Diskuze: Jump ball, hra ovládaná jediným tlačítkem

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Jump ball, hra ovládaná jediným tlačítkem

Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Jump ball

Hra by měla vyjít tak do konce měsíce, možná s pár týdenním skluzem:D

Jak jsem uvedl, hra se ovládá jediným tlačítkem, protože se mezerník dost rozbíjí, dal jsem tam nějakou málo používanou klávesu, tedy X.

Hra na začátku videem vypráví příběh míčku ( :D ), s kterým si nikdo nechce hrát, a chtějí ho prodat. Takže chce utéct. Videa jsou na začátku každého druhého levelu. Zatím dělám 3. level. Míček se najednou ocitne na Měsíci a někdo po něm začne střílet. A máme tady základní zápletku. Míček se musí dostat pryč z vesmíru na zemi. Bude tam asi 10 levelů v každém prostředí (Pozadí). Pozadí mám zatím 3, takže očekávám 30 levelů.

Tady je obrázek ze hry (snad jsem udělal ten odkaz dobře)
http://www.itnetwork.cz/…reenshot.png

Jediným problémem je, že přes ty videa a dost dobrou grafiku to už teď má skoro 150MB.

Ještě dám na Youtube video, takže se můžete koukat na ukázku ze hry. Přijde mi celkem zbytečný sem dávat 3 levely, takže ukázka bude po 1. sérii.

Odpovědět 10.1.2012 15:14
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 10.1.2012 16:17
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Dobrý nápad s tím vesmírem :D

Mám rád tyhle hry, něco podobného jsem kdysi hrál na Palmu, také se balancovalo jedním tlačítkem a vyhýbalo překážkám.

Nahoru Odpovědět 11.1.2012 11:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Tak bezva. Aspoň vím, že to nebude úplně špatná hra, když to říkáš ty.

Nahoru Odpovědět 11.1.2012 16:02
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Hele, až to dodělám, publikuješ mi to??? Má to víc než 70 MB, takže i kdybych měl seberychlejší internet nenahraje mi to.

Nahoru Odpovědět 13.1.2012 19:04
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

Není problém :)
Hra vypadá velice lákavě, ostatně tvé hry se mi moc líbí, jsou jednoduché a chytlavé. Mají něco do sebe :)
Už se moc těším až hru vydáš :)

Nahoru Odpovědět 13.1.2012 20:32
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Darkmagic:

Ok, hned jak budu mít čas na tom začnu makat. Ty levely jsou dost pracné. Do 1 měsíce bude maximálně beta, když na tom budu hodně pracovat.
Díky za ohodnocení, jsem rád, že se hry líbí. ;)

Nahoru Odpovědět 13.1.2012 20:42
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Těch 70MB je zbytečných u takhle jednoduché hry, možná bys mohl zapřemýšlet o tom, zda je to opravdu nutné. I kdybys tam měl 10 mptrojek, tak to je 30mb. Co je proboha ten zbytek? :O

Měl bys začít používat konverzi zvuků.

Nahoru Odpovědět 13.1.2012 20:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Raiper34:

Ach, ta grafika, skús sa naučiť robiť grafiku :) napríklad tsaký pixelart.... alebo si nájdi grafika. Ale inak držím palce, spomínam si na moje začiatky ale s tým by som sa asi nemal chváliť XD

Nahoru Odpovědět 14.1.2012 12:58
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Ne zvukem to není. Je tam jenom 1 velkej zvuk, jinak midky. Spíš je to videama, každej 2 level, jak jsem psal, má intro, odvíjející se příběh, který je video ve vysokém rozlišení. Navíc tam jsou 2 videa ke každému, jedno bez titulků a druhý s. Odeberu vše, co není nutné, snad se to do těch 70 MB vejde, grafika je zkomprimovaná, zmenšená, takže ten megabajt na grafice nikoho nezabije. Na konverzaci zvuků mám Audacity, prostě něco importuju a exportuju na něco jinýho (Třeba mp3). Na konvertory moc nespoléhám, většinou nefungujou.

Nahoru Odpovědět 14.1.2012 14:55
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

To je nesmysl dávat tam videa. Použij normálně timeline - vytvoř si roomy kde si přesně nastavíš co se má dít. A titulky vykresluj při splněné podmínce jako text. Pak výsledná hra bude mít ještě méně než 10 mega a to jen proto že tam bude moc hudby.

Nahoru Odpovědět 14.1.2012 15:03
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 14.1.2012 16:09
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Darkmagic:

S timeline moc zkušenosti nemám. Zkusím, kyžtak se zeptám, kdybych tomu nerozuměl. Asi vydám rovnou betu, protože ta alfa je s videama, a v betě bude timeline, pak verze 1 bude úplně hotová, s timeline a slibovanými 30ti levely.

