Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Pong Game

Aktivity
Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:3.1.2014 22:28

Ahoj. Zkouším udělat hru Pong game, ale narazil sem na problém. Kulička se mi nechce odrážet od plošinky, a proto bych potřeboval poradit s podmínkou.
Mám tuto podmínku:

if(yPosBall >= desk.yPosDesk){

                        if(xPosBall == desk.getxPosDesk()){
                                vector.changeDirection(2);
                        }

Plošinka se ovládá pohybem myši:

@Override
        public void mouseMoved(MouseEvent e) {
                setxPosDesk( e.getX() - sizeDesk/2 );
        }

Děkuju za odpověď.

 
Odpovědět
3.1.2014 22:28
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na werty
David Hartinger:4.1.2014 9:35
xPosBall == desk.getxPosDesk()

Ti nebude skoro nikdy platit, musíš tam dát nějakou toleranci. Něco jako:

if (x + sirkaMicku > plosinaX && x < plosinaX + plosinaSirka)
Nahoru Odpovědět
4.1.2014 9:35
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
werty
Člen
Avatar
werty:4.1.2014 21:11

Díky za radu :)

 
Nahoru Odpovědět
4.1.2014 21:11
Avatar
Adamator
Člen
Avatar
Adamator:6.1.2014 19:09

To je dobrý, dělám úplně stejnou hru! :D Narazil jsem na stejný problém. Prvně jsem využíval for cykl, ale pak jsem zjistil,že se to dá udělat pomocí ifu. Můžem si poradit když něco nebudem vědět... :)

Hodně štěstí!
Adam 13 let

 
Nahoru Odpovědět
6.1.2014 19:09
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.