Avatar
Neaktivní uživatel:

slo by nejak udelat pres nejaky proxy serveru udelat update hry? ze by nekdo kliknul na update v gm aplikaci a treba z verze priklad 0.6 dalo na 0.7 dekuji next-x :-)

Odpovědět 26.7.2012 14:56
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:

Jednoduše ne a hlavně mi to přijde naprosto zbytečné, stačí uživateli otevřít webovou stránku se stažením.

Nahoru Odpovědět 26.7.2012 20:17
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Neaktivní uživatel:

njn ale nekteri hraci jsou lini myslim si (muj nazor) ze by vic uvitaly 1 klik na button update nez aby sly stahovat celou hru odznova ale pri nejhorsim to asi tak udelam :(

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 11:23
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Daniel Vítek:

Jo,tak to je pravda,spoustu lidí ani neví,co to je nová verze a souhlasím,lidi jsou líní si otevřít prohlížeč,vyťukat několik písmen, a potom to hledat na webu. I já uvítám,když mi tam vyletí okýnko, že je k dispozici nová verze :)

 
Nahoru Odpovědět 27.7.2012 16:35
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Daniel Vítek
David Čápka:

Tady se ale mluví úplně o něčem jiném...

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 16:38
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
 
Nahoru Odpovědět 27.7.2012 16:40
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Daniel Vítek
David Čápka:

Tady se řešilo stažení nové verze přímo aplikací, nikoli upozornění.

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 16:42
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Neaktivní uživatel:

proste si predstavuji takto mel bych gm aplikaci a tam by byl update button a tam by se kdyz vyjde nova verze napsalo "vysla nova verze updatuj kliknutim na update" (nebo tak něco) a pak by se to uz udelalo :) sdraco a napsal byste nekdy neco o tom updatu?

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 17:14
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
 
Nahoru Odpovědět 27.7.2012 17:28
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:

Nenapsal, nepřijde mi to užitečné, je to docela práce a užitek je nulový.

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 17:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

To je škoda Next-t není jedinej, komu by se to určitě hodilo, a ani se mnou, řekl bych že tu bude dost lidí, kteří by to uvítali

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 22:58
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Jančík [sczdavos]:

Existuje externí knihovna: http://gmc.yoyogames.com/index.php?…
Můžeš při každém spuštění programu stáhnout soubor ve kterém bude uvedena verze programu. Program soubor otevře verzi naparsuje a porovná se současnou. V případě novější verze stáhne soubor na který může být uvedený odkaz na příklad na druhém řádku staženého souboru s verzí.

sdraco to myslí dobře, programovat v GM je na prd. Obvzvlášťě pokud v něm chce někdo začít. Stejně tak jak všichni stále chtějí programovat v nízkoúrovňovém C a C++. Jen proto, že něco někde slyšeli. Ikdyž chtějí udělat to co jde v moderních jazycích (C#, Java) naprosto jednoduše. Jsou situace kdy je vhodnější použít jiný jazyk, ovšem tyto situace poznáte až budete zkušenější. Pokud zkusítě C# budete nadmíru spokojení a budete se smát těm co dělají v GM a nízkoúrovňových jazycích jako (C a C++ nějaké prográmky, kde jim přetíká paměť a hází jim chyby s nealokovanou pamětí, které vy zvládnete levou zadní s kamarádem GC za pár chvil). Proto se snažíme směřovat začínající a nadějné programátory na sekce C# či Java. Protože tyto jazyky v dnešní době mají smysl se učit a velké uplatnění.

Nahoru Odpovědět  +1 27.7.2012 23:09
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Don
Člen
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Don:

Neopomínal bych tu i další jazyky. Například Python!;)

 
Nahoru Odpovědět 27.7.2012 23:23
Avatar
Odpovídá na Don
David Jančík [sczdavos]:

Jak jsem napsal, dokud nemáš důvod k tomu použít jiný jazyk tak používej C# nebo Javu. Až budeš mít pádný důvod a patřičné zkušenosti, pak již budeš vědět jak volit jazyk ve kterém budeš daný program psát.

Nahoru Odpovědět 27.7.2012 23:43
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Neaktivní uživatel:

tak zatím jsem to řešil že jsem udělal na svém webu stránku a tu jsem upravoval když jsem udělal novou verzi a v aplikaci byl update button a poslalo ho to na konkretní stránku (s tou verzí)...

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 9:17
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Kit:

C# ani Java neumožňují modifikaci aplikace za běhu. Když už, tak je k tomu nutný další jazyk. To u Lispu ani Pythonu není nutné.

