Diskuze: Výpis předmětů, které může hráč vytvořit
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Jo to je jasné Jenomže potom výpis bude vypadat tak, že budou vypsané ty itemy, které jsou v tabulce a on je zároveň má. Jenomže potom potřebuju zase nějak vyzkoumat, jestli prošly všechny požadované itemy toho určitého předmětu apod apod. Mám z toho strašně velkou hlavu
Tak procházej předměty, které může vytvořit a vždycky si zjisti, jestli na to má "ingredience". Pokud ano, předmět vypíšeš...
možná bych si udělal nějaké pole kde by prvním klíčem byly jednotlivé předměty a jako hodnotu int v rozmezí 0-2, kde 0 by byla žádný předmět, 1 že má pouze jeden předmět a 2 že má oba. Fungovalo by to tak, že by si procházel každý záznam tabulky a u každého sis zjistil, jestli existuje $pole[itemId] a pokud ne, tak ho vytvořil s hodnotou 0. Pokud by už existovalo, tak bys udělal kontrolu, jestli má požadovaný předmět v dostatečném množství a pokud jo, tak bys přičetl jedničku. Na konci při výpisu bys jen kontroloval, jestli u toho předmětu je hodnota 2. Pokud by u nějakého předmětu bylo potřeba víc předmětů, tak bych si možná ještě udělal druhé pole $requested[itemId], kam by se ti ukládal počet potřebných předmětů a to bys pak porovnal s hodnotou $pole[itemId].
Zobrazeno 6 zpráv z 6.