Diskuze: Judo hodiny - zvýšení hodnoty proměnné po zadaném čase ve vteřinách

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Judo hodiny - zvýšení hodnoty proměnné po zadaném čase ve vteřinách

Avatar
David G
Neregistrovaný
Avatar
David G:

Dobrý den, dělám judo hodiny! A mám dotaz jak udělat že když budu mít třeba číslo 1 tak aby se po kliknutí na ikonu po 15 vteřinách změnila na 2? A tak to bylo z jakýmkoliv číslem? Třeba z 5 na 6? jde to nějak děkuji

 
Odpovědět 10.12.2011 19:20
Avatar
Odpovídá na David G
David Jančík [sczdavos]:

Dobrý den, pokud vždy chcete po klepnutí zvýšit hodnotu proměnné o 1 -> pak do eventu po klepnutí myši nastavte alarm na

room_speed*15

a v alarmu zvětšete hodnotu proměnné.

Nahoru Odpovědět 10.12.2011 19:36
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David G
Neregistrovaný
Avatar
David G:

Ještě se moc omlouvám že otravuji ale mám ještě jeden problém, lze nějak udělat místo toho aby bylo místo 180 sekund na 3:00 minuty? A ještě jeden problém jak lze udělat aby šel ten čas nastavit? Opět Vám velmi moc děkuji

 
Nahoru Odpovědět 10.12.2011 20:25
Avatar
Marek
Neregistrovaný
Avatar
Marek:

Dobrý den, když už je zde toto téma snažím se o něco podobného a mám dotaz jak když kliknu na ten čas jak se zastaví, jde to i aby se zastavil když kliknu klávesou space? Děkuji

 
Nahoru Odpovědět 10.12.2011 20:53
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Marek
David Čápka:

Doporučuji podívat se na tutoriály v sekci GameMaker, po přečtení prvních záčátků vám to bude jasné. Ptáte se na úplně banální věci, nemůžete chtít od kolegy, aby za vás programoval :)

Nahoru Odpovědět 10.12.2011 21:00
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Petr
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Marek
Petr:

Pravda! Chápu ty první dva komentáře ale ptát se tady na to je "Kravina"! Nemůže za tebe programovat :)

 
Nahoru Odpovědět 10.12.2011 21:03
Avatar
Odpovídá na David G
David Jančík [sczdavos]:

Dobrý den například následovně:

if (time_stop == false)
{
    if (totalseconds > 0)
    {
        totalseconds -= 1;
        alarm[0] = room_speed;
        minutes = floor(totalseconds / 60);
        seconds = totalseconds mod 60;
        if (seconds < 10) seconds = "0" + string(seconds);
    }
}

Načítání hodnot pak:

minutes = get_integer("Zadejte minuty", 0);
seconds = get_integer("Zadejte vteřiny", 0);
Nahoru Odpovědět 10.12.2011 21:11
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Odpovídá na Marek
David Jančík [sczdavos]:

Dáte akci do keyboard eventu...

Nahoru Odpovědět 10.12.2011 21:13
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.