Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
jan.ost:

konečně jsem si vytvořil svojí RPG hru.
zatím se nijak nejmenuje.
je to teprve první verze tak to berte s rezervou.
a už jsem to nahrál na ulož.to

http://www.uloz.to/…-rpg-hra-exe

zkuste to.
já když jsem to testoval tak jsem měl lvl 5.
a pozor na to že když vás zabijou tak se to trochu sekne

P.S. každý kdo si to chce stáhnout tak navrhne jméno hry!!!!

Odpovědět 13.3.2012 14:08
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jan.ost
David Čápka:

Máš hezky řešené nepřátele a také změnu depth u těch stromů.

Nahoru Odpovědět 13.3.2012 17:43
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jan.ost:

díky
už pracuji na nové verzi.
ale pořád nevim jak by se hra měla jmenovat.
:D :D :D

Nahoru Odpovědět 13.3.2012 18:31
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
koblih357
Člen
Avatar
koblih357:

Mě se líbí hlavně levelování a s větším levelem růst útoků a životů.
Jinak jméno co takhle VOGOFOGO :D

 
Nahoru Odpovědět 13.3.2012 21:50
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Odpovídá na koblih357
jan.ost:

no jo VOGOFOGO hmmmm :D
jo a v další verzi bude lepší dizajn
a konečně i ty questy ;)

Nahoru Odpovědět 14.3.2012 13:14
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
koblih357
Člen
Avatar
koblih357:

Ok :D

 
Nahoru Odpovědět 14.3.2012 15:54
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
jan.ost:

beeeeeee když přejdu na druhou mapu tak se mi nezachovaj statistiky
zkoušel jsem to takle:

global.exp=persistent

ALE NEJDE TOOOOOOO :@ :@ :@

Nahoru Odpovědět 14.3.2012 17:17
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jan.ost
David Čápka:

Proboha, nepoužívejte ty globální proměnné, je to špatně, řeší se to tu pořád. Proměnné někomu patří, nějakému objektu, nemohou být globální, je špatně, že to GameMaker umožňuje. Stačí tyto hodnoty dávat přímo k objektu hráče a zaškrtnout mu perzistent.

Nahoru Odpovědět 14.3.2012 18:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jan.ost:

a sakra :(
já tam mám asi 15 jiných globálních proměnných

Nahoru Odpovědět 15.3.2012 13:24
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jan.ost
David Čápka:

Tak to je na pár minut opravit :)

Nahoru Odpovědět 15.3.2012 14:47
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jan.ost:

........tak se to opravilo ale nechce se mi to spustit a žádnou zprávu s chybama nevidíííííím
a to už jsem zkusil všechno a podíval jsem se do úplně všech skriptů a nejde to i nastavení jsem zkontroloval a nejde to asi další verzi nevydám a asi sem zatím budu dávat články o tom jak vytvořit takovou RPG hru..........­.............­.............­.....

P.S. už jsem odeslal žádost :)

Nahoru Odpovědět 15.3.2012 17:12
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jan.ost
David Čápka:

Tak sem hoď link, koukneme se na to :)

Nahoru Odpovědět 15.3.2012 17:14
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Nahoru Odpovědět 15.3.2012 17:26
Jeden na všechny, všichni utečte!
Avatar
jan.ost
Člen
Avatar
Odpovídá na jan.ost
jan.ost:

je to vlastně navod na multiplayer hru
:D
pokud se to povede tak ho sem taky dám

Nahoru Odpovědět 15.3.2012 17:32
Jeden na všechny, všichni utečte!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 14 zpráv z 14.