Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Josef Kuchař - Pepa489:16.5.2015 16:39

Ahoj,
tvořím isometrickou hru v javascriptu a potřeboval bych vygenerovat 3d voxel svět (něco jako minecraft), na perlin metodu nemám znalosti, tak bych potřeboval nějakou javascript knihovnu, kus kódu, odkaz, nebo nápad jak to udělat. Díky všem co pomůžou :)

Odpovědět
16.5.2015 16:39
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Nahoru Odpovědět
16.5.2015 16:47
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Odpovídá na Patrik Valkovič
Josef Kuchař - Pepa489:16.5.2015 16:48

Já potřebuji naplnit trojrozměrné pole (3d), né 2d

Nahoru Odpovědět
16.5.2015 16:48
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
Patrik Valkovič:16.5.2015 16:51

"Pouze" rozšíříš algoritmus, aby se šířil do všech směrů. Sám jsem nikdy mapu negeneroval, takže ti nemám co víc poradit...

Nahoru Odpovědět
16.5.2015 16:51
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Odpovídá na Patrik Valkovič
Josef Kuchař - Pepa489:16.5.2015 16:53

To rozšíření algoritmu, aby to fungovalo tak jak chci není možné, vytvořil by se pouze nějaký 3d patvar

Nahoru Odpovědět
16.5.2015 16:53
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
1Pupik1989:17.5.2015 13:02

Mohl by si na to použít Diamond-square algoritmus. Nastavíš mu, že na výšku může skákat třeba o 1px a nejmenší krychle bude 1x1x1 pixelů (pokud se jedná o krychle). Ve finále pak nespojíš vrcholy, ale vygeneruješ k nim pravoúhlý bod směrem nahoru po ose Z. Zkrátka z toho nasekáš bloky.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
17.5.2015 13:02
Avatar
Odpovídá na 1Pupik1989
Josef Kuchař - Pepa489:17.5.2015 13:56

Díky moc, našel jsem tohle: http://www.playfuljs.com/…n-130-lines/, ale moc jsem to z toho nepochopil, můžeš mi ještě napsat jak to upravit, aby to bylo jak potřebuji, nebo mě nasměrovat někam jinam? Díky

Nahoru Odpovědět
17.5.2015 13:56
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
1Pupik1989:23.5.2015 10:39

Máš vcelku 2 možnosti, jak dojít k výsledku který chceš.

  1. Nechat algoritmus tak, jak je. Čili ti vytvoří mapu 100x100, ve výsledku budeš mít 100000 bodů. Ty body pak zaměníš za krychle. Viz. přiložený obrázek. Červené jsou ty body a modrou má čtverec, který kolem bodu musíš vytvořit.
  2. Použít ho tak, jak jsem popsal v mém předchozím příspěvku.

První ale bude jednoduší a kratší.
Předpokládám, že algoritmus jako takový máš nastudovaný.

Pokud jsme se pochopili, tak výsledek má být http://www.avanderw.co.za/…-algorithms/ ?

 
Nahoru Odpovědět
23.5.2015 10:39
Avatar
Odpovídá na 1Pupik1989
Josef Kuchař - Pepa489:24.5.2015 15:58

Ten výsledek má být trochu jiný, celé to má být složeno ze stejných krychlí

Nahoru Odpovědět
24.5.2015 15:58
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař - Pepa489
1Pupik1989:29.5.2015 13:20

Však ano. Na tom obrázku to má řešené jako kvádry. Tobě stačí jen dát pevnou výšku každému kvádru.

 
Nahoru Odpovědět
29.5.2015 13:20
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.