Diskuze: d3d střelba

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker d3d střelba

Avatar
Neaktivní uživatel:

ahoj všichni,promiňte že zase otravuju,ale neví někdo jak udělat střelbu ve 3D...ja vim,je tu tutorial..ale ja tam zkrátka chci létající olovo,jenom kontrolovat jestli jsem něco netrefil se mi nelíbí,sem zkoušel googlit...bez výsledku,předem dík za pomoc

Odpovědět  -1 14.6.2015 10:42
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:

hmmm...dík za mínus,a že bys třeba pomohl???

Nahoru Odpovědět 14.6.2015 11:05
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
polemes
Redaktor
Avatar
polemes:

A ja myslel že 3D nejde jenom mě :D

Nahoru Odpovědět 14.6.2015 12:49
5 + 5 = 1010
Avatar
Odpovídá na polemes
Neaktivní uživatel:

mně to jde,mám zdi,strop,podla­hu,rozhlížení do stran a do výšky,zbraň vykreslovanou přes monitor a s animací při kliknutí...ale ve střílečce by asi k tý animaci mohlo něco vyletět

notáák,pomožte mi ;(

Nahoru Odpovědět 14.6.2015 13:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:

Normálně si vytvoříš objekt pro kulku třeba obj_Bullet. Do draw eventu mu dáš třeba

d3d_draw_ellipsoid(x - 4, y - 4, z - 4, x + 4, y + 4, z + 4,textura, 1, 1, 360);

což ti vykresí 3d kouli. Pak v hráči pokud vystřelí dáš kód:

var bullet;
bullet = instance_create(x, y, obj_Bullet);
bullet.speed = 10;
bullet.direction = direction;
bullet.z = 30;

Pokud by něco nefungovalo tak napiš. Psal jsme to z hlavy.

Editováno 14.6.2015 17:15
 
Nahoru Odpovědět 14.6.2015 17:14
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Neaktivní uživatel:

to jsem zkoušel a vykreslovalo se to přes monitor jako zbraň(2d sprite s animací při kliku)došlo mi že se to vykresluje onostropně(nebo tak nějak)

když jsem vykreslování přenastavil na prespejtivní ,opět jsem vyděl černé bloky na monitoru a ne v prostoru

mimochodem já to chci jako retro tudíž spíše block než ellipsoid ;)

Nahoru Odpovědět 16.6.2015 20:10
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:

Jestli chceš pošli mi to. Podívám se na to.

 
Nahoru Odpovědět 16.6.2015 20:18
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:

Možná už vím v čem je problém. Uprav depth hráče buď na -1000 nebo na 1000. Pokud se ti to vykresluje jako 2D tak by chyba měla být v depth.

Editováno 16.6.2015 20:23
 
Nahoru Odpovědět 16.6.2015 20:21
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Neaktivní uživatel:

jo už to funguje...na 5O %
má správný render,velikost i směr ale nelétá do výšky kam se koukám
(moje kamera se otáčí do stran ale i do výšky)
jak jí mám dát směr po Z-ové ose??

Nahoru Odpovědět 17.6.2015 15:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
zaxtutorialscz:

Máš tam nějakou proměnnou, ktera kontroluje kam se díváš na ose Z? Například zto nebo tak? Pokud ano, tak jen dodělej bullet.zto = zto; a pak stepu té kulky z += zto;

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 17.6.2015 18:33
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.