Avatar
h.honzicek
Člen
Avatar
h.honzicek:

http://uloz.to/…nza-race-exe uz by melo byt licovani v poradku vsechny textury zde jsou 128x128 zitra hru zkusim na pc s integrovanou intelkou tam se to pozna pridal jsem dalsich 5 levelu zavod zacina v 5 hodin rano a konci k veceru a opet zacina od 5ti hodin rano a konci odpoledne to jsou takove me efekty s oblohou.

 
Odpovědět 25.4.2013 3:02
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na h.honzicek
Theodor Johnson:

Chtělo by to doladit pár věcí. Přidat kolize s auty, udělat je ve 3d modelu a ne jako zeď, zvýšit kameru v ose z, a přidat i nějáké okolí

EDIT: ještě mě napadlo přidat alespoň časovač (3, 2, 1) před startem

Editováno 25.4.2013 10:38
Nahoru Odpovědět  +1 25.4.2013 10:37
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na h.honzicek
TomBen:

Přidej kolizní zdi okolo. Je dost divné,
když vyjedeš do modrého nesmírného nic.
Zatáčení je příliš intenzivní a auta vypadají jako popeláři.
Texturu cesty jsi konečně opravil, to je dobře, ale myslím,
že se zbytečně soustředíš na design levelů, když nemáš
dokončeno zobrazování a kolize. Taky by to chtělo, aby hráč
měl i něco jiného na práci než jen držet tlačítko vpřed.
Podivné objekty na cestě ve vyšších levelech bys měl předělat
na něco, co se na cestě fakt může nacházet, např. silničářské
kužely, louže, zaparkovaný kamión. Cokoliv.

Nahoru Odpovědět 25.4.2013 11:28
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
h.honzicek
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
h.honzicek:

ted jsem rad ze konecne mi jde ta 3d grafika jako licovani depth a jine ale mam v planu udelat dvojku proste druhy dil hry na trochu lepší úrovni

 
Nahoru Odpovědět 25.4.2013 12:49
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na h.honzicek
TomBen:

Asi není důležité jestli se to jmenuje první nebo druhý díl.
Klidně pořád přepisuj tu jedničku. Je lepší mít jeden kus parádní,
než deset polovičatých.

Nahoru Odpovědět  +3 25.4.2013 12:54
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
h.honzicek
Člen
Avatar
h.honzicek:

http://uloz.to/…nza-race-exe zatim jsem trochu vylepsil to co mam pridal jsem kolize a korektni zpomaleni ja pouzival funkci bounce ale zapomel jsem ze ve 3D musim pouzit enter piece code kdy jsem pouzil malinke couvnuti ale pridal jsem i funkci couvani kdy auticko pomerne rychle couva a zvuk motoru hraje pozpatku a ja do toho pozpatku povím slovo couvam "mavuoc" zvuk je převrácen pomocí audacity dále jsem odstranil chybu když nabourám do něčeho hra se úplně sekla ted se dá za chvíli vycouvat ale level se musí opakovat to je aspon pro narocnejsi hrace pozitivum ze hra neni uplne jednoduicha. Během prohry se ozve tddntn jako v pořadu Riskuj během uspěšné hry se ozve bravo také jsem ozvučil kolize

 
Nahoru Odpovědět 25.4.2013 15:09
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na h.honzicek
Theodor Johnson:

Sice netuším kolik to má lvlů (dohrál jsem 5) ale ani v jedinym jsem nenašel zatáčku, a při tomhle systému pohybu je to asi dobře, protože i sebemenší zatáčka by mohla představovat fakt problém. Otáčení bez jízdy a moc prudké zatáčení mi na tom dost vadí, vyjetí z mapy bys neměl řešit tak že dáš na kraje objekty s kolizí (strašně to zpomalí běh) ale třeba

if (x < 0)
    //kolize
if (y < 0)
    //kolize
if (x > room_width)
    //kolize
if (y > room_height)
    //kolize
Nahoru Odpovědět 25.4.2013 16:26
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
h.honzicek
Člen
Avatar
h.honzicek:

má asi 12 levelů

 
Nahoru Odpovědět 25.4.2013 16:50
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Soubor byl smazán :(

Nahoru Odpovědět 25.4.2013 17:02
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.