Nahoru Odpovědět 15.1.2012 13:34
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Darkmagic:

Když už jsme u té grafiky, neexistuje nějaká freewarová verze photoshopu?

Nahoru Odpovědět 15.1.2012 13:37
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Zatím se mi to povedlo zmenšit na 5Mb

Nahoru Odpovědět  +1 15.1.2012 14:05
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Dlouho jsem hledal něco, co by se podobalo PhotoShopu a bylo zadarmo. Nejlépe vychází Paint.NET a GIMP.

Nahoru Odpovědět 15.1.2012 14:21
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Gimp používám dost často. (Vlastně nic jinýho :D ). Jenom mě napadlo:

Lidi se dělí na 4 skupiny:

  1. Chtěj prostě hrát (Typy jako on-line hry)
  2. Hledaj propracovanou hru (Hledačky s dobrou grafikou)
  3. Obojí (Teď Electronic Arts vydalo Harry Potter 7 - p2 - propracovaná a dost zábavná 3D hra)
  4. Ti co nehrajou (Ty sem nepleťme.)

Prostě mě napadlo, že bych udělal hru bez příběhu pro skupinu 1, a dal bych tam odkaz pro skupinu 3 na moje speciální UpGradovací stránky, ze kterých by si dostáhli ty videa, takže by každý měl svobodu. Co ty na to?

Nahoru Odpovědět 16.1.2012 14:25
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Pokud se nejedná o 3D videa, ale o videa s běžnou grafikou hry, je to jen plýtvání místem a to samé jde udělat přes paths a timelines,

Nahoru Odpovědět 16.1.2012 16:06
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

No dobře. Pojedu podle původního plánu. beta bude s videama, verze 1 s timeline. U těch timeline, když je udělám u nějakého objektu, má v timeline pořád stejné vlastnosti, co normálně??? A ty kroky, Když udělám step0 na 20 kroků a Step1 na 30 kroků, tak step1 je 30 kroků /Od začátku hry/, nebo 50 kroků /Počet kroků od předchodího stepu/ ??

Nahoru Odpovědět 17.1.2012 10:26
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

Ahoj,
timelines jsou určené pro nějaké cutscenes, intra, outra. Dá se použít i path na jednodušší.
Step určuje počet kroků dle rychlosti roomu kdy se provedou akce. V objektu poté nastavíš příslušný timeline, popřípadě kde se má spustit jak rychle a můžeš jej pak ovlivňovat.
Co nejdřív (během zítřka) napíšu nějaký tutoriálek a pošlu sem odkaz. :)

Nahoru Odpovědět 17.1.2012 21:41
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Nahoru Odpovědět 18.1.2012 19:32
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Už je hotová alfa, asi 8 levelů, +videa.
Až se mi trochu zrychlí internet, dám vám sem odkaz.
V levelech najdete:
4 druhy stěn:
•Stojící
•Pohybující se po přímce
•Path
•Cíl
Dále také bonusy:
•Zrychlení
•Zpomalení

  • v betě bude mimozemšťan a další potvory

Videa nejsou úplně kompletní, jen 2x2 videa (CZ a GB) + hra, to celé v SFX.
Odkaz z uložta, napíšu příště 8-)

Nahoru Odpovědět 20.1.2012 15:03
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Darkmagic:

Jump ball alpha
first public

Právě jsem dal na uložto první verzi hry JUMP BALL, celým názvem "Jump Ball alfa first public"

Jak jsem výše uvedl: asi 8 levelů, 4 druhy stěn, Bonusy, obtížnosti, intro videa.
Výše Youtube ukázka, na mém webu kritika této hry, jak se vám líbí, ankety atd.
Snad se to bude líbit. :)

Probalancujete se opuštěným míčkem až do cíle??????

Zkuste a řekněte, co si o tom upřímně myslíte. Co byste vylepšili nebo změnili, VŠE MĚ ZAJÍMÁ!!!!

Prostě piště, díky

Link níže

Nahoru Odpovědět 21.1.2012 13:11
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Odkaz uložené hry:
http://www.ulozto.cz/…all-alfa-exe

Na www.darkmagic-dostahuj.unas.cz (moje vedlejší webstranky na UpGrade) se mi to nepovedlo nahrát

Nahoru Odpovědět 22.1.2012 14:53
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

Moc pěkné :)
Je to jednoduchá a chytlavá hra.
Snad jen jak jsou tam vlaječky pro ukládání tak rozšiř kolizi až nahoru, protože když ji někdo přeletí tak se nevytvoří záchranný bod.
Jinak se mi hra velice líbí :)

Nahoru Odpovědět 22.1.2012 15:52
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
David Čápka:

To je asi schválně, aby to bylo těžší a když se nestrefíš, tak máš smůlu :P

Nahoru Odpovědět 22.1.2012 21:22
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Hra se mi líbí, nevím, jak je dlouhá, zatím jsem se jen tak proletěl.

