Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:

Ahoj. Zkouším udělat hru Pong game, ale narazil sem na problém. Kulička se mi nechce odrážet od plošinky, a proto bych potřeboval poradit s podmínkou.
Mám tuto podmínku:

if(yPosBall >= desk.yPosDesk){

                        if(xPosBall == desk.getxPosDesk()){
                                vector.changeDirection(2);
                        }

Plošinka se ovládá pohybem myši:

@Override
        public void mouseMoved(MouseEvent e) {
                setxPosDesk( e.getX() - sizeDesk/2 );
        }

Děkuju za odpověď.

 
Odpovědět 3.1.2014 22:28
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na werty
David Čápka:
xPosBall == desk.getxPosDesk()

Ti nebude skoro nikdy platit, musíš tam dát nějakou toleranci. Něco jako:

if (x + sirkaMicku > plosinaX && x < plosinaX + plosinaSirka)
Nahoru Odpovědět  +2 4.1.2014 9:35
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:

Díky za radu :)

 
Nahoru Odpovědět 4.1.2014 21:11
Avatar
Adamator
Člen
Avatar
Adamator:

To je dobrý, dělám úplně stejnou hru! :D Narazil jsem na stejný problém. Prvně jsem využíval for cykl, ale pak jsem zjistil,že se to dá udělat pomocí ifu. Můžem si poradit když něco nebudem vědět... :)

Hodně štěstí!
Adam 13 let

 
Nahoru Odpovědět 6.1.2014 19:09
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.