Avatar
David Šercl
Člen
Avatar
David Šercl:

Ahoj, mám takový menší problém který se týká spritu, který není spojený s objektem. Používám příkaz(nejsem si jistý jestli je korektní pro tuto akci):
draw_sprite(img, subimg, x, y);
a chtěl bych docílit, že po stisku určité klávesy se změní na jiný image a ten nový image má v sobě 2 subimage, které se opakuji s určitou časovou frekvencí.
Pro představu se jedná, že když stisknu "SPACE", tak se mi zobrazí blikajíci image indikující určitou událost. Píšu z práce, takže bych kdyžtak dodal screeny, popř, zdr. kód.

 
Odpovědět 17.7.2015 11:46
Avatar
kedarcaja
Člen
Avatar
Odpovídá na David Šercl
kedarcaja:

neříkám že je to nejlepší cesta ale ale lze to

 
Nahoru Odpovědět 17.7.2015 15:43
Avatar
David Šercl
Člen
Avatar
David Šercl:

Mno právě, že mi to nepřijde jako správná cesta....Já to nějak zkoušel a asi by se to dalo zacyklit nějakou proměnou spojenou s alarmy. Právě, že mě jde o nějakou jednodušší cestu. Tento způsob vybere pouze jeden subimage.

 
Nahoru Odpovědět 17.7.2015 15:53
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Šercl
TomBen:

Jde to i jednoduše.

Event KeyRelease <SPACE>:
stav=!stav;

Event Draw:
if stav==true { sprite_index=sprite1; } else { sprite_index=sprite2 }
draw_self();

a oba sprite mohou být animované nebo statické, jak je libo.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 17.7.2015 18:51
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
David Šercl
Člen
Avatar
David Šercl:

Díky za info, opravdu to jde udělat velice jednoduše, dneska už jsem o dost dál....

 
Nahoru Odpovědět 3. května 11:03
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.