Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Výpis předmětů, které může hráč vytvořit

Aktivity
Avatar
Jan Demel
Tvůrce
Avatar
Jan Demel:31.8.2014 14:58

Ahoj lidi. Tato věc má asi velice jednoduché řešení, jenomže já na něj prostě nemůžu přijít :D Sice jsem měl pár takových myšlenek, jak to bude nejlepší, ale jak jsem si na ně chtěl za 10 vteřin vzpomenout, tak už jsem nevěděl, jak jsem to myslel :D Takže k mému problému. Na stránce, kterou programuju se mají vypsat všechny předměty, které může hráč vytvořit. K tomu, aby je vytvořil potřebuje vždy minimálně 2 jiné předměty. Například pec a hlínu -> cihla. Posílám obrázek jak vypadá má databáze. Pomohl by mi někdo prosím zamyslet se nad tím, jak to udělat ? :D

Odpovědět
31.8.2014 14:58
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
hitzor
Člen
Avatar
hitzor:31.8.2014 15:01

Nějak nevím, co tam chceš řešit. :D Jednoduše podmínkou zkontroluj, jestli ty předměty u sebe má v požadovaném množství a ty, které projdou pak jen vypiš.

Editováno 31.8.2014 15:01
 
Nahoru Odpovědět
31.8.2014 15:01
Avatar
Jan Demel
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na hitzor
Jan Demel:31.8.2014 15:03

Jo to je jasné :D Jenomže potom výpis bude vypadat tak, že budou vypsané ty itemy, které jsou v tabulce a on je zároveň má. Jenomže potom potřebuju zase nějak vyzkoumat, jestli prošly všechny požadované itemy toho určitého předmětu apod apod. Mám z toho strašně velkou hlavu :D

Nahoru Odpovědět
31.8.2014 15:03
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
Odpovídá na Jan Demel
Michal Štěpánek:31.8.2014 15:05

Tak procházej předměty, které může vytvořit a vždycky si zjisti, jestli na to má "ingredience". Pokud ano, předmět vypíšeš...

Nahoru Odpovědět
31.8.2014 15:05
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar
hitzor
Člen
Avatar
hitzor:31.8.2014 15:16

možná bych si udělal nějaké pole kde by prvním klíčem byly jednotlivé předměty a jako hodnotu int v rozmezí 0-2, kde 0 by byla žádný předmět, 1 že má pouze jeden předmět a 2 že má oba. Fungovalo by to tak, že by si procházel každý záznam tabulky a u každého sis zjistil, jestli existuje $pole[itemId] a pokud ne, tak ho vytvořil s hodnotou 0. Pokud by už existovalo, tak bys udělal kontrolu, jestli má požadovaný předmět v dostatečném množství a pokud jo, tak bys přičetl jedničku. Na konci při výpisu bys jen kontroloval, jestli u toho předmětu je hodnota 2. Pokud by u nějakého předmětu bylo potřeba víc předmětů, tak bych si možná ještě udělal druhé pole $requested[itemId], kam by se ti ukládal počet potřebných předmětů a to bys pak porovnal s hodnotou $pole[itemId]. :)

 
Nahoru Odpovědět
31.8.2014 15:16
Avatar
Jan Demel
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
Jan Demel:1.9.2014 18:58

Děkuju ti. Moc jsi mi pomohl :)

Nahoru Odpovědět
1.9.2014 18:58
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.