Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Jenkings:17.6.2013 15:08

Ahoj

Potřeboval bych někoho kdo by mi pomohl udělat multiplayer pro javascriptovou hru.

Jde o dungeon , který jsem vytvořil do soutěže Machr na algoritmy a potřeboval bych ho vylepšit a přidat multiplayer. Jednotliví hráči by se navzájem v bludišti viděli a přidaly by se například i nějaké možnosti zabíjení apod.

Na začátku hry by se vygenerovala nějaká velká mapa, a úkolem by bylo pro všechny hráče najít cíl. s tím že by například měli určitý počet životů a napotkání by se například mohli mlátit apod.

Případní zájemci kteří by mi s tím pomohli, nebo měli nějaký zlepšující návrh, prosím pište tu nebo do SZ.

Vážným zájemcům pak pošlu skype kvůli lepší domluvě

Odpovědět
17.6.2013 15:08
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Jenkings:17.6.2013 19:50

refresh

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 19:50
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Neaktivní uživatel:17.6.2013 19:55

Přidej nějaké ukázky a zkus to více rozepsat, co jsem z toho pochopil:

while (true)
{
  Najit();
  Zabit();
}
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 19:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jenkings:17.6.2013 20:00

No, v zásadě potřebuju prozatím pomoct hlavně s tím , jak v reálném čase aktualizovat pro jednoho hráče polohy ostatních online hráčů

Editováno 17.6.2013 20:01
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:00
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Neaktivní uživatel:17.6.2013 20:08

Javascript asi nenabízí úplně nejlepší možnosti pro výměnu informací mezi uživateli :)

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:08
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jenkings:17.6.2013 20:09

Nicméně nějak to určitě půjde ;)

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:09
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Petr Nymsa:17.6.2013 20:09

Myslím že tohle je otázka AJAXu a PHP :)

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek - misaz:17.6.2013 20:11

HTML5 přínaší websocket, nicméně nevím, jelikož jsem s tím nikdy nedělal :)

 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:11
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jenkings:17.6.2013 20:12

Jenže si pořád nějak nedovedu představit na jakém principu to pracuje ;)
A s AJAXem jsem bohužel ještě neměl tu čest :(

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:12
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Domiy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Domiy:17.6.2013 20:25

WebSockets je JS... (Většinou.) JS u klienta a na serveru konzole... Viděl jsem použití i WCF atp.

 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:25
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek - misaz:17.6.2013 20:26

AJAX je jednoduchý. Stačí ho pochopit.

 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:26
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Jenkings:17.6.2013 20:27

a nebyl bys ochotný mi s tím trochu pomoct prosím ? :`

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:27
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na
Michal Žůrek - misaz:17.6.2013 20:29

ano, většina HTML5 je vlastně javascript (canvas, webstorage, geolokační rozhraní, websocket, ...). Na straně serveru to samozřejmě musí řašit asi něco jiného, ale to vůbec nevadí.

AJAX mi však na toto přijde strašně pomalý. Určitě bych ho osobně nepoužil na real-time hru.

 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:29
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek - misaz:17.6.2013 20:29

byl, ale nečekej divi a i mé znalosti mají hranice.

Editováno 17.6.2013 20:30
 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:29
Avatar
Domiy
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Domiy:17.6.2013 20:30

Ajax je nevhodný pro čistou komunikaci. Je to jako použít k telefonování počítač, když mám hned vedle telefon. S oběma to jde, ale s čím to asi bude jednodušší? (rychlejší, efektivnější atd.)

 
Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:30
Avatar
Jenkings
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Jenkings:17.6.2013 20:31

Ale přece jen "víc hlav víc ví" :D pošlu ti do SZ skype a snad se domluvíme ;)

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:31
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:17.6.2013 20:38

Toto určitě není případ pro použití ajaxu.

Nahoru Odpovědět
17.6.2013 20:38
You are the greatest project you will ever work on.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.