Diskuze: draw event 2D

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker draw event 2D

Avatar
Ondřej Niesner:

Ahoj, právě dělám takovou snažší hru v game makeru, a to 2D plošinovku.
A mám menší problém s draw eventem.

U nepřátel mám dáno, že pokaždé když narazí do zdi, tak se odrazí a jejich sprite se změní. U každého z nepřátel bych chtěl vykreslit health bar. A právě že když vykreslím jen health bar tak se zas nevykreslí sprite nepřítele. Když vykreslím obojí, tak se sprite nepřítele nezmění, když narazí do zdi. To je celý problém a určitě to půjde nějak lehce udělat, ale já se v game makeru učím sám a na tohle opravdu nemůžu přijít.

Díky

 
Odpovědět 11.7.2015 18:54
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ondřej Niesner
TomBen:

Když je Draw Event "prázdný", tak vykonává funkci draw_self(). Když do něj něco napíšeš, přepíšeš tím jeho chování a proto se sprite neukáže. Stačí tedy za kód vykreslení healthbaru přidat

draw_self()  //tohle vykreslí sprite nastavený ve vlastnostech objektu

nebo v GM8.x

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y);
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 12.7.2015 0:15
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Ondřej Niesner:

Díky, všechno funguje tak jak má

 
Nahoru Odpovědět 12.7.2015 11:43
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.