Diskuze: Multiplayer je hotov??

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Multiplayer je hotov??

Avatar
Jirka
Neregistrovaný
Avatar
Jirka:

Chci se zeptat, je multiplayer už hotov??

 
Odpovědět 3.9.2012 15:47
Avatar

Neregistrovaný
Avatar
:

myslím návod na multiplayer

 
Nahoru Odpovědět 3.9.2012 15:47
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jirka
David Čápka:

V současné době na GM sekci nepracujeme.

Nahoru Odpovědět 3.9.2012 15:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jakub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jakub:

jestli by to nevadilo,mohl bych pokračovat v gm návodech (v jednom bude i MP)

Nahoru Odpovědět 3.9.2012 16:16
Uvnitř jsou všichni stejní...
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jakub
David Čápka:

Budeme rádi, v blízké době neplánujeme, že bychom se GM věnovali.

Nahoru Odpovědět 3.9.2012 16:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jakub
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jakub:

Psal sem ti něco na email,jinak ok,děkuji.

Nahoru Odpovědět 3.9.2012 16:53
Uvnitř jsou všichni stejní...
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
TomBen:

Je obrovská škoda, že je Game Maker tak přehlížen. Uznávám, že z pohledu rostoucího programátora je to slepá ulička a z pohledu zralého programátora zbytečnost, ale pokud je člověk jen taková ta hravá nátura může být jednoduchá vstřícnost GM rozhraní to, co je právě postačující, aby vůbec začal něco dělat. Vůbec už bych se vyvaroval hlášek typu "To v GM nejde", protože to je spíš problém v člověku než v nástroji. Podobně jako je vidlička stejně smrtící zbraň jako kanón, jen záleží na způsobu a okolnostech použití, vidím především gml ( i s případným použitím externích knihoven na věci, které chybí ) jako solidní platformu pro daný účel. Tím chci říct pro jakub: ANO, ANO , ANO. Tutoriály na GM je potřeba pořád a pokud se tím třeba jen jediný člověk něco naučí, stojí to za to.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 4:21
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
David Jančík [sczdavos]:

Na sekci GM jsme nějakou dobu pracovali. A tutoriálu a ukázkových her je v ní docela dost. Rádi poradíme, pokud si někdo z něčím neví rady. Ovšem v praxi, ti bude k ničemu ohánět se, že umíš v GameMakeru. Proto se snažíme nadějné programátory směřovat na jazyky C# nebo Java, které jsou v současné době nejuznávanější a o práci pak není nouze. Pokud studuješ školu se zaměřením na IT určitě pak dáš přednost ostatním sekcím. V GameMakeru jsou omezené možnosti, nelze si tam další připsat a jsi hodně omezován. V programovacím jazyce si můžeš vytvořit to samé, třeba i vlastní GM a dá ti to mnohem více než klikání v GM. GM se hodí opravdu jen pro začátky a pro ty, kteří programovat nechtějí a spíše si jen tak hrají. Proto se touto sekci nechceme nadále moc zabývat a usměrňovat návštěvníky na sekce C# a Java. Zkus si třeba vytvořit Autíčko z XNA, velmi jednoduchý postup, jak si vytvořit jezdící autíčko.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 6:15
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
jakub
Redaktor
Avatar
jakub:

sczdavos: Jak říkal sdraco ne emailu,je tam hodně tutoriálů,ale nenavazujou na sebe!to je ten problém,já mam rozpracovanou sérii kde projedeme celý gm,a nemysli si že sem ten typu GM,já se učim c#(to dopadne :D)a v gm si dělam jentak pro zábavu,možná i pro zábavu v něm dělají ostatní,ale musim souhlasit,že udělat v XNA jezdící autíčku je lehčí než v gml.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 7:26
Uvnitř jsou všichni stejní...
Avatar
Odpovídá na jakub
David Jančík [sczdavos]:

Promin , ze si rejpnu ale jestli ty tutoriály budou všechny jen zkopirovane a prohnane Google translatorem jako ten co se ti chystám zamítnout... tak je číst nikdo nebude ;)

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 7:31
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na TomBen
David Čápka:

Sekce GM tu existuje a i v ní je slušný obsah, pokud máš chuť, můžeš do ní přispívat. Pouze nás zklamala uživatelská základna GM a práci, kterou jsme si s tutoriály dali, to určitě nevyvážilo. GM je prostě pro děti a od nich nemůžeme čekat konstruktivní diskuze, proto sekci již nerozvíjíme.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 11:17
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
TomBen:

Asi jsem divný. Mě se GM líbí. Nejsem dítě ( škoda :) ), ani nezačínám dráhu nadějného programátora ( zaplaťpánbůh 8-) ).
Vím, že GM scéna je plná dětí, které si myslí, že dělat hry je snadné.
Navíc jejich představa zábavy je obvykle zoufalá.

Myslím, že se s tím dá něco dělat, ale muselo by se sejít alespoň pár
lidí s mozkem v hlavě a chtít udělat něco pro GM, co by nevypadalo jako když tříleté dítě najde ve Windows malování. Většinou se rozumní lidi sejdou jen tehdy, když to někdo sponzoruje a to zas tak často nebývá. :(

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 17:49
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na TomBen
TomBen:

Bože, ty odstavce jsem nějak neodhadl. Není tu někde dodatečný edit příspěvků? o_O

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 17:51
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na TomBen
David Čápka:

Když jsou lidé rozumní, tak dělají v XNA. GM je prostě pro děti a NEprogramátory. Neprogramátor nikdy nemůže naprogramovat dobrou hru, protože to neumí a ani to umět nechce. Programátor zas nebude dělat v GameMakeru.

Pokud např. dobře ovládáš GML, mohl bys přejít na XNA a ani by sis toho pomalu nevšiml, jen by ta hra vypadala o mnoho lépe.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 17:51
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
TomBen:

Jinými slovy, když mám pocit, že si slušně pamatuju jednu syntax, mám se začít učit novou a výsledek bude lepší? No, příležitostně na to kouknu, ale pochybuju všemi svými částmi. :)

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 17:58
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na TomBen
David Čápka:

GML má céčkovou syntaxi, stejně jako C#, tedy XNA.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 18:05
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:

Proto jsem se vůbec GML začal zabývat. Dříve jsem v céčku programoval nějaké drobnosti. Já si jen prostě myslím, že v GML lze naprogramovat i něco, co bude na první pohled vypadat skoro profi, jen je to pro jednoho člověka skoro nadlidské úsilí a nejsem si úplně jistý, jestli mě XNA spasí. Ukázky, co jsem někde naklikal nebyly moc lepší než co jde v GM.

Ale už to neřešme, tvůj názor je jasný a mě bude chvíli trvat, než si prověřím, jestli mě to posune někam dál nebo to odložím.

Nahoru Odpovědět 4.9.2012 18:19
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.