Avatar
Josef Kuchař (Pepa489):

Ahoj,
tvořím isometrickou hru v javascriptu a potřeboval bych vygenerovat 3d voxel svět (něco jako minecraft), na perlin metodu nemám znalosti, tak bych potřeboval nějakou javascript knihovnu, kus kódu, odkaz, nebo nápad jak to udělat. Díky všem co pomůžou :)

Odpovědět 16.5.2015 16:39
2x piš, jednou debuguj
Avatar
patrik.valkovic
Šéfredaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 16.5.2015 16:47
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Odpovídá na patrik.valkovic
Josef Kuchař (Pepa489):

Já potřebuji naplnit trojrozměrné pole (3d), né 2d

Nahoru Odpovědět 16.5.2015 16:48
2x piš, jednou debuguj
Avatar
patrik.valkovic
Šéfredaktor
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
patrik.valkovic:

"Pouze" rozšíříš algoritmus, aby se šířil do všech směrů. Sám jsem nikdy mapu negeneroval, takže ti nemám co víc poradit...

Nahoru Odpovědět 16.5.2015 16:51
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Odpovídá na patrik.valkovic
Josef Kuchař (Pepa489):

To rozšíření algoritmu, aby to fungovalo tak jak chci není možné, vytvořil by se pouze nějaký 3d patvar

Nahoru Odpovědět 16.5.2015 16:53
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
1Pupik1989:

Mohl by si na to použít Diamond-square algoritmus. Nastavíš mu, že na výšku může skákat třeba o 1px a nejmenší krychle bude 1x1x1 pixelů (pokud se jedná o krychle). Ve finále pak nespojíš vrcholy, ale vygeneruješ k nim pravoúhlý bod směrem nahoru po ose Z. Zkrátka z toho nasekáš bloky.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 17.5.2015 13:02
Avatar
Odpovídá na 1Pupik1989
Josef Kuchař (Pepa489):

Díky moc, našel jsem tohle: http://www.playfuljs.com/…n-130-lines/, ale moc jsem to z toho nepochopil, můžeš mi ještě napsat jak to upravit, aby to bylo jak potřebuji, nebo mě nasměrovat někam jinam? Díky

Nahoru Odpovědět 17.5.2015 13:56
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
1Pupik1989:

Máš vcelku 2 možnosti, jak dojít k výsledku který chceš.

  1. Nechat algoritmus tak, jak je. Čili ti vytvoří mapu 100x100, ve výsledku budeš mít 100000 bodů. Ty body pak zaměníš za krychle. Viz. přiložený obrázek. Červené jsou ty body a modrou má čtverec, který kolem bodu musíš vytvořit.
  2. Použít ho tak, jak jsem popsal v mém předchozím příspěvku.

První ale bude jednoduší a kratší.
Předpokládám, že algoritmus jako takový máš nastudovaný.

Pokud jsme se pochopili, tak výsledek má být http://www.avanderw.co.za/…-algorithms/ ?

 
Nahoru Odpovědět 23.5.2015 10:39
Avatar
Odpovídá na 1Pupik1989
Josef Kuchař (Pepa489):

Ten výsledek má být trochu jiný, celé to má být složeno ze stejných krychlí

Nahoru Odpovědět 24.5.2015 15:58
2x piš, jednou debuguj
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
Odpovídá na Josef Kuchař (Pepa489)
1Pupik1989:

Však ano. Na tom obrázku to má řešené jako kvádry. Tobě stačí jen dát pevnou výšku každému kvádru.

 
Nahoru Odpovědět 29.5.2015 13:20
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.