Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Dobrý den,
v objektu se mi nepřehrává sprit, jenom 1. snímek i když nikde nemám nastaveno nic typu image_speed = 0. Nevíte proč???

Odpovědět 18.2.2012 17:35
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Xhápu, že jste radši šli spát, ale prosím rychle! Spěchá! Díky moc, beru jakékoli možnosti řešení. :)

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 15:08
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Nemáš tam někde ikonku Change sprite? Tam se nastavuje Image speed.

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 16:37
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Jo change sprite tam mám, asi jsem zapoměl nastavit image speed (Já jsem debil), dík

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:01
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Darkmagic:

Tak jsem nastavil change sprite na ten druhej
subimage: 0
speed: 30 a nic... Je to dobře?

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:04
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Tak máš to Change sprite ve stepu nebo v nějaké jiné události, co se stále volá a stále to nastavuje ten první subimage a než se stihne přepnout, nastavíš ho znovu.

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:05
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Jo mám to ve stepu. Tak to předělám. Dík, žes ještě nešel spát ;)

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:06
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Darkmagic:

Fajn, animace se přehrává, dík

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:10
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Ještě milidotaz. Mám prostě neviditelný objekty, od kterých se zmíněný objekt odráží.
v Create má hspeed = -2.
Pak při kolizi má image_xscale *= -1
Potřebuju, aby se otočil. (hspeed *= -1)
Jenomže na tý zarážce zůstane viset. Jak mám udělat, aby ta kolize trvala jenom ten okamžik, kdy se toho dotkne? (Nechce se mi nastavovat alarm, určitě to jde i jednodušeji)

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:22
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Na odražení je tam přece akce, není třeba nic vymýšlet.

Nahoru Odpovědět 19.2.2012 20:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Mylíš jako bounce??? Fakt nevim proč, ale mě to při kolizi kolem toho odrážecího objektu začne kmitat... :( , zkusim s tim něco provést :)

Nahoru Odpovědět 20.2.2012 13:48
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Při kolizi s objektem tam dej akci bounce, ta na 100% funguje.

Nahoru Odpovědět 20.2.2012 14:07
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

teď je zase problém s image_xscale. Sice se to odráží ale to xscale kolem toho kmitá, takže to pak mezi tím dělá skoky. Co s tím?

U toho bounce mi připomíná mojí první hru :D . Multiplayerka, něco jako Kostrón, a upřímě se při té vzpomínce směju :D :D , to byla hra.....

Nahoru Odpovědět 20.2.2012 16:01
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Ještě jedna miliotázka. Jak by jste nastavili mimo kolizi?
Jako:
if mimo kolizi
then něco udělat
?

Nahoru Odpovědět 20.2.2012 16:07
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

Tak mimo kolizi je objekt po dobu, dokud kolize nenastane. Takže normálně do step. Pokud chceš přece jen podmínkovat, tak něco takového:

if (!place_meeting(x,y,obj))
Nahoru Odpovědět 20.2.2012 16:29
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Zase vymýšlíš nějakou zbytečně složitou hloupost, napiš co potřebuješ udělat, ptát se kdy objekt není v kolizi mi moc nedává smysl.

Nahoru Odpovědět 20.2.2012 16:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Už nic, přemýšlel jsem nad vaším tutoriálem se smykem, udělal jsem virtuální silnici a myslel jsem, že by z ní hráč nemohl vyjet. Ale je mi jasné, že by to bylo příliš těžko uhratelné, takže díky za pomoc :)

Nahoru Odpovědět 21.2.2012 8:04
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

V tom případě se omlouvám, tady to smysl dává. Použil bys to, co radí davos. Je to docela dobrý nápad na hru mimochodem :) V klávesách vlevo a vpravo se přičítá direction a image_angle nějak o 1 myslím. Když budeš přičítat víc, bude lépe zatáčet. Další ulehčení zajistíš zvýšením toho friction co se nastavuje nějak na 0.05 myslím že v Create, když dáš 0.2, nebude to tolik ujíždět. Udělal jsem to hodně názorné, aby každý viděl, že to opravdu smykuje :D

Nahoru Odpovědět 21.2.2012 9:31
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Jojo, už to mám dost rozdělaný. Místo úhel spritu jsem tam dal rychlost, naházel jsem tam stromy a taky aby to mělo pomalý rozjezd, akorát jsem zapomněl nastavit, kdy to zrychlování mužete zastavit, takže se rychlost neustále zvyšuje, což je dost sranda, protože když to jede rychlostí víc než 4000, tak už to za sebou dělá jenom čtverečky asi 5cm od sebe vzdálený :D

Nahoru Odpovědět 21.2.2012 9:57
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Darkmagic:

Hele, udělal jsem z toho hru. Co ty na to?

Nahoru Odpovědět 21.2.2012 11:41
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Mimochodem, ještě k tomu, cos napsal: Čím hůř to bude zatáčet, tím lepší, protože to bude těžší :D , stejně tak to klouzání. :D i bych to dal níž, aby to víííííííc kkklllllooooo­ooooouuuuuuuu­uzzzzaaaaaalllllo­oooooooooooo! :D

Nahoru Odpovědět 21.2.2012 11:44
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 21.2.2012 13:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 21.2.2012 14:54
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 23 zpráv z 23.