Diskuze: hrany těles u THREE.JS

JavaScript JavaScript hrany těles u THREE.JS

Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

Zdravím. Hraji si dnes s THREE a narazil jsem na věc, které vůbec nerozumím a nikde jsem to nedohledal. Mám objekty a ty mám umístěné do scény. Rotaci mám udělanou přes polohu myši a dotud, vše funguje jak má. Ale jak k objektům přidám hrany, tak se ty hrany, i když se přidají do scény stejně jako tělesa, se otáčí 2x rychleji než samotná tělesa... Dochází mi rozum a na internetu jsem nenarazil na řešení podobného problému. Ptám se tedy tu, jak na to?

Zdroják k disposici u ukázky:
http://www.ditom.cz/grafika.php

otáčí se podržením tlačítka myši a pohybem do stran.

Editováno 19. června 23:32
Odpovědět 19. června 23:31
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Odpovídá na David Hynek
Ondřej Langr (andysekcze):

Asi jsem slepý, nebo jsi to již vyřešil. Ale zdá se mi že to funguje správně :-)

Nahoru Odpovědět 20. června 20:29
I have a charger. I have Note 7. Umh I haven't Note7.
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ondřej Langr (andysekcze)
David Hynek:

nebylo odpovědí, tak jsem experimentoval dál.
Zde je soubor s původní "rozbitou" verzí.

http://www.ditom.cz/grafika1.php

Nahoru Odpovědět 20. června 21:55
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Nahoru Odpovědět 21. června 20:30
I have a charger. I have Note 7. Umh I haven't Note7.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.