Avatar
jfohst
Člen
Avatar
jfohst:

Dobrý den chtěl bych se zeptat v jakým jazyce se programují hry na playstation 4 jedná se o hry 3D i Indie hry... a další dotaz zní Cg Toolkit to má být jen na PC grafiku? jako je Mafia film, videa ve hrách atd? dekuji za odpoved

 
Odpovědět  +1 3.5.2015 12:59
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na jfohst
Jurajs:

Pokud se ptáš v čem se programují hry na PS4, tak pokud vím C/C++ a indie hry se dělají třeba v Unity3D - C#, někdy i Unreal Engine - C++ atp...

 
Nahoru Odpovědět  ±0 3.5.2015 13:05
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na jfohst
tomasmanhal:

Cg Toolkit už má ukončenou podporu podle oficiálního vyjádření a nedoporučuje se pro nové projekty.

https://developer.nvidia.com/cg-toolkit

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 3.5.2015 13:07
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
jfohst
Člen
Avatar
jfohst:

ok super diky... a co doporucujete misto Cg?

 
Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2015 13:34
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na jfohst
tomasmanhal:

V tom článku jsou uvedeny i alternativy :-)

Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2015 14:07
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
Neaktivní uživatel:

GMS ;)

(prosím, neumínuskujte mě)

Editováno 3.5.2015 19:09
Nahoru Odpovědět  +2 3.5.2015 19:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Honza Bittner:

Proč by se měly "normální" hry dělat v C/C++ a indie hry v Unity3D - C# / Unreal Engine - C++?

Indie vs "normální" hry se určitě nerozdělují podle technologií. Indie hry jsou nezávislé hry - bez podpory vydavatele.

Stejně jak velké studio může dělat v Unity, tak i indie tým může dělat v C...

Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2015 19:19
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Filip Pýrek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Filip Pýrek:

Jenže indie developeři tvoří malé týmy (1-5 lidí). A když by dělali hru v tom C/C++ tak by to znamenalo, že by si museli napsat vlastní engine... A to je DOST práce...
A když nemají podporu vydavatele, tak mají málo peněz => dělali by to dlouho

Editováno 3.5.2015 20:34
Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2015 20:32
„The best way to predict the future is to invent it.“ — Alan Kay
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Jurajs:

Pane bože, uváděl jsem příklad...ptal se jakých jazycích se programují hry a to rozdělení indie vs normální nebo jak tomu říkáš, tak u indie jsem si vzpomněl na jeden projekt, který se dělá v unity3d - C# ....a C/C++ jsem napsal u velkých her jako je např. The Witcher 3...ještě jednou říkám, že to byl jen příklad...Jestli ti jde o rozdělení, tak si to rozděl jak ty chceš....ja jsem psal jen v jakých jazycích se to programuje... o_O

 
Nahoru Odpovědět  ±0 3.5.2015 20:39
Avatar
MadaraCZech
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Filip Pýrek
MadaraCZech:

Engine dělat nemusí, exituje jich dost a jsou dostupné.
http://en.wikipedia.org/…game_engines

Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu vydavatele, jak již psal Honza. Jakýkoliv tým může pracovat v jakémkolv jazyku a enginu. Jeden indie tým může mít tři členy, další deset.

 
Nahoru Odpovědět  +2 3.5.2015 20:44
Avatar
Filip Pýrek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Filip Pýrek:

Hmm, to je přínos do diskuze, to jsem nevěděl! (sarkazmus)
"Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu vydavatele"
Hmm a co je to ta podpora vydavatele? Peníze? Za peníze se najmou lidi a lidi dělají práci. Práce spočívá v různých věcech od psaní/vylepšování enginu, aby to vypadalo ještě více realističtěji a mohlo se to prodávat za více peněz atd. až po hru jako takovou.
Indie developerům jde hlavně o tu hru (mají nějakou myšlenku) a velkým studiím ve zkratce řečeno o vše, hlavní je aby se to dobře prodávalo...
To je vše co jsem k tomu chtěl říct.
PS: snad víš, že většinou se enginy píšou v tom C/C++

Editováno 3.5.2015 20:57
Nahoru Odpovědět  ±0 3.5.2015 20:54
„The best way to predict the future is to invent it.“ — Alan Kay
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.