Určitě bych dal něco do menu, nenechával bych ho takhle černé (třeba obrázek toho míčku, jako je ve videu).

Příběh mi moc nesedí k Marsu, míček uteče z továrny na hračky a je na Marsu? Chtělo by dopracovat. Máš tam chyby v té angličtině, jestli chceš, opravím ti to, až na tom budu lépe s časem.

"Skákání" bych dal určitě na mezerník, to X je takové nezvyklé.

Cením vlastní grafiku, je příjemné, že to není ve Windows malování nebo se sprity z GameMakeru. Navíc je docela povedená.

Zkoušel jsi dát tomu pozadí roomu hspeed? Mohlo by to vypadat dobře, kdyby jezdilo proti směru, kterým letíš ty. Klidně bych dal více vrstev přes sebe a každou jinak rychle, vytváří to potom hezký prostorový efekt a hra hned hráče lépe vtáhne (např. bych oddělil tu podlahu a hvězdy a každé dal jinou rychlost).

Vůbec bych se více zaměřil na efekty, hra je hrozně chudá (ačkoli je to možná kvůli tomu, že to není finální verze). V sekci GameMaker na to máme sekci. Hezké by byly nějaké hvězdičky když checkneš checkpoint a podobně.

Ty zrychlovače a zpomalovače bych dal možná viditelně možná jako nějakou mlhovinu nebo tak něco.

Těším se na další verzi a držím palce. Od doby, co jsi k nám posílal první hry jsi se velmi zdokonalil :)

Nahoru Odpovědět 22.1.2012 21:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Jo, možná to někoho naštve, ale kdyby to bylo na celé šířce, bylo by to moc snadné. Všechno si musí zasloužit!!!

Nahoru Odpovědět 23.1.2012 14:55
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Takže...
To je dobře, jsem rád, že se líbí.
¨
Příběh překládal Google. Ani míček sám neví jak se na Měsíci (Není to Mars) dostal, to vím jenom já a zatím to neprozradím. Hráč se to doví až časem. (v téhle alfě to není, rozluštění bude asi až ve 3. sérii, mezi tím ho tam postřílí mimozemšťani (udělal jsem v gimpu animace a vypadá to spíš jak mrkající Shrek), a další překážky, takže se tam rozhodně nebudeme nudit....) Menu souhlasím. Udělal jsem prostě animaci textu, aby to takhle skákalo, prostě ve stylu Jump ball (Jump proto, že to původně měla být obyč skákačka, ale nakonec se z toho vyvinulo tohle).

Budiž, bude to mezerník. Já s ním teda mám hóódně :O špatný zkušenosti. Po delším používání začal vydávat zvuky jako když střílíš dělem :D

Díky, GIMP nezklame :D
Ne, to jsem nezkoušel, ale co se nezkusilo, zkusí se. Jenom si úplně nejsem jistý jak.
Myslíš jako:
background_hspe­ed[0] = -5
a outside view by bylo jump to position x = view_xview[0] +200 a y = y
y = view_yview[0] ???
Nikdy jsem to nedělal.

Efekty? OK, to jsem docela předpokládal. Vykreslování efektů je moje dost oblíbená věc (viz. Emtone Boss :D ). Počítám s tím.

Dobře. Zrychlovače jsou momentálně neviditelné čáry, zrychlovač červená, zpomalovač modrá, takře bych janom udělal nějakou "mlhovinu", přeměnil bych sprit a zaškrtnul visible, takže s tím si moc hlavu nedělám :` .

Těš se! :) Člověk se pořád učí, že?

Nahoru Odpovědět 23.1.2012 15:11
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
Darkmagic:

Omlouvám se za to background hspeed :[ , to co jsem napsal je naprostá blbost ,
spíš to asi bude jenom backgroung_hspe­ed[0] = -5, nebo ne?

