Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
matesax:

Dobrý den,
na popud kamaráda jsem vytvořil následující sněžení:

http://project-host.lusorion.com/…ng/index.htm

Mechanismus se dá jistě vylepšit - a na tom rád zapracuji, ale s čím mám problém - jak zařídit hromadění? Tedy aby to nebylo náročné. (Proto vykresluji jen minimální počet vloček a ty za okrajem ihned smaži.)

Děkuji.

 
Odpovědět  +1 25.2.2013 7:39
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na matesax
David Čápka:

Pěkné, ani jsem si toho nevšiml. Hromadění by šlo asi jen obrázkem závěje, ten bych poposouval nahoru. Zezačátku by nebly vidět, potom by se pomalu vysouval. Nic by se nezatěžovalo. BTW nechceš to přidat?

Nahoru Odpovědět 22.3.2013 19:39
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Petr Nymsa:

Pěkný, ale nešlo by aby vločky padaly plynuleji ? Strašně to trhá oči

Nahoru Odpovědět 22.3.2013 19:58
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
matesax:

Vždyť je to kravinka... :) Jasně - o obrázku jsem uvažoval - jenže to by chtělo nějak kupit... (Nemůže přeci stoupat pořád rovnoměrně - někde spadne více, někde méně...)

Zirko:

Snažil jsem se o vánici - jenže to by to muselo být rychlejší - jenže pak by to bylo rozmazané... Jak jsem psal - jen blbůstka... :)

Editováno 22.3.2013 20:00
 
Nahoru Odpovědět  +1 22.3.2013 19:58
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na matesax
Petr Nymsa:

Tak to potom není co řešit :) Pěkná blbůstka, která na unavený oči nepůsobí dobře :D

Nahoru Odpovědět 22.3.2013 20:15
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

hromadění by šlo řešit přes pole. Když vločka dopadne na "zem", úroveň spodní obrazovky, uloží se její pozice do pole "závěj". Vložky pak budou kontrolovat příští pozici vložky jestli již není v poli "závěj", když je pozice už obsazená, uloží se její pozice do pole "závěj" a dál se neposune. Případně se posune jen o několik pixelů, aby byla závěj hutná. Předpokládám, že do bude celkem náročný na výpočty, ale to poznáš až při zkoušce...

Nahoru Odpovědět  +1 22.3.2013 20:39
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Hynek
matesax:

Právě - mě šlo o to, že vykreslovat tolik vloček bude náročné... Nebude tedy lepší zvolit si cestu? (Canvas) Tam bych editoval horní hranice - jenže to zase budou cykly na procházení polem...

 
Nahoru Odpovědět 22.3.2013 21:09
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
David Hynek:

možná ty vločky nepouštět v krocích po 1px, ale třeba v rastru 4px, 8px?? Tím by se úměrně snížila velikost pole pro prohledávání. A při dopadu nahradit vločku bílím kolečkem, aby pokrylo případné rozdíly mezi vločkami. Tedy aby tam nebyly otvory... víc asi neporadím, tak zkušený zas nejsem :)

Nahoru Odpovědět 22.3.2013 22:51
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Já teda weby nedělám, ale nebylo by nejjednodušší
přikreslovat závěje animovaným gifem? Výkon by to
nežralo a efekt by byl dostatečný.

Nahoru Odpovědět 22.3.2013 23:21
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.