Avatar
tomasd49
Redaktor
Avatar
tomasd49:

Mám problém s vykreslováním textu z eventu draw. Když vykreslím nějaký text 1x, tak hra ještě běží plynule (36 fps). Když ale vykresluju z vícekrát (např 5x), hra se příšerně zpomalí (asi tak na 1 step za sekundu). Přitom nevykresluju nijak dlouhý text(přibližne 50 písmen celý text).
Když používám místo draw_text draw_variable, hra paradoxně běží naprosto normálně, až už vykreslím třeba 10 proměnných z jednoho eventu. Nějaké návrhy jak to vylepšit?

 
Odpovědět 15.3.2014 15:25
Avatar
tomasd49
Redaktor
Avatar
tomasd49:

vidím že nikdo neodpověděl tak jsem ještě vytvořil jednoduchou testovací hru:

http://uloz.to/…NaF/text-gmk

Po přidání pouhých deseti řádků textu se mi rychlost přehrávání gifu snížila z 30 snímků na pouhé čtyři:@
Napište prosím jestli se vám to seká nebo ne.

Editováno 16.3.2014 12:12
 
Nahoru Odpovědět 16.3.2014 12:11
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 16.3.2014 12:36
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Tom
Člen
Avatar
Tom:

Mě se to teda neseká
minFPS, maxFPS, avgFPS
385, 865, 789

Jestli je to to co potřebuješ :)

 
Nahoru Odpovědět 16.3.2014 18:24
Avatar
tomasd49
Redaktor
Avatar
tomasd49:

Tak v tom případě to bude mým hardwarem, ale na druhou stranu když někdo dělá hru tak by měl počítat i s tím, aby to ostatním lidem šlo rozjet i na takovém zgarbu, jako je můj PC :D
Nemáte nějaké nápady jak to zrychlit?

 
Nahoru Odpovědět 17.3.2014 18:43
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na tomasd49
Theodor Johnson:

Myslím že to nebude hardwarem, já mám

CPU: Intel 1.5GHz (přetaktovaný) single-core
GPU: Sis Mirage 3

málokdo má pomalejší pc než já, ale v gm to asi nezrychlíš, jedině že by jsi použil jiný engine

Nahoru Odpovědět 17.3.2014 18:48
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
tomasd49
Redaktor
Avatar
tomasd49:

tak ještě by to mohlo být tím, že to spouštím na linuxu přes wine jinak už mě nic nenapadá.

 
Nahoru Odpovědět 17.3.2014 19:33
Avatar
Posix
Člen
Avatar
Posix:

ono se vi, ze v game makeru funkce draw_text snizuje fps, ale co popisujes ty je uz extrem.

Nahoru Odpovědět 17.3.2014 20:13
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.