Nahoru Odpovědět 24.1.2012 10:26
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Normálně v nastevení Roomu máš záložku Backgrounds a dole Hor. speed ;)

Nahoru Odpovědět  +1 24.1.2012 17:41
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 25.1.2012 15:52
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Provedl jsem následující změny:
• Efekt při kontaktu s vlajkou (záchytným bodem)
• Mlhovina zrychlení a zpomalení, pokaždé jiná barva
• Efekty na mlhovinu při kontaktu s hráčem (je jich víc)
• hspeed pozadí, rychlost -5
• dvě pozadí, Měsíc a hvězdy odděleny
• Rozdílná hspeed Měsíce a hvězd

X jsem kvůli mé klávesnici zatím nechal, ale těsně před publikací to změním.

Nahoru Odpovědět 26.1.2012 16:02
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Super, jsem zvědavý :) Pak to zase pošli.

Nahoru Odpovědět 26.1.2012 18:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Jo, pošlu, ale zatím jsem předchozí verzi nahrál při výjímečné :D :D :D rychlosti 3kb/s a s Chrome na Uložto, takže až tu výjimečnou tychlost zase budu mít, nahraju to + odkaz. Ale teď se dost bojím, jak se spekuluje o tom, že má být Uložto zrušený ;( ...

Nahoru Odpovědět 27.1.2012 18:49
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Povedlo se mi to nahrát na Uložto:
Jump ball UpGrade 2:
http://www.ulozto.cz/…all-alfa-exe
stáhněte soubor a nahraďte starým.

Nahoru Odpovědět 27.1.2012 19:42
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Tak ten 2. level je masakr :O

Oproti minule velké zlepšení, jen bych měnil rychlost pozadí podle rychlosti míčku, když je pomalý a pozadí letí rychle, je mi z toho špatně :D

Nahoru Odpovědět 27.1.2012 20:05
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Jančík [sczdavos]:

Hey tak to je mazec. Přesně takové hry mám rád. Jednoduché a chytlavé.
Jen drobnost v nápovědě je napsané, že se hra ovládá pomocí X, mezerníku či myši a mne funguje jen mezerník...
A musim ti taky pochválit ty efekty, pěkně si to vylepšil. Máš talent a snažíš se :) Jen tak dál :)

Nahoru Odpovědět 27.1.2012 20:57
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Hmmm, tak změna rychlosti bude až pozdějc. Musí to bejt až kosmická rychlost, a když se míček zrychlí, pozadí teda s ním. Takže je mi líto, ale budeš si muset přinýst kýbl... :D
Promiň, že píšu tak pozdě, ale pár dní jsem zkoušel LG Optimus One, takže jsem se na PC nedostal.

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 18:48
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Darkmagic:

Sakra! :[ Přepsal jsem ten mezerník narychlo a zapomněl přepsat nápovědu :[ :[ :[ . Díky za ohodnocení, doufám že upřímné. Našli jste na tom ještě něco kritickýho???

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 18:52
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Stačí nastavovat proměnnou background_hspe­ed[0] a hlavně to udělej celé pomalejší, v reálu když jedeš autem 100km/h, tak se pozadí zatebou nehýbe 100km/h protisměru. To je tím, že je daleko. Stromy vedle silnice sice létají stovkou, ale kopce jsou dále a už jen 50kou a obloha se třeba hýbe šnečím tempem. Hvězdy jsou daleko, měly by být opravdu pomalé. Sniž tu rychlost klidně na třetinu :)

BTW LG Optimus one mám taky :D

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 18:55
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Takže bych to měl prohodit???
Jako že zem by byla rychlá a hvězdy pomalé?

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 19:01
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Ten Optimus jsem koupil jenom za 2000,- :D :D :D

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 19:02
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Udělal jsem na svém webu diskusi o této hře:
www.darkmagic.jex.cz/…um/Jump-ball
tak kdyby jste chtěli napsat nějakou maličkost, která není tak důležitá "sem", tak to nklidně napište "tam", nebo to pište "sem" i "tam", je mi to fuk. 8-)

Nahoru Odpovědět 30.1.2012 20:00
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

SHREK! :D
Zveřejňuju tuhle animaci "Shreka", v téhle hře to bude ufon, ale sami musíte uznat, že to jak Shrek trochu vypadá. V této hře se objeví na začátku 2. série. Jestli jste to už někdo dohrál trochu dál, tak je to právě on (Určuje se u mimozemšťanů pohlaví??? :( ), kdo po vás střílí. Vlastně 50% 2. série bude patřit právě tomuhle mrkajícímu Ufounovi :) , kterého budete muset porazit, nakonec se s ním ale spřátelíte a on vám pomůže zpět na zemi, no... Vlastně do 3. série, ale to už moc předbíhám....
¨
Jestli tu animaci chcete vidět, nahrajte si jí do Game makeru ;)

http://darkmagic-dostahuj.unas.cz/…_strip22.png

Nahoru Odpovědět 31.1.2012 10:36
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Ano, zem by měla být rychlejší. Ale teď bych oboje zpomalil :)

