Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

JavaScript Objektově orientované programování Vykreslení rostliny pomocí JavaScriptu na canvas v HTML5

K řešení soutěžní úlohy Machr na algoritmy - Vykreslení rostliny byl použit Canvas z HTML5 a JavaScript. Po načtení stránky se náhodně vygeneruje a vykreslí rostlina.

Rostlina je reprezentována stromem, jehož uzly mají vlastnosti velikost, šírka, úhel a barva. Na začátku se vytvoří stonek směřující vzhůru. Z něho pokračují tři větve směřující vlevo, vpravo a vzhůru. Velikost potomků je vždy o něco menší než velikost předka. Barva je o trochu světlejší. Úhly se volí náhodně. Postup se rekurzivně opakuje, dokud je velikost uzlu větší než zvolená mez.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 431x (2.69 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

  Aktivity (1)

Program pro vás napsal Silvinios
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (5 hlasů) :
55555


 



 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!