Objektová hra v JavaScript ECMA 6 - Had

JavaScript Objektově orientované programování Objektová hra v JavaScript ECMA 6 - Had

Jednoduchý had, napsaný objektově v nejnovějším standardu JavaScriptu. Obsahuje mimo jiné přednačítání obrázků, zvuky, částice a AI. Kód je okomentovaný a připravený na rozšiřování nebo na to, abyste na něm postavili nový projekt.

Autoři projektu jsou zejména:


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2016.

 

Stáhnout

Staženo 136x (18.06 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce JavaScript

 

  Aktivity (2)

Hru pro vás napsal David Čápka
Avatar
Autor pracuje jako softwarový architekt a pedagog na projektu ITnetwork.cz (a jeho zahraničních verzích). Velmi si váží svobody podnikání v naší zemi a věří, že když se člověk neštítí práce, tak dokáže úplně cokoli.
Unicorn College Autor se informační technologie naučil na Unicorn College - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (5 hlasů) :
4.24.24.24.2 4.2


 



 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (8)

Avatar
patrik.valkovic
Šéfredaktor
Avatar
patrik.valkovic:

Pro lidi kteří v Javascript nikdy nedělali?

Odpovědět  +1 31. července 14:12
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Tomáš Pařízek:

jak jsete naprogramovali že had pozná stisk klávesy (např. šipky)

 
Odpovědět 17. října 13:48
Avatar
Odpovídá na Tomáš Pařízek
Luboš Běhounek (Satik):

Se podívej do kódu :)

Stačí odchytávat událost stránky onkeypress/down/up

Odpovědět 17. října 14:17
:)
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Pařízek:

Díky. Ono když zo bylo v poznámkovým bloku tak se v tom nešlo vyznat.

 
Odpovědět 18. října 15:48
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Pařízek:

Ahoj,
promiň že zase otravuju ale já jsem to z toho kódu nějak nepochopil a nějak se v tom pořád nevyznám potřeboval bych poradit. A to co jsi napsal sem jsem zkoušel všemi možnými způsoby použít ale nechápu jak to funguje. Mohl by jsi mi prosím ještě jednou poradit?
Předem děkuji za odpověď.

 
Odpovědět 21. října 14:47
Avatar
Odpovídá na Tomáš Pařízek
Luboš Běhounek (Satik):

Při zjištění stisku klávesy podle kódu stisknuté klávesy zareaguješ - např. tady tím, že hadovi nastavíš směr podle stisknuté klávesy.

Odpovědět 21. října 21:20
:)
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Pařízek:

Ale já to v tom kódu skutečně nemůžu najít. Nemůžeš mi poradit konkrétně jak to naprogramovat?
Já totiž chápu princip ale nechápu jak.

Editováno 22. října 14:09
 
Odpovědět 22. října 14:08
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Pařízek:

Dělá mi navíc problém zjistit kterou klávesu stiskl. To že stiskl klávesu poznám snadno díky např. tomuto:

<body onkeypress="do­cument.write('a­hoj světe')">

 
Odpovědět 22. října 14:14
Avatar
Odpovídá na Tomáš Pařízek
Luboš Běhounek (Satik):

onkeypress ti muze vygenerovat udalost, ve ktery se kouknes v eventargs na cislo stisknute klavesy - je to v hra.js od radku 73.

Odpovědět 22. října 16:44
:)
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Pařízek:

Díky, já jsem ale nějakou dobu po tom co jsem se ptal přišel na to že tou funkcí co jsem ukazoval spustíš funkci která zjistí jakou klávesu. No ukážu příklad:

<!--Já tagy head a html nepoužívám, jsou zbytečné-->
<body onkeypress="kla­vesy()">

<script>
function klavesy() {
if (window.event­.keyCode == 74 || /*prostě pro malý písmena*/)
/kód/
}
</script>

 
Odpovědět 23. října 11:09
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 18. Zobrazit vše