Nahoru Odpovědět 31.1.2012 13:47
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Dobře, dobře...
Zem bude rychlejší, hvězdy pomalejší. Prostě to zpomalim, byl bych nerad, kdyby někomu bylo z mých her blivno... :D :D

Nahoru Odpovědět 31.1.2012 16:29
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

A máme tady zase nový UpGrade na Jump ball

Jump ball real public

Změny:
• Rychlost pozadí zmenšena
• Zem je rychlejší neš hvězdy
• Opravená nápověda

Stáhněte ZIP, extrahujte a nahraďte soubor starým. ;)

Nahoru Odpovědět 31.1.2012 17:31
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

A kde je ta nová verze?

Nevím, jeslti to máš v plánu, ale chtěl jsem ti připomenout, že obtížnost hry se musí zvyšovat. A to samé platí i s novými prvky. Tedy v prvním levelu bych třeba vůbec nedával chackpoint a udělal bych ho hodně krátký (třeba jen na několik sekund). Druhý bych udělal delší atd. Na začátek to máš hodně tuhé teď :) A do každého levelu bych dal trochu jiné pozadí a kostky.

Nahoru Odpovědět 31.1.2012 21:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
darkmagic
Neregistrovaný
Avatar
darkmagic:

Sakra! omlouvám se asi jsem to zapomněl přiložit.
http://ulozto.cz/…all-alfa-zip
Tady to je
Píšu z mobilu, nestihl.jsem se ZAregistrovat

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2012 14:25
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Darkmagic:

Ještě k Jump Ballu:
Udělal bych tam nějakou sekci s tutorialama k této hře, jako že by tam bylo třeba pod New game Tutorials, nebo Test play, nebo něco takovýho.

Těch pozadí jsem moc nesehnal, mám 3 a budou se měnit po každé sérii.

1. série je celá na Měsíci a pokud vím, Měsíc je všude stejnej, a vlajky Anglie by tam spíš asi jenom rušili a pletli se s checkpointem :D

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 13:30
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Měsíc je sice stejný, ale můžeš přeci měnit minimálně barvu kostek ;)

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 13:56
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Dobře, dám na začátku room start a with chance 1:2 změnit sprit u objektů stěna atd..

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:10
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

To ne, nesmí to být náhodné. Každý level musí vypadat jinak, aby si hráč řekl: "Hele, jsem dobrý, jsem teď v dalším levelu a ten je červený, jaký bude asi další?". Když to bude náhodné, přijde o překvapení protože kostky bude znát z předešlých pokusů :)

A nemusí to být přeci jen kostky, můžeš přeci udělat třeba level kde místo kostek budeš v roji meteoritů nebo se budeš muset vyhýbat troskám z kosmických lodí. Chce to fantazii, aby bylo ve hře stále něco nového, hra není jen samotný engine, musí stále přinášet nové zážitky a nejlépe vyprávět nějaký příběh. Bývá oblíbené zobrazovat mapu (třeba kde je míček teď) a podle toho ztvárňovat lokace. Mohl bys začít v továrně na hračky a vyhýbat se já nevím třeba ostatním hračkám, regálům, strojům, potom letět přes ulici, vysvětlit jak se dostaneš na měsíc atd. Vyprávět příáběh. Létat mezi kostkami co náhodně mění barvu je nuda :)

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 14:14
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Dobře, to mě čeká spousta práce... Kostky se budou ale měnit v určitých internalech, protože 30 sad kostek bych dělal měsíce...

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 15:59
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Ještě k tomu příběhu:

Tam jsou ty videa, který jsem ještě nedodělal....
Tyhle první díly jsou na příběh dost chudý, to vim, ale příběh udělám až úúúúúplně nakonec, ale místo těch videí by byla paměťově snažší ta mapa. Udělám nějaký návrh. ;)

Nahoru Odpovědět 3.2.2012 16:02
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.2.2012 16:19
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.2.2012 16:24
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Darkmagic
David Čápka:

Jo, něco takového jsem měl na mysli.

Nahoru Odpovědět 4.2.2012 12:30
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Darkmagic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Darkmagic:

Tak fajn, zpracuju... Aspoň se trochu redukuje paměť :)

Nahoru Odpovědět 4.2.2012 13:40
Nejhorší je, když myslíš, že víš
Avatar
Daniel Vítek
Tým ITnetwork
Avatar
Daniel Vítek:

Vypadá to zajímavě =)
Už vyšla ?

 
Nahoru Odpovědět 4.4.2012 21:10
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 61 zpráv z 61.