Avatar
Insane Qurd
Redaktor
Avatar
Insane Qurd:

Ahoj, nevěděl by někdo jak vyřešit kolizi mezi terénem(aby nebyl brán jako celek) a projektilem?
Ukázka ze hry:

Editováno 28.4.2015 20:28
Odpovědět 28.4.2015 20:25
It's impossible to say it's impossible.
Avatar
Adam Ježek
Tým ITnetwork
Avatar
Adam Ježek:

Jé, tuhle hru znam, jen už sem dlouho nehrál... :D
Nějak přesně nechápu jakou kolizi máš na mysli, nechceš to trochu rozvíst?

Nahoru Odpovědět 28.4.2015 20:33
Pokud chceš odpovědět, klikni na odpovědět. Pokud chceš vložit zdroják, klikni na vložit zdroják (</>)
Avatar
Insane Qurd
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
Insane Qurd:

Jednoduše řečeno, jak "vykousnout" kousek objektu?

Nahoru Odpovědět 28.4.2015 20:56
It's impossible to say it's impossible.
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Insane Qurd
Jenkings:

možná terén definovat nějakou křivkou ? :)

Nahoru Odpovědět 28.4.2015 20:58
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Případně mít terén jako pole pixelů.

Nahoru Odpovědět  +2 29.4.2015 1:52
:)
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Insane Qurd
Jurajs:

V čem je to psané? Vypadá to dobře! :)

 
Nahoru Odpovědět 29.4.2015 7:59
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.