Diskuze: Nefukčné prenasledovanie

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Nefukčné prenasledovanie

Avatar
palenikmarek18:

Do objectu strela_z_veze v stepe som napísal:
if instance_number(ob­j_strela_z_ve­ze)>1{
instance_destroy()

}
move_towards_po­int(obj_hrac.x,ob­j_hrac.y,250)
Deje sa ale to že strela ma prenasleduje len po určitú dobu a potom sa otočí a ide si kam chce

 
Odpovědět 11.12.2014 19:12
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Odpovídá na palenikmarek18
Dominik Hošic:

Při rychlosti 250px/s se vůbec nedivím.

Nahoru Odpovědět 27.12.2014 11:30
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
palenikmarek18:

Ono pri rýchlosti napríklad 10 nič nerobí

 
Nahoru Odpovědět 13.2.2015 22:18
Avatar
Neaktivní uživatel:

to taky hodně záleží na tom v jakém rozlišení tu hru děláš,např.já dělám retro hry což je max.25x25(to dávám rychlost 0,2 až 2) pixelů,jestli tu hru děláš ve větším rozlišení(a to o hodňe) tak je ta rychlost přimňeřená ale kód je v pořádku,jestli to nebude bug vyvolanej jiním objektem nabo rovnou programem(to se stává často,teda pokuď máš pirátskou verzy)

Nahoru Odpovědět 14.2.2015 9:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Dominik Hošic
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 19.2.2015 16:58
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Neaktivní uživatel:

Ahoj,

předně: WUT?
potom:

tohle:

if instance_number(obj_strela_z_veze)>1{
instance_destroy()

}

je blbost, vyřeš to tickem na věži:

//create
can_fire = 1;
reload_time = 40;

//step
if (can_fire = 1)
    {
    can_fire = 0;
    alarm[0] = reload_time;
    instance_create(x,y,obj_strela_z_veze);
    }

// alarm0
can_fire = 1;

Hodně zdaru :)

Nahoru Odpovědět 20.2.2015 19:19
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.