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 12:23
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
David Jančík [sczdavos]:

Snažím se pouze říci, že Java a C# patří mezi dominanty dnešní doby a že pokud nemám pádný důvod použít jiný jazyk - například běžně nepotřebuji modifikovat aplikaci za běhu pak použiji jeden z nich. Většinou si uživatel chce vytvořit oknovou aplikaci, aby měla user-friendly rozhraní a mohl se o ni podělit s dalšími. Myslím, že nemá cenu začátečníkovi říkat ať programuje v Lispu nebo C++, když pořádně neví jaký je v nich rozdíl a nevyužije jejich výhody. Proto se snažíme prosadit pro začátečníky C# a Javu a dáváme jim spoustu materiálů a prostoru, aby jazyk pochopili. Až budou mít nějaké zkušenosti a budou vědět, že potřebují vytvořit aplikaci pro terminál, že ji chtějí odlazovat za běhu nebo budou chtít napsat aplikaci pro linux či jiné pak si jazyk který použijí již budou umět vybrat. Prozatím bych ale začátečníkům nepletl hlavu a nevedl je tímto k učení se dalších x jazyků, když zatím neznají ani jeden.

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 12:34
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Kit: Ale umožňují, reflexe tam funguje dost dobře a máš dost syntaktického cukru na to, abys vůbec nemusel vědět o nějakém bytekódu. Ale to je jedno, Python patří k těm moderním jazykům a nic proti němu nemám.

David ukazuje špatný způsob myšlení: "Jak udělám něco v GameMakeru, který na to není určerný" namísto "Proč se nenaučím normální jazyk?".

Pro next-x a loapmail tedy odpověď: buď klikejte v GameMakeru a spokojte se s tím, co umí, nebo se naučte normální jazyk. Budete překvapeni, že to není tak složité, jak si myslíte. Nemám nic proti GameMakeru, když někdo nechce umět programovat, tak ať si kliká, ale potom nemůže chtít funkce, které program nenabízí. To je přeci logické.

A hlavně je ten updater úplně k ničemu. Většina aplikací ho nemá a to hlavně z důvodu, že je to pracné, potřebuješ k tomu další aplikaci která zařídí restart, potřebuješ práva do systému, potřebuješ externí knihovnu a ve výsledku se pouze připravíš o návštěvníky webu. Nikdo to tak nedělá.

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 13:27
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Neaktivní uživatel:

sdraco přemýšlel jsem a máte uplnou pravdu ale to C# mi připadá přiliš složité konkrétně nechápu logiku v těch ostrých závorkách } { proč se nedavají ty závorky jako v HTML? < > ty se píšou lépe a nemusí se střídat klávesnice :(

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 15:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Daniel Vítek:

u těchto také nemusíš -
pravý alt + B = {
levý alt + N = }

 
Nahoru Odpovědět 28.7.2012 15:37
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Jančík [sczdavos]:

{} jsou tzv. bloky v game makeru je máš také. S tagy v html to nesrovnávej. Lze je jednoduše psát alt + 123 a alt + 125 nebo na qwerty rozložení pravý alt shift a pak jako na anglické.
Píše se do nich logika, která se nevejde na jeden řádek. Například pokud chci vykonat for cyklem více příkazů tak je dám do bloku. Vše je popsáno v sekci C# v začátcích.

Nahoru Odpovědět 28.7.2012 16:22
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Daniel Vítek:

Souhlas,až na to,že když má někdo noťas bez numerické klávesnice,tak je lepší co jsem psal já ;)

 
Nahoru Odpovědět 28.7.2012 18:24
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Theodor Johnson:

Neměli by jste odrazovat lidi od GM, je pravda že to není nejlepší jazyk, ale když už tady to fórum v GM je, tak proč lidi pořád posíláte se učit jinej jazyk? GM je výhodný v tom že dává "programátorovi" volnost při které není nucen na konci každého řádku dělat středník, argumenty se dají použít s hranatými závorkami nebo ne, na mezerách prakticky nezáleží skoro vůbec, a spusta dalších věcí.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:07
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Protože až budeš starší, tak si uvědomíš, že se musíš něčím živit. Když teď řekneme schopnému vývojáři v GM, který používá GML, že existují lepší jazyky, možná jim tím pomůžeme dostat se výše. GM je jako koloběžka, je to skvělé pro děti, ale když na ní někdo umí jezdit, řekneme mu o motorce. :)

Nahoru Odpovědět  +1 8.8.2012 22:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Raiper34:

next-x najprv si polož otázku čo chceš robiť, chceš tvoriť freeware popripade nezavisle indie hry? Tak GM je jasná voľba. Chceš sa predajom hier živiť na profesionálnej úrovni? Tak potom ruky preč od GM. GM šetrí čas ale optimalizácia nie je najlepšia, jednoducho je hrozná. Veľa ľudí píše GM je sr*čka ale veľa z tých ľudí nevytvorilo žiadnu hratelnú hru v GM natožto ešte pomocou C sharp alebo niečoho iného.

