Diskuze: Perspektivně korektní trojúhelník - software rendering

JavaScript JavaScript Perspektivně korektní trojúhelník - software rendering

Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
1Pupik1989:

Zdravím.

Má někdo zkušenosti s perspektivní korekcí v software renderingu? Znám většinu hlavních technik, takže k poučování směřovat nechci.

Chtěl bych vědět jestli s tímto tipem má někdo zkušenosti, jaký se mu osvědčil a jak byl na tom s rychlostí. Píši engine (zatím spíš 2,5D knihovnu). A potřeboval bych nějakou perspektivní korekci. Berte ohled na to, že v Opeře 12.15 vykreslím cca. 1500 trianglů na scénu. Nechci nic slyšet o rychlosti opery, ani o tom, že těch trianglů je málo. Má to být pro lowpoly modely.

Máte s tím někdo zkušenosti? Pokud ano, tak budu šťastný. Něco málo jsem zkusil, ale nejsem moc šťastný ani z jednoho. Používám samozřejmě afinní transformaci, protože jiná není dostupná. Na zbytek mám knihovnu (viz odkaz v profilu). Nejlepší mi připadá asi korekce po 16 pixelech vertikálně, čili trojúhelník rozsekat na spoustu dalších trojúhelníčků. Jenže výkonově si nejsem moc jistý.

Případně mohu hodit screen z renderingu krychle pro pochopení.

Editováno 11.3.2014 23:36
 
Odpovědět 11.3.2014 23:35
Avatar
1Pupik1989
Člen
Avatar
1Pupik1989:

Nuže nic, zkusím se poptat jinde.

 
Nahoru Odpovědět 13.3.2014 21:16
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.