Diskuze: Hledám dobrovolníka

JavaScript JavaScript Hledám dobrovolníka

Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Ahoj

Potřeboval bych někoho kdo by mi pomohl udělat multiplayer pro javascriptovou hru.

Jde o dungeon , který jsem vytvořil do soutěže Machr na algoritmy a potřeboval bych ho vylepšit a přidat multiplayer. Jednotliví hráči by se navzájem v bludišti viděli a přidaly by se například i nějaké možnosti zabíjení apod.

Na začátku hry by se vygenerovala nějaká velká mapa, a úkolem by bylo pro všechny hráče najít cíl. s tím že by například měli určitý počet životů a napotkání by se například mohli mlátit apod.

Případní zájemci kteří by mi s tím pomohli, nebo měli nějaký zlepšující návrh, prosím pište tu nebo do SZ.

Vážným zájemcům pak pošlu skype kvůli lepší domluvě

Odpovědět 17.6.2013 15:08
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

refresh

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 19:50
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Jiří Gracík:

Přidej nějaké ukázky a zkus to více rozepsat, co jsem z toho pochopil:

while (true)
{
  Najit();
  Zabit();
}
Nahoru Odpovědět 17.6.2013 19:55
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Jenkings:

No, v zásadě potřebuju prozatím pomoct hlavně s tím , jak v reálném čase aktualizovat pro jednoho hráče polohy ostatních online hráčů

Editováno 17.6.2013 20:01
Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:00
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Jiří Gracík:

Javascript asi nenabízí úplně nejlepší možnosti pro výměnu informací mezi uživateli :)

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:08
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Jenkings:

Nicméně nějak to určitě půjde ;)

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:09
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Petr Nymsa:

Myslím že tohle je otázka AJAXu a PHP :)

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Michal Žůrek (misaz):

HTML5 přínaší websocket, nicméně nevím, jelikož jsem s tím nikdy nedělal :)

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:11
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jenkings:

Jenže si pořád nějak nedovedu představit na jakém principu to pracuje ;)
A s AJAXem jsem bohužel ještě neměl tu čest :(

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:12
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Domiy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Domiy:

WebSockets je JS... (Většinou.) JS u klienta a na serveru konzole... Viděl jsem použití i WCF atp.

 
Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:25
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek (misaz):

AJAX je jednoduchý. Stačí ho pochopit.

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:26
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

a nebyl bys ochotný mi s tím trochu pomoct prosím ? :`

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:27
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Domiy
Michal Žůrek (misaz):

ano, většina HTML5 je vlastně javascript (canvas, webstorage, geolokační rozhraní, websocket, ...). Na straně serveru to samozřejmě musí řašit asi něco jiného, ale to vůbec nevadí.

AJAX mi však na toto přijde strašně pomalý. Určitě bych ho osobně nepoužil na real-time hru.

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:29
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek (misaz):

byl, ale nečekej divi a i mé znalosti mají hranice.

Editováno 17.6.2013 20:30
Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:29
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Domiy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Domiy:

Ajax je nevhodný pro čistou komunikaci. Je to jako použít k telefonování počítač, když mám hned vedle telefon. S oběma to jde, ale s čím to asi bude jednodušší? (rychlejší, efektivnější atd.)

 
Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:30
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

Ale přece jen "víc hlav víc ví" :D pošlu ti do SZ skype a snad se domluvíme ;)

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:31
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Toto určitě není případ pro použití ajaxu.

Nahoru Odpovědět 17.6.2013 20:38
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.