S jazykmy ako C a ine sa oplatí začínať keď vieš , že ich v živote použiješ či už v škole alebo práci. Inak zostaň pri GM. Nemá zmysel niečo robiť obtiažnejšie keď to nebudeš potrebovať.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:32
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Theodor Johnson:

I snem některých lidí může být aby se stal indie programátorem, já osobně bych NIKDY nemohl dělat pro EA, nebo VALVE, prostě mi jejich hry přijdou jako sr**ky, pro mě vždy byli a vždy pro mě budou nejlepší indie programátoři, no možná jste to už slyšeli od Tommy Refenese ale já mám stejný názor.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:41
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Raiper34
David Čápka:

Mně se GM nelíbí a to jsem vytvořil vítězné hry do prestižních českých indie soutěží v GM i v opravdových jazycích.

V GM dělají 2 typy lidí. Klikač, který není moc chytrý a nikdy neudělá dobrou hru ani v GM. A potom programátor, který dělá perfektní hry a GM ho jen zbržďuje (on to samozřejmě neví, protože v ničem jiném dělat ani nezkoušel, proto ho navádíme na opravdové nástroje). Pro oba typy uživatelů GM není výhodou.

Gamemaker by mohl být dobrý např. pro účetního, který nechce nikdy umět programovat, ale chce si klikat jen tak pro zábavu hry. Ale naše síť je zaměřená pro jiné lidi :)

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

A zkoušel jsi někdy dělat v např. v XNA? Vsadím se, že ne. Hlavně že víš, že je to špatné :) Je v něm mraky indie her a narozdíl od těch v GM za něco stojí.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:47
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Ale rád bych věděl jestli existuje něco podle čeho by se dal nějáký jazyk naučit, nejlépe v češtině, zkoušel jsem návody na c++ builder, ale po pár lekcích jsem zjistil že je to spíše na formuláře, je to jen můj názor, ale všechny lekce byli převážně o formulářích, a v těch se těžko vytváří hra.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:57
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

a mimochodem, nikdy jsem nepsal že xna je špatný když o něm nevím nic

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 22:57
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Ano, existuje, žádný v češtině nebyl, tak jsem ho napsal. Než budeš moci dělat hru, tak si těmi formuláři musíš projít, aby ses naučil základy, ale pak to stojí za to :)

Můžeš začít zde: http://www.itnetwork.cz/index.php?…

A třeba se časem dostaneš i sem: http://www.itnetwork.cz/index.php?…

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:00
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Fugiczek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Fugiczek:

sdraco proc vsechny odkazuješ na C#? Uváděj i Javu, všechny tady přeučuješ na C# a já si pak nemám s kým povídat když tu není skoro žádnej javista :D

 
Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:09
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

To vypadá zajímavě, existuje i něco na C# s černým pozadím, vždycky jsem chtěl program s černým pozadím, není to tak namáhavé na oči, ale ještě bych chtěl o něco požádat, než se půjdu učit, co všechno bych potřeboval k programování v C#, jako program na psaní, kompilátor a programy nezbytné ke spuštění?

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:09
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Ano, vyvíjím s černým pozadí, již nevím, jestli jsem to někde stáhl nebo to tam je v nastavení, budeš muset zapátrat.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:11
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Přečti si tutoriály, chápu, že jsi zvyklý, že na českém internetu nestojí materiály za nic, ale zde je to jiné :) Je tam naprosto vše.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:12
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

tak zatím "tisknu"(do pdf) lekci jednu po druhý, ale než se půjdu učit, tak bych ještě potřeboval vědět co vše budu potřebovat k vývoji, o visual basic už vím, ale jaké potřebuji vědět kompilátory a ostatní programy

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:16
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Je to tam napsané, je o tom 2. lekce, krok za krokem. Potřebuješ jediný nástroj - Visual Studio. Toť vše.

To je přesně jak vidí programování uživatelé GM, ale ono to ve skutečnosti tak složité není :)

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:19
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Raiper34:

Ja ti iba poviem že aby si niečo v XNA urobil budeš potrebovať vedieť veľmi dobre syntax a to sa nenaučíš len tak, že si budeš čítať a opisovať tutorialy, potrebuješ trénovať a to zabere hromadu času. To nie aby som ta odradil ale aby si nebol prekvapený že to nie je lahké ako gm.

