Diskuze: Nastavení relativně v GML kódu

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Nastavení relativně v GML kódu

Avatar
Turboskalpovač
Neregistrovaný
Avatar
Turboskalpovač:

Zdravím,

neporadil by mi prosím někdo, jak se v GML kódu nastaví pro nějakou činnost vlastnost relativně (tak, jak se to dá u ikonek pouze zaškrtnout)?

Mám na mysli např. činnosti
instance_crea­te(x,y,object0);
if place_meeting(x,y,ob­ject0){
if place_free(x,y){
apod.

...tedy jestli to vůbec nějak nastavit lze. Díkes

 
Odpovědět 16.12.2011 14:13
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Turboskalpovač
David Čápka:

Je třeba připočítat současné X a Y souřadnice, takže třeba:

place_free(x + 10,y + 20)
Nahoru Odpovědět 16.12.2011 14:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.