Avatar
Sparklezz
Člen
Avatar
Sparklezz:

Přeji všem krásně započatý víkend. Mám předsebou problém, kvůli kterému se bohužel nepohnu z místa. Mohl by mi někdo poradit (krok za krokem, jak udělat fyziku míče, že když se od libovolného objektu odrazí, bude se pohybovat jen určitou vzdálenost? Aby prostě se nekutálel do nekonečna. Děkuji

Pokud by někdo nepochopil, zkusím vysvětlit lépe

Editováno 12.6.2015 15:24
 
Odpovědět 12.6.2015 15:23
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Sparklezz
TomBen:
  1. Každý objekt má proměnnou friction (tření), která brzdí pohyb.
  2. Se zapnutou fyzikou se to děje samo, nejlépe to ukazuje vestavěné Demo Physics Basics.
Nahoru Odpovědět  +3 12.6.2015 16:20
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Sparklezz
zaxtutorialscz:

Pokud ti stačí jen to zpomalování dej do step eventu toho míče kód:
friction = x;
Tím nastavíš tření. Za x dosaď nějaké číslo.

Editováno 12.6.2015 16:22
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 12.6.2015 16:22
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na zaxtutorialscz
Zdeněk Pavlátka:

Nemusí to nastavovat ve stepu, ono to stačí nastavit jednou - např. v create.

Nahoru Odpovědět  +2 12.6.2015 17:20
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.