BTW ja by som strašne ocenil keby sem konečne niekto prišiel a písal tutoriale na Unity :/ XNA je sice super ale Unity je ešte ďalej (prečítajte si niečo o unity, mne ide hlavne o android a to XNA nemá) ale odraduje ma hlavne to mega neprehladne vyvojove prostredie.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:24
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Raiper34:

Indie rogramator je sen aj môj :) žiadne veľké firmy , žiadne megalomanské projekty.

BTW spomeniem iba špidlu, ktorý robia v klikátku a produkujú jednu hru za druhou a dokonca predávajú. Asi jediná firma z CZ ktorá predáva Indiehry. A musím povedať, že v tých hrách je duša ;)

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:27
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Theodor Johnson:

neřekl bych že budu z obtížnosti překvapený, než jsem se učil gm tak jsem se učil javu, ale pak jsem přišel o pc a po nějáké době(když jsem měl nový) tak jsem něják náhodou narazil na gm, a od špidly mám pár her, ne warez ale opravdu koupených a nikdy jsem toho nelitoval

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:36
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Raiper34:

Za niečo stojí pretože v XNA robia teamy. V gm sú tiež kvalitné hry, stačí prejsť internet a najdeš ich tiež mraky, otázka znie čo je podla teba kvalitná hra. Nesmieš gm súdiť podľa toho že niekto v gm vytvoril zlú hru. Nie je to problem nástorja ale človeka, ktorý v ňom robí.

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:39
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Raiper34:

Ešte k úplne prvému dotazu kôli, ktorému bola téma založená. Ide to a viacero ľudí to už urobilo, nie všetci čo robia v gm sú tu, tu je iba menšina z obrovského počtu.
Pozri hry napríklad Carschool 2 od slovenského tvorcu Quadmana, tam má ten updater ;)

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:42
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Theodor Johnson:

řekl bych že ten updater by bylo nejjednodušší vytvořit v jiném jazyce než v gm a pak nastavit příkaz aby ta hra si ten program sama spustila, stačil by jednoduchý program který by jen zjistil jakou máš verzi a update by si sám stáhnul, ten update mi přijde nejjednodušší přes patch maker 8|

Nahoru Odpovědět 8.8.2012 23:47
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 9.8.2012 11:47
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Satik64
Redaktor
Avatar
Satik64:

Ještě k názoru na Game Maker a těm dvou typům lidí. Existují ještě jedni, a to sice ti, pro které je cíl tvorba her a je pro ně složité a nezábavné dělat v lepších jazycích. Nejsou to prostě programátoři, a právě Game Maker jim umožňuje věnovat se více samotnému game designu.

Nahoru Odpovědět 9.8.2012 20:57
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Avatar
jakub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jakub:

Sdraco.Když upomeneš hry jako Minecraft atd..tak jo,nevyužívá se to.

Nahoru Odpovědět 9.8.2012 22:08
Uvnitř jsou všichni stejní...
Avatar
Don
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Don:

Napříkald steam hry se aktualizují automaticky nebo z klienta. Je to velice pohodlné, rychlé a přehledné.

 
Nahoru Odpovědět 9.8.2012 22:22
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jakub
David Čápka:

Autor hry většinou chce, aby uživatel hýbl prstem a navštívil jeho web :) Z toho důvodu vyskočí jen hláška "Přejít na web pro stažení nové verze?" namísto jejího stažení. Možná je pár výjimek, ale to jsou komerční hry.

Nahoru Odpovědět 9.8.2012 22:45
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Hm, otázka nahoře je na updater. A koukám, že se tady řeší programovací jazyky z jedné poloviny a z druhé, že se updater nemá dělat vůbec.
Skoro bych čekal, že se dozvím JAK to udělat. :)

Nicméně, já updater zrovna nepotřebuju a pokud je next-x spokojený,
tak je to asi v pohodě. 8-)

Nahoru Odpovědět 25.8.2012 5:31
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Petr Nymsa:

Co se týče podpory XNA na další platformy (Windows 8, Android, iOS) tak existuje novinka jménem MonoGame, až vychytají nedostatky, XNA to překoná :)

//EDIT
Omoouvám se :D Nevím jak jsem se sem dostal a až po dopsání jsem zjistil že to je rok staré :`

Editováno 21.6.2013 18:06
Nahoru Odpovědět 21.6.2013 18:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:

jemine odstartoval jsem flame <znova> xDDD

Nahoru Odpovědět 21.6.2013 18:06
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 51 zpráv z 51.