IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Game done in 7 hours :)

Hra ve stylu Raptora, napsaná objektově v JavaScriptu za 7 hodin. Powerupy, boss, různé typy zbraní, nepřátelé, to vše vás čeká a nemine.

Hru je možné online spustit zde: http://satik.cz/…e/index.html

Ovládání

  • šipky - pohyb
  • CTRL/ALT/mezerník - střelba (na levnější klávesnici mi blbly šipky při držení mezerníku)

Co můžete sebrat

  • žluté kolečko - skóre navíc
  • raketky - vylepšení zbraně
  • červený kříž - doplnění části životů

Komentář autora

Původně jsme s vodacek plánovali jednoduché 3D RPG napsané v C# a do JS převedené s pomocí Bridge.NET a potom přes JSIL, to se nám ale moc nedařilo rozjet a bylo tam spousta komplikací, tak jsme se na to nakonec vykašlali a rozhodli se udělat hru přímo v JavaScriptu.

Bohužel nakonec nebyl skoro vůbec čas, takže večer před prodlouženým nedělním termínem (když jsem přijel z Krkonoš) jsme ještě bádali, do čeho se pustíme, ale vodacek musel brzo ráno někam pryč, tak to zbylo na mě - tak jsem zkusil udělat aspoň jednoduchou skrolovací střílečku, pro kterou jsem ani nestihl vymyslet jméno :)

Část vývoje (hlavně můj neustálý boj s Javascriptem, ve kterém jsem předtím nikdy nic delšího než 5řádků nenapsal) jsem natočil (bohužel bez komentáře, přítelkyně chodí brzo spát a nechtěl jsem ji budit), ale je to v rozlišení 2560x1440, tak nevím, jestli je to na menších monitorech nějak k přečtení (jen tahle krátká část měla při uploadování na youtube 50 GB :-` )

Video z vývoje

Ze zběsilého Satikova nočního vývoje je k dispozici 3 hodinové video.

Hodnocení poroty

Jméno Slovní hodnocení Body
Programátorská soutěž GeekWork 2016 David Čápka Velmi oceňuji, že jsi se zúčastnil. Je dobře vidět, že výmluvy na nedostatek času prostě nejsou na místě, když člověk chce, není problém něco spíchnout. Chybějící ozvučení zamrzí, ale dá se přežít. Příjemně mě překvapil boss na konci, ze začátku jsem měl za to, že půjde jen o let náhodným prostředím. Co se týká enginu, vypadá to rozumně napsané, máš tam dost různých powerupů, různé chování nepřátel atd. Chybí samozřejmě úplně gamedesign, ale o tom se nemá díky těch 7 hodinám smysl bavit. Myslím, že tohle je dobře zvládnutá minihra, kdybyste začali o den dřív, mohlo to být i perfektní. 7
Programátorská soutěž GeekWork 2016 Ella Hernímu zážitku ubírá, že hra běží v malém okně. Za 7 hodin dost dobrá práce. Obtížnost se nemění, což je škoda, hned ze začátku je tam hodně lodí a ty pak již nepřibývají. Na tolik střel a objektů hra běží i ke své rychlosti velmi plynule. Video z vývoje je dobrá inspirace pro ostatní. 8
Programátorská soutěž GeekWork 2016 Adam Ježek Jednoduché, ale efektivní. Byl jsem trochu zklamán, od vás dvou jsem čekal něco lepšího, ale to není předmětem hodnocení. Ocenil bych více levelů, takhle je hra až moc krátká. Na herním poli je občas zmatek, když jsou všude střely, které mají malou damage, zatím se mi ještě nepovedlo nezáměrně prohrát. 7

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2016.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 16x (629.25 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů

 

Všechny články v sekci
Programátorská soutěž GeekWork 2016
Článek pro vás napsal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity