Diskuze: Obchádzanie objektov

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Obchádzanie objektov

Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

Mám postavičku ktorá nahána hráča. Pri nabúrani do steny ten nahánač zastaví (tak to je nastavené) ale chcem to nastavit tak aby nahanac obysiel tu stenu.. Budem rad ked mi poskytnete kod.

 
Odpovědět 12.7.2013 17:52
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
TomBen:

Dá se to udělat všelijak, ale stěží to za tebe někdo bude dělat.
Obzvlášť když jsi sem nedal svůj zdroják.

Funkce, která se k takovým věcem hodí je mp_potencial_step.

Nahoru Odpovědět 12.7.2013 18:28
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
Kit:

Nejjednodušší bude, když se ten naháněč po nárazu vydá náhodným směrem.

Nahoru Odpovědět 12.7.2013 19:09
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

Kit ale pak by vkuse chodil po mape...

 
Nahoru Odpovědět 13.7.2013 11:09
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
Kit:

... jako správný opilec. Opilcova procházka je uznávaná matematická metoda, tak proč by nemohla fungovat ve hře?

Nahoru Odpovědět 13.7.2013 11:15
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

Kit ješte jedna vec. Pridal sem do hry healthbar ale hra už nefuguje. Nič se nehýbe a nefunguje. Mapku mi zobrazí ale nič se tam nedá delat. Kdyz objekt ktery ma za ulohu vytvaret health bar z mapy vymazu tak hra fuguje.. Pritom to isté maám u druhé hry jenže tama hra normálne funguje tak ted nevím kde je problém.

 
Nahoru Odpovědět 13.7.2013 11:39
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
TomBen:

Vždyť jsi napsal, že je problém v tom objektu, který dělá healthbar.
Pokud jsi ho programoval sám, tak přece musíš být schopen snadno najít,
co je v něm špatně. Nechápu, proč nutíš Kita aby hádal z křišťálové koule,
když ty na to u sebe přímo koukáš.

Nahoru Odpovědět  +1 13.7.2013 14:49
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

Už jsem to našel..chyba bila ve step i kdyz nevim jaka protoze mi v druhe hre funguje... Health bar jsem delal podle videonávodu.

 
Nahoru Odpovědět 14.7.2013 14:19
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
TomBen:

Já věděl, že to najdeš. :-)
Jinak návod na healthbar je i tady:
http://www.itnetwork.cz/…-health-baru

Myslím, že jediný způsob jak může něco jako healthbar zasekat celou hru
je nekonečná smyčka. Nejspíš jsi tam něco takového měl.

Nahoru Odpovědět 14.7.2013 15:13
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

Chyba byla nekde v stepu kde byly prikazi ze ked bude mensi než 0 tak se restartne hra a napise prehral si....nevim no..

 
Nahoru Odpovědět 14.7.2013 15:50
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na ­Villagers
TomBen:

Zřejmě se to furt restartovalo..

Nahoru Odpovědět 14.7.2013 19:36
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
­Villagers
Člen
Avatar
­Villagers:

:DD aha :D to by mi nenapadlo....no okej diki

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 15:20
Avatar
chain
Redaktor
Avatar
chain:

:D pre taketo pripady je dobre mat pri zmene roomu (resp. restarte) animaciu. To by si vedelo tom hneď ;)

 
Nahoru Odpovědět 15.8.2013 8:58
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 13 zpráv z 13.