Diskuze: Jump ball, hra ovládaná jediným tlačítkem
Tvůrce
Zobrazeno 11 zpráv z 61.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Měsíc je sice stejný, ale můžeš přeci měnit minimálně barvu kostek
Dobře, dám na začátku room start a with chance 1:2 změnit sprit u objektů stěna atd..
To ne, nesmí to být náhodné. Každý level musí vypadat jinak, aby si hráč řekl: "Hele, jsem dobrý, jsem teď v dalším levelu a ten je červený, jaký bude asi další?". Když to bude náhodné, přijde o překvapení protože kostky bude znát z předešlých pokusů
A nemusí to být přeci jen kostky, můžeš přeci udělat třeba level kde místo kostek budeš v roji meteoritů nebo se budeš muset vyhýbat troskám z kosmických lodí. Chce to fantazii, aby bylo ve hře stále něco nového, hra není jen samotný engine, musí stále přinášet nové zážitky a nejlépe vyprávět nějaký příběh. Bývá oblíbené zobrazovat mapu (třeba kde je míček teď) a podle toho ztvárňovat lokace. Mohl bys začít v továrně na hračky a vyhýbat se já nevím třeba ostatním hračkám, regálům, strojům, potom letět přes ulici, vysvětlit jak se dostaneš na měsíc atd. Vyprávět příáběh. Létat mezi kostkami co náhodně mění barvu je nuda
Dobře, to mě čeká spousta práce... Kostky se budou ale měnit v určitých internalech, protože 30 sad kostek bych dělal měsíce...
Ještě k tomu příběhu:
Tam jsou ty videa, který jsem ještě nedodělal....
Tyhle první díly jsou na příběh dost chudý, to vim, ale příběh udělám
až úúúúúplně nakonec, ale místo těch videí by byla paměťově
snažší ta mapa. Udělám nějaký návrh.
1. návrh mapy:
http://www.darkmagic-dostahuj.unas.cz/files/map.bmp
Tak ne, omlouvám se
http://www.darkmagic-dostahuj.unas.cz/files/map.zip
Vypadá to zajímavě =)
Už vyšla ?
Zobrazeno 11 zpráv z 61.