42
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondrca
David Čápka:

Dotýkat se mohou, překrývat se nesmí.

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 16:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 4.9.2013 16:45
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Ondrca:

Asi dám tyto typy, ale kolik lodí bude na desce?
Od každé jedna?

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 17:41
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Ondrca
David Čápka:

Chlape, to je přece jedno. Tady jde o návrh aplikace.

Nahoru Odpovědět 4.9.2013 17:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Ondrca
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 4.9.2013 17:53
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

pak někdy v budoucnu asi napíšu tutorial Tvorba OOP lodí přes síť.

Nahoru Odpovědět  +2 7.9.2013 8:44
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Libor Šimo (libcosenior):

Tak to by si fakt mohol. Myslím, že by som ti nebol vďačný len ja. :)

Nahoru Odpovědět  +3 8.9.2013 16:33
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Jan Vargovský:

Kdo se nakonec zůčastnil ? :)

 
Nahoru Odpovědět 8.9.2013 18:14
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Zaznamenal jsem jen výtvor Jan Vargovský - ta statická třída Extensions je dost divoká, metoda CalculatePoin­tToBoard by náležela přece formuláři (ten má pozici myši) nebo GameBoard. Přes ty události jsi to vyřešil docela zajímavě, i když možná zbytečně komplikovaně. GameBoard je pěkná třída. Ten Controller je docela zajímavě udělaný, líbí. x pošle placku :P

Editováno 8.9.2013 18:24
Nahoru Odpovědět 8.9.2013 18:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Ještě sem hodím link pro ostatní: http://leteckaposta.cz/927440243

Nahoru Odpovědět 8.9.2013 18:25
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Jan Vargovský:

Hmm, to mě docela mrzí že jsem takhle forever alone :D

Proč divoká ? Nechtěl jsem dávat žádnou logiku do té třídy s formem :)

 
Nahoru Odpovědět 8.9.2013 18:26
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
David Čápka:

Tak jsi to měl dát na GameBoard.

Nahoru Odpovědět 8.9.2013 18:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Michal Žůrek (misaz):

jo já ho napíšu, jen mi dejte čas, je 12 dní do deadline Magického léta a krom toho že mám přihlášené 2 hry tak ani jedna není ani z části hotová. Proto jsem si taky teď dal pauzu s WinJS appkami a taky můj milovaný VB.NET. Po magickém létu se zas na to vrhnu. Fakt teď toho mám moc, zvlášť když učitel informatiky pronesl hned první hodinu:

A protože zde někteří žáci jsou chytřejší než já, tak si letos mohou třeba programovat, ale tak aby to bylo všem užitečné.

Už si představuje jak jsem si je loni zhýčkal generátorem obrázků.

Nahoru Odpovědět  -1 8.9.2013 21:11
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 22 zpráv z 22.