PHP generátor obrázků na základě klíče

PHP Ostatní PHP generátor obrázků na základě klíče

Jednoduchý generátor obrázků na základě klíče v PHP.

Je ho možné využít místo uživatelských avatarů například na fórech nebo na webových účtech, pokud máte omezenou velikost DB, nebo vás "tlačí" omezený diskový prostor.

Pro jednotlivé uživatele potom stačí vždy vygenerovat jeho obrázek pouhým zadáním jeho nicku jako parametru pro vygenerování obrázku.

generátor obrázků v PHP

Použití

Obrázek vytvoříte tak, že otevřete script v prohlížeči a jako GET parametr "key" zvolíte řetězec, podle kterého se bude obrázek vytvářet.

Pro jeden řetězec bude vždy vygenerován stejný obrázek.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2014.

 

Stáhnout

Staženo 110x (1.93 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce php

 

  Aktivity (1)

Program pro vás napsal Jenkings
Avatar

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
333 33


 


Miniatura
Všechny články v sekci
Ostatní tutoriály v PHP
Miniatura
Následující článek
Šablonovací systém PHP_JUI - Úvod

 

 

Komentáře

Avatar
Michal Žůrek (misaz):

odhadoval jsem že z klíče vezmeš otisk a něco podle toho vygeneruješ. Pak jsem otevřel kód a první co si říkám, WoW krátký kód, to je dobrý. Pak si řeknu FUJ neobjekotvý, nekomentovaný a nepřehledný kód.

Po povzdechu začnu číst kód a zjišťuji že otisk byl dobrý tip. Dívám se dál, čaruješ s hashem a zde postrádám ty komentáře. Nakonec si už snad jen všimnu čecho-angličtiny, máš tam proměnné $color1, $scalea (nemělo by být a velké?) a zároveň $pocetKruhu, $sirka (paradoxně definoval si WIDTH) a podobné. Nicméně výsledek je relativně zajímavý.

Odpovědět  -1 21.8.2014 11:55
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Jenkings:

no,jak jsem psal,tak jsem to dělal hlavně z důvodu úspory prostředků, takže jsem nějak s OOP nepočítal protože je několikanásobně pomalejší než procedurální kód.

ohledně čecho-angličtiny máš tak nějak pravdu,ale používám to,co vím že si vzpomenu co znamená, i když chápu že by se to tak nemělo.

ale když narážíš na tu proměnnou sirka a definici width,tak to má své opodstatnění -> sirka určuje parametr velikosti generovaých kruhů,zatímco definice WIDTH a HEIGHT obsahují velikost výsledného obrázku

a ohledně komentářů, mám pocit že pokud to chci vydat jen jako program,tak není žádná povinnost komentáře uvádět

Odpovědět 21.8.2014 15:19
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Odpovídá na Jenkings
Michal Žůrek (misaz):

to nevadí, že pokaždé je to jiná šířka. Je lepší použít třeba $shapeWidth. V okamžiku kdy jakýkoliv program uvedeš i se zdrojovým kódem, tak ho nejspíše někdo bude číst, respektive snažit se o to. Špatně se čte kód, kde je něco co není na první pohled jasně pochopitelné co dělá. Šetření výkonu na úkor OOP mi přijde jako blbost. Jak často generuješ avatary? Ne tak často jako třeba něco vkládáš do databáze a to trvá mnohem déle. Pokud bychom však vzali takové mikrooptimalizace do posledního detailu, tak celý ten kód vyhoď z té funkce avatár, protože i volání funkcí je nějaký čas navíc.

Odpovědět  +1 21.8.2014 17:55
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.