Diskuze: McPixel Zachovaní skore pomocí rooms

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker McPixel Zachovaní skore pomocí rooms

Avatar
Tover69
Člen
Avatar
Tover69:

Jak jsem již psal ohledně zachovavání skore bylo toto tema uzavřeno.TAK PROSÍM PIŠTE VĚCI CO MI POMUŽOU A NE JESTLI JSEM OPILÍ NEBO NE!Představte si 6 levlu nebo se podívejte zde http://tomkrcha.com/…mcpixel.jpeg tyto levly budu plnit jako v mc pixelu ale ma otazka zní jak mužu chodit postupně po levlech a pokud jeden level vihraji jeden zas ne jak udělam aby když se budou opakovat levly kteresem neudělal přitom měl zapsane co jsem udělal...(GML!) Aprosím take žadné namyšlené nazory od nerdu!

Editováno 1.1.2014 15:36
 
Odpovědět  -5 1.1.2014 15:35
Avatar
Jenkings
Redaktor
Avatar
Jenkings:

Stále ještě nikdo nepochopil o co ti vlastně jde...

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:18
Největší časovou náročnost má výpočet časové náročnosti..
Avatar
MadaraCZech
Člen
Avatar
MadaraCZech:

Stejně to vypadá, že jsi ožralej. Opilý - mladý, vyhraji - předpona vy..

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:33
...
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

1, Koupit si učebnici Češtiny (Nejlépe tři)
2, Psát srozumitelně
3, To nemůže být těžké.. podle toho co vím, by se při přechodu do dalšího roomu mělo skore zachovat.. ta hra se přece nestartuje znovu.

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:37
Avatar
MadaraCZech
Člen
Avatar
Odpovídá na Lotr Intelektuál
MadaraCZech:

Ty jsi to pochopil ? :O

To bych ještě dneska nestihl.

Nahoru Odpovědět  +1 1.1.2014 16:38
...
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

Je moc hezké, že si měníš fotky..
Místo focení se před zrcadlem, se radši uč!

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:39
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

A kdo tu není nerd? To by mně celkem zajímalo..
A navíc se to přes GML vůbec dělat nemusí.. je to základní funkce Game Makeru..

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:45
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 1.1.2014 16:47
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Tover69
Člen
Avatar
Odpovídá na Lotr Intelektuál
Tover69:

Koukněte se na mc pixel (letsplay) a jak funguji levly (opakují se a vyhrané ne) Jak to udělam v GML?Chape mě někdo!?!

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:48
Avatar
MadaraCZech
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
MadaraCZech:

To jsem bral jako urážku a rovnou bych ho zabanoval přes IP.

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:49
...
Avatar
MadaraCZech
Člen
Avatar
Odpovídá na Tover69
MadaraCZech:

Chápu, vím, ale za toho nerda ti neporadím.

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:51
...
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Tover69
Honza Bittner:

Říkám ti, vem si tužku a papír a vymysli si to.

PS, vytvoř si boolean hotovo, a když bude true tak tu misi nespustíš.

Nahoru Odpovědět  +1 1.1.2014 16:51
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

A proč prosimtě? Nevím jak jsi to vzal, ale nerd je označení pro šprtam, toho kdo se dobře učí... co jsi si myslel že to je?
A ban? :O to snad nemyslíš vážně..

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:51
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Kit:

To je urážka? Hmm, asi se mě lidé kolem mne snaží urazit.

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:52
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
MadaraCZech
Člen
Avatar
Odpovídá na Lotr Intelektuál
MadaraCZech:

Já bych mu banána dal hned, já to bral jako urážku (vím, co to je)

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:52
...
Avatar
Tover69
Člen
Avatar
Odpovídá na Lotr Intelektuál
Tover69:

Ja napsal že nechci namyšlene nazory od nerdu.Bylo to myšleno jako uražka ale z duvodu že mi zminuleto temata psaly že jsem opilí a dalši podobné věci ... Nebylo to myšleno na MadaraCZech ...

 
Nahoru Odpovědět  -3 1.1.2014 16:55
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

To ale nedává smysl. pokud víš co to je nemůžeš to brát jako urážku.. :/

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:56
Avatar
Lotr Intelektuál
Neregistrovaný
Avatar
Lotr Intelektuál:

Je to opilý! Já ti tu radit nebudu... a nikdo jiný taky ne.. poradil jsem ti, poradil ti HoBi.. konec! S tímhle přístupem ti nikdo radit nebude..

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 16:57
Avatar
Jan Demel
Redaktor
Avatar
Jan Demel:

Možná by bylo dobré začít se učit nějáký programovací jazyk a ono na to potom příjdeš sám :)

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 17:10
To co se zdá být nemožné, je vždy možné.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Tover69
TomBen:

Možná by pomohlo, kdybys tady hodil kód, který už jsi napsal.
Třeba ti jde GML líp, než lidská řeč. :-)
Jinak nechápu, co ti brání mít proměnnou s údajem o splnění
levelu. To je asi to, proč ti nikdo nerozumí.
Docela bych hádal, že řešením tvých potíží je vlastnost
místnosti - room persistent, ale skrz tvůj styl popisu problému
to není ani trochu jasné.

Nahoru Odpovědět  +2 1.1.2014 17:16
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Vojtěch Pospíchal:

Jak už tu většina psala. Proč bychom ti měli s tvým přístupem radit? Nejdříve nejsi schopný popsat s čím vlastně chceš poradit, pak tu máš blbý kecy a ještě jsi tak drzý, že se ohrazuješ proti tomu, že tvrdíme že nejsi schopnej problém ani popsat o jeho vyřešení nemluvě. To co chceš je naprosto triviální úkol, jehož vyřešení by měl zvládnout každý už po projití konzolových tutoriálů v C#. Prosím než začneš tvořit hry, nauč se programovat. Všem lidem tím ušetříš spoustu práce.

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 17:16
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
TomBen:

Když ona netová média vtoukla lidem do hlav, že v GM se dá
udělat hra a nemusí se umět programovat. Teď jim to je těžké
vyvracet.

Nahoru Odpovědět 1.1.2014 17:20
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Vojtěch Pospíchal:

Ono vesměs by stačilo, kdyby se ani neučil programovat syntaxí, ale spíž teorií. Ona syntaxe C# by mu v GML stejně zřejmě k ničemu nebyla (Tím si nejsem jistý GMl jsem v životě neviděl). Ovšem když dělá hru bez znalosti BOOlu, tak je někde asi problém.

 
Nahoru Odpovědět 1.1.2014 17:28
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
TomBen:

Kupodivu by i mírná znalost C# velice pomohla, protože je GML hodně blízké právě v těch základech, které mu chybí. Ale ten háček s tou obecnou schopností programovat, je přesně to, co těmhle lidem "zapomněli" obchodníci říct. Sice lze v Game Makeru hru naklikat z ikon, jenže ty ikony jen představují kus kódu, který by měli vlastně zvládat dřív, než na ty ikony sáhnou. Kdybych ti v C# nahradil cyklus jedinou ikonou, zeptáš se logicky, jak tam dostanu řídící proměnnou a podmínku. Oni se ale nezeptají..protože neví, co je cyklus. Jen nějak pochopí, že se to zopakuje víckrát.

Nahoru Odpovědět  +2 1.1.2014 17:43
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 24 zpráv z 24.