Diskuze: Měření času

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Měření času

Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
mAkArAn_AA:

Zdarec,
vůbec netuším jak v Gamemaker udělat nějaké meření času. Potřeboval bych pro nějaké úrovně odlišné měření času a při splnění úrovně aby čas pokračoval. Potom bych chtěl vytvořit něco že by se to pod jménem nahrálo na internet. Nevíte někdo jak na to? A taky aby se ten nejlepší čas uložil do hry a furt se stále zobrazoval v menu.

Odpovědět 12.4.2015 16:41
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Avatar
Odpovídá na mAkArAn_AA
Neaktivní uživatel:

Tick se odvíjí od fps, vlastnost fps je vestavěná.
Pokud máš tedy room_speed např. 30 (defaultně v 8.0)
Pak tick proběhne 30x za 1 vteřinu, jinak řečeno 1 vteřina = 30 gm stepů (za předpokladu, že fps = room_speed)

Další zmíněné problémy tu za tebe nikdo řešit nebude (aspoň já ne), to sem nepatří. UI si vyřeš sám, případně použij wrapper na C++ API.

Hodně zdaru :)

Editováno 12.4.2015 17:04
Nahoru Odpovědět 12.4.2015 17:03
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
mAkArAn_AA:

Tak tohle jsem si už těd "náhodou" vyřešil sám.

Mám spíš těd problém s tím že vůbec netuším jak mám udělat aby se nejlepší skóre furt zobrazovalo na jednom místě. Né v té nic moc tabulce.

Nahoru Odpovědět  -1 12.4.2015 17:31
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Avatar
Neaktivní uživatel:
draw_text(view_xview+view_xview/2,view_yview+50,"Tomu říkáš skóre? :"+string(score))
  • použij draw_halign/valign

A náhodou sem napiš když problém vyřešíš, ať ostatní nemusí dělat zbytečnou práci.
V opačném případě nebudu na tvoje další otázky reagovat.

Hodně zdaru :)

Editováno 12.4.2015 17:48
Nahoru Odpovědět  +1 12.4.2015 17:47
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mAkArAn_AA
Lukáš Hornych:

Tak proč si chvíli s napsáním příspěvku nepočkal? Místo, aby si se to snažil vyřešit napíšeš příspěvek a až pak přemýšlíš jak by to šlo udělat.

 
Nahoru Odpovědět  -3 12.4.2015 18:18
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Neaktivní uživatel:

Správně, nejprve řeš a když ti to nejde tak napiš.

Nahoru Odpovědět  +1 12.4.2015 18:41
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
mAkArAn_AA
Člen
Avatar
mAkArAn_AA:

Nakonec jsem to vyřešil celkem trapným způsobem. Při startu místnosti se spustí relativní přidávání skóre které se počítá jako čas. A skóre vždy při jiné místnosti stále pokračuje.

Nahoru Odpovědět 20.4.2015 19:38
ABO BAO A GAMARAKAFAKADAKASALAHATAPAXACHATA
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.