The Cry of the Owl

Ostatní GeekWork 2016 The Cry of the Owl

Sovy přivezou jednoho dne na nádraží kde vy jako mladý výpravčí pracujete, při této příležitosti si jednu zakoupíte, avšak není to obyčejná sova a brzo zjistíte její potenciál. Sova je váš zdroj síly, spolu prozkoumáváte tajemné a temné kouty podzemí nádraží a přilehlých staveb, přes den jste obyčejný výpravčí a v noci se probouzíte se sovou. Každý měsíc jezdí žena z odlehlého města do stanice výpravčího, kde má nemocnou babičku. Pokaždé, když přijede, tak se posune čas ve hře a plyne čas k jejímu poznání. Ve hře nejde jen o dobrodružství, nýbrž o rozhodnutí zda-li výpravčí dá přednost ženě, rodině nebo své práci a stálému utíkání po dobrodružství. Časem dostane hra úplně jiný průběh vzhledem k průběhu času se hra vyvine a objeví se například černý trh a obchod s bitcoiny a simulovaný vývoj BTC k USD. S vývojem nových technologií je zranitelnost v peněžních fondech veliká, proto se hra posouvá k kyberzločinu a okrádání ostatních hráčů vaším najatým hackerem. Doufáme, že se vám naše herní zpracování bude líbit a děkujeme za váš čas.

Hra dostupná na www.game.ips-database.eu

Hodnocení poroty

Jméno Slovní hodnocení Body
David Čápka Smíchejte pěstování sov, svobodná děvčata, vlaky, trh s bitcoiny a pár dalších pojmů, zamíchejte a vznikne… zajímavá hra?! No vážně, už je to tak. Vyberte si opeřence a slečnu, pojmenujte si je a dobrodružství začíná. Hra probíhá pomocí zadávání úkolů, které se vykonávají v reálném čase, takže prohlížečovka alá Bitefight. Asi by se normálně testovala dost dlouho, proto jsem požádal autora o trochu nacheatování. Možností nabízí opravdu spoustu, stále jsem udiven originalitou celého konceptu i zpracování a dost možná se k ní ještě vrátím mimo soutěž. Teď ta horší, technická stránka. Ve hře je tolik originality a nějakého takového duševního „čehosi“, že je vidět, že jí nedělal programátor (teď se omlouvám, jestli ano, ale prostě to tak nevypadá). Technologicky jsme někde v roce 1997, nejen, že o objektovosti kódu si můžeme nechat zdát, ale bohužel i o funkcích i o jakékoli jiné dekompozici. Dlouhé nudle zastaralého a nevalidní HTML kódu (tagy co používáte ujiž vůbec neexistují, běží ve zpětné kompatibilitě), v tom nasekané CSS a podivné PHP rutiny, vše se zdá být nakopírované stále znovu do různých souborů. Je toho špatně tolik, že jestli to myslíte s programováním vážně, začněte úplně znovu, přečtěte si naše kurzy HTML a CSS, potom kurzy PHP hezky až po objektový blog na MVC architektuře a pak to napište znovu a dobře, takhle se to nedá rozumně rozšiřovat, bude to plné děr, není to responzivní atd. Kód do hodnocení nepočítám, tohle je mimo soutěž. Obecně vypadáte jako tým, co má v hlavě zajímavé nápady a má i obrovskou píli, protože napsat něco tak komplexního tak hrozným kódem chce už hodně trpělivosti a motivace, je umění se k něčemu takovému dopracovat, máte můj obdiv. Myslím, že máte na velké a zajímavé projekty, když se naučíte správné praktiky. 9
Ella Chtělo by to zlepšit angličtinu. Některé obrázky byly roztažené. Černobílý design vypadá dobře, velice oceňuji originalitu nápadu, oceňuji sladěnost celého grafického kabátu. Hra nabízí mnoho možností a vtáhne vás do originálního světa další identity a dobrodružství. 9,5
Adam Ježek Na první pohled pěkná hra s propracovanou grafikou. Bohužel všechno trvá dlouho a tomuto stylu her moc nefandím. Některé texty ve hře jsou nešťastně umístěny a ani scrollování moc nepomůže, pro jejich přečtení je třeba si je vykopírovat bokem. 8

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2016.

 

  Aktivity (11)

Hru pro vás napsal opaka
Avatar
Zabezpečení webových stránek, serverů

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 


Miniatura
Všechny články v sekci
Programátorská soutěž GeekWork 2016

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!