Diskuze: Objektový návrh - piškvorky

Java Java Objektový návrh - piškvorky

Avatar
annonnym
Neregistrovaný
Avatar
annonnym:

Ahoj, mám naprogramovat piškvorky se správným objektovým návrhem, ale nevím, jak to udělat tak, aby to bylo nejlepší.

Programem má být hra - piškvorky, které umí ukládat a nahrávat ze souboru. Hru plánuju udělat multiplayerovou, tzn. 2 hráči u jednoho počítače, případně bych přidal i jednoduchou umělou inteligenci. Stačí, když hra bude jen v konzoli, nemusí být graficky.

Program mi běží, vše okolo toho je dobře, jen bych chtěl zkontrolovat a vylepšit objektový návrh.

Jak to mám já:
Třídy:
Piskvorky - main, ve které jen vytvořím objekt třídy Vstup a zavolám metodu tohoto objektu

Game - hrací plocha (pole), kontroluje n-tici v řadě, kontroluje konec hry

VstupPiskvorky - implementuje Vstup, zapisuje a mění pole, zobrazuje textové menu, nahrává soubor, hlídá střídání hráčů

Interface:
Vstup - rozhraní

Enumy:
GameEnd - obsahuje výčet win, draw, noEnd

Děkuji za pomoc

 
Odpovědět 17.12.2013 22:14
Avatar
mnauik
Člen
Avatar
Odpovídá na annonnym
mnauik:

jen dodám, že ten anonym jsem já. docela se mi tu líbi, tak jsem se dneska zaregistroval.

Nahoru Odpovědět 18.12.2013 18:00
minusuj mě, ale zdůvodni to ;)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.