Graficky zpracovaná textová hra v Javě

Java Swing Zdrojákoviště Graficky zpracovaná textová hra v Javě

7. září 2013 jsem začal pracovat na takové jednoduché kravině, která ani moc nefungovala. Vykašlal jsem se na ni, ale během noci se mi v hlavě zjevilo hned několik způsobů, jak ji zprovoznit. Od té doby na ni pracuji. Projekt má zatím 2 000 řádků a všechny zdrojové kódy (zatím k nejnovější verzi 0.0.5.2) jsou k dispozici v balíčku dole. Obsažen je taky zkompilovaný a spustitelný soubor .jar.

Důvod, proč jsem se rozhodl zrovna k tomuto druhu hry je to, že rád píšu různé povídky a taky jsem se chtěl seznámit se Swingem. Nejsem nejlepší programátor a tak doufám, že tohle bude můj první funkční a solidní výtvor. Pokud by jste měli jakékoliv nápady ať už ohledně příběhu, nebo ohledně kódu (koneckonců, není tak moc efektivní), tak jsou všichni vítání. Přeji příjemnou zábavu.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 594x (34.53 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce java

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Vilém Zouhar
Avatar
huh?

Jak se ti líbí článek?
Celkem (2 hlasů) :
4.54.54.54.54.5


 


Miniatura
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště Java - Swing

 

 

Komentáře

Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Po dlouhé době se tu vyskytlo několik pěkných aplikací v Javě. Hra vypadá a i se hraje skvěle, s kódem je to horší. Jako první bys měl ze zdrojáků vyházet všechny texty a načítat je z externích souborů. Jako druhé by ses měl zaměřit na objektový návrh, protože ty třídy jsou dost divoké.

Odpovědět  +1 12.10.2013 11:55
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

Takové nápady v noci jsou úžasné, ale pouze do okamžiku než je zapomeneš :)

Odpovědět  +2 12.10.2013 12:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Vilém Zouhar
Redaktor
Avatar
Vilém Zouhar:

Zkusím to tak udělat, ono to zase není tak složité to přeměnit, nahradím několik metod a je to. Prozatím jsem chtěl, aby to něják tak dohromady fungovalo.. :D

 
Odpovědět 12.10.2013 15:21
Avatar
Vilém Zouhar
Redaktor
Avatar
Vilém Zouhar:

Většinu toho co umím jsem se naučil různě po fórech a z pár knih, na škole skoro ani neví, co OOP je a tak tedy vůbec nemám ponětí o správné struktuře objektů.

 
Odpovědět 12.10.2013 15:25
Avatar
Matúš Petrofčík
Šéfredaktor
Avatar
Matúš Petrofčík:

zaujímavé :) len mi vadí typ písma, ťažko sa mi to číta

Odpovědět 12.10.2013 20:13
obsah kocky = r^2 ... a preto vlak drnká
Avatar
Vilém Zouhar
Redaktor
Avatar
Vilém Zouhar:

Bohužel jsem nenašel jiný font, který by podporoval českou diakritiku a zároveň se hodil do stylu hry. :(

 
Odpovědět  -1 13.10.2013 12:35
Avatar
stairn
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Vilém Zouhar
stairn:

To není moc dobrá odpověď... vem si čistě teoreticky matuska jako potencionálního zákazníka, který si hru koupil, nebo vydavatele, který ji chce vydat (jako publikaci i jako hru)... zákazník se po takové reakci zachová takto:

  1. Buď to překousne (ale nebude tak spokojený)
  2. Přestane hru hrát (a pro toho daného zákazníka tvá práce přijde vniveč)
  3. Vykašle se na to úplně (ztratíš zákazníka, který většinou přejde jinam).

Řešení?
Ikdyž se jiný font do hry moc hodit nemusí, zakomponoval bych jednoduché nastavení, které aplikuje font pro celou aplikaci (případně jen pro příběhový text). Můžeš tam však nechat i část sebe - tvůj font tam necháš (třeba jako default). A všichni budou spokojení :)

 
Odpovědět 8.1.2014 12:53
Avatar
Vilém Zouhar
Redaktor
Avatar
 
Odpovědět 14.1.2014